Ik heb het zelf gemist, dus geen idee. Het schijnt dat er snoepjes op die manier werden doorgegeven ofzo. Later ook met Roel geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nog even puur uit nieuwsgierigheid hoor.
Drukten ze alleen hun lippen op elkaar, of tongden ze ook echt.![]()
![]()
Dat is ook wel weer zo. Maar als Hummie c.s. dat weten, zou ik er hoe dan ook ieder weekend een kratje bier tegenaan gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar dit heeft niks met de baby te maken. Deze bewoners kunnen alleen uit hun dak gaan als ze drank ophebben. Aangezien ze weer eens een opdracht verknalt hebben, zouden ze sowieso geen drank gekregen hebben, dus was er dit weekend ook geen 'uit de dak gaan' bij.
Ze gaven een snoepje over die Dido in haar mond hadquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nog even puur uit nieuwsgierigheid hoor.
Drukten ze alleen hun lippen op elkaar, of tongden ze ook echt.![]()
![]()
och, zijn ze morgen vroeg wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
Lekker op zaterdagavond liggen ze om 0:00 op bed.
En door de weeks pas om een uur of vier.
Lekker is dat
Dank u, dan kan ik nu rustig op 1 oorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haar
Begrijp jij het? Begrijp ik het ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
Lekker op zaterdagavond liggen ze om 0:00 op bed.
En door de weeks pas om een uur of vier.
Lekker is dat
Dat was te verwachten natuurlijk. Als je -tig keer zegt dat je wegwilt, maar als je genomineerd wordt uit je plaat gaat en boos wordt, omdat nu je kraamtijd vergalt is, als je wél chocola, stroopwafels en peuken krijgt (en dus niet mee moet doen aan een voor haar aangepaste vorm van rantsoen) en alleen je neus laat zien als je wilt roken of eten, dan krijg je natuurlijk dat na 50+ dagen mensen je niet meer hoog hebben zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haar
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Er is nou toch al weer het een en ander gebeurd trouwens. Er gaan leuke momenten sneuvelen in de maandagavond uitzending. Dat kan haast niet anders.
Vind ik nou ook al de hele tijd jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.
Menno heeft alles opgedronkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Dit wordt niks meer dus....
Er was dus wel wat drank vanavond, maar dat is nu al op? Anders waren er toch wel mensen doorgegaan neem ik aan....
jep blikvoerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Timon223 het volgende:
misschien heb ik het even gemist, maar hebben ze nu al een nieuw rantsoen gehad?
feestje werd om 21:00 gestopt door BBquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Er was dus wel wat drank vanavond, maar dat is nu al op? Anders waren er toch wel mensen doorgegaan neem ik aan....
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef cevece het volgende:
Wat ik niet snap is dat Hummie niet ziet dat Tanja écht geen toegevoegde waarde meer heeft nu. Tanja wil weg, maar waarschijnlijk zonder dat het haar geld gaat kosten. Roep Tanja gewoon naar de dbk en zeg, Tan.... meid..... Je kan beter gaan. Geef haar dan een bedrag mee
ik denk dat het komt door te weinig eten en verder slaat de verveling toe nu de spelletjes zijn ingenomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp jij het? Begrijp ik het ook
Ik dacht nog: leuk feestje, ik moet 's nachts toch werken, kan ik lekker BB kijken. Ho maar
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Er is nou toch al weer het een en ander gebeurd trouwens. Er gaan leuke momenten sneuvelen in de maandagavond uitzending. Dat kan haast niet anders.
Het feestje was in de speciale ruimte. Volgens mij moesten ze alles daar laten staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Zaterdags wel ja. Op zondag kreeg je altijd een overzicht van de hele week.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?
ingrid lijkt 'tquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef regenworm het volgende:
wie loopt te spoken in de slaapkamer
klopt helemaal maar het is alweer erg lang geleden dat feestjequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het feestje was in de speciale ruimte. Volgens mij moesten ze alles daar laten staan.
Er was op zaterdag nooit iets en op zondag een compliatie van de afgelopen week.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?
Het feest heeft 45 minuten geduurd en Menno heeft een hele fles Bacardi achterover geslagenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Maar bij een vrijwillige exit van Tanja hoeft Hummy toch niets te betalen? Scheelt ook weer een boel geldquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.
Ik heb trouwens alleen BB1 gekeken, maar kan me niet herinneren dat er zaterdag ook wat werd uitgezonden....kan het mis hebben hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zaterdags wel ja. Op zondag kreeg je altijd een overzicht van de hele week.
Die paar duizend euroquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar bij een vrijwillige exit van Tanja hoeft Hummy toch niets te betalen? Scheelt ook weer een boel geld![]()
nee ze heeft iets bijjzigquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef AnTjUh het volgende:
Ingrid gaat roken
Als je erover nadenkt dan is dat dus zwaar belachelijk, maar goed. Een beetje sneu hoor: zoveel mogelijk drank in 3 kwartier opzuipen omdat je daarna niets meer krijgt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef kissa het volgende:
Het feest heeft 45 minuten geduurd en Menno heeft een hele fles Bacardi achterover geslagen![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef Timon223 het volgende:
rust en kalmte..
ik ga ook slapen, weltrusten iedereen![]()
Ik weet alleen zeker dat er ook met Kerst werd uitgezonden, met BB3 zat ik uuuuuuuuuren aan een kerstdiner en zat op hete kolen omdat ik zo dom was geweest de video niet in te stellen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb trouwens alleen BB1 gekeken, maar kan me niet herinneren dat er zaterdag ook wat werd uitgezonden....kan het mis hebben hoor.
Gevalletje stemfraude dan ???? Gewoon laatste "laten worden" in de polls. Ook een optie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik denk dat het komt door te weinig eten en verder slaat de verveling toe nu de spelletjes zijn ingenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |