Inderdaad, heel erg sneu....maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt dan is dat dus zwaar belachelijk, maar goed. Een beetje sneu hoor: zoveel mogelijk drank in 3 kwartier opzuipen omdat je daarna niets meer krijgt.
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Gevalletje stemfraude dan ???? Gewoon laatste "laten worden" in de polls. Ook een optie.
Hoezo wil ik Tanja graag zien gaan ??
Stond mij iets bij dat in BB1 er na een tijdje werdt besloten om ook op zaterdag en zondag uit te zenden, dat is wel al weer 6 jaar geleden! Maar we hebben wel de streams!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was op zaterdag nooit iets en op zondag een compliatie van de afgelopen week.
Confrontaties, dat geloof je toch zelf niet. Deze mensen roddelen liever achter elkaars rug om, dan maakt het geen bal uit of ze al dan niet spelletjes hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!Of kijk jij liever naar 2 trik-trakkende mensen
![]()
de kaarten die ze op het feestje heeft gekregen heeft ze og niet gelezen ook de kado's nog niet uitgepakt omdat ze nog niet echt jarig wasquote:
vandaag nog niks van gemerkt iedereen lag te hangen op bed of bankquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!Of kijk jij liever naar 2 trik-trakkende mensen
![]()
Mail ff met Sjonnie of Hummie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:20 schreef weyden het volgende:
En waarom wordt er eigenlijk de weekenden niet uitgezonden???
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.
Sééérieus???quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.
Ook worden de doordeweekse reguliere uitzendingen een kwartier langer.
en weer net zo hard uitgebarft!quote:
Paar duizend? Ik had begrepen dat ze de schuld van Tanja van zo'n 20.000 (!!) zouden betalen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die paar duizend euro.. Ik denk dat die telefoontjes en smsjes heel wat meer opbrengen.
Oh echt? Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.
Ook worden de doordeweekse reguliere uitzendingen een kwartier langer.
Niet omdat BB nou zó goed scoort qua kijkcijfers, maar het programma doet het toch heel aardig en vergeleken met de rest van de Talpa-programma's is het een van hun toppers.
Vandaar dat ze besloten hebben om meer BB uit te gaan zenden.
Een beetje?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:25 schreef regenworm het volgende:
Ingrid is een beetje vreemd
volgens mij niet het wordt tijd voor een tempo zakdoekjequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Huilt Ingrid?
Ja.quote:
Als het Nathalie was geweest, zou ik het zeker geloven (die probeerde dat vandaag trouwens ook toen ze in de slaapkamer in bed lag en zag dat de camera op haar stond gericht.).quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef versabommie het volgende:
ingrid is een sentimenteel toneelstukje aan het opvoeren
Gatverdamme, ik zie die eikel Andries in dat linkje, mijn hele avond bedorvenquote:
kijk nooit naar de tv behalve de donderdag live uitzending.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Heb ook even wat voor jou opgezocht:
Big Brother in de media
Dat van die weekend-uitzending staat daar niet te lezen trouwens, maar dat heb ik ergens ander weer gelezen, weet even niet meer waar...
er is een steekje bij haar los.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar gaat Ingrid. Ze praat nu zelfs hardop.
kan er niet tegen als mensen huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Nee dit is wel echt hoor, de tranen van Ingrid.
Zielig klinkt het, krijg meteen medelijden met haar hoewel ik het een valse bitch vindt.
heeft ze van rob geleerd:)quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Ach vindt dit wel schattig!![]()
Ingrid; Gefeliciteerd mam ik hou van jouw, snik, snik.
Van de Talpa sitequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:27 schreef weyden het volgende:
voor de derde keer hoe zit dat nou met die ruzie tussen Tanja en Ingrid??
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid *BREEKT*![]()
Grappig die stream van Menno er pal onder
misschien gaat ze straks ook nog kotsenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
kan er niet tegen als mensen huilen![]()
Nee dit zijn geen krokodillen tranenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |