quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, wat eng!
Ik ben het helemaal eens met jouw lijstje!(behalve dat ik vind dat Tanja NOG NIET naar huis hoeft.
ze klinken wel erg moe. nog geen 1 uur..quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef ruby het volgende:
Nathalie begint weer te lullen. Misschien komen er toch nog roddels.
De nummer 1 en 2 zijn bij mij al heel lang hetzelfde: Roel en Lieske. Alleen twijfel ik wie op 1 en wie op 2. Lieske zeurt soms te veel in omwegen en dat is knap vermoeiend. Maar Roel heeft ook genoeg minpunten. Dus ik maak het een gedeelde eerste plaats. Dan wordt het zo:quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw lijstje Scan.
"quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef Day het volgende:
Mensen, het staat niet in de streamverslagen. Hoe zit het met het rantsoen van de bewoners? Hebben ze al eten gekregen van BB of moeten ze het nog steeds doen met Joostbrood?
Dat ga je toch niet allemaal lezen?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ff offttopic maar waar vind ik [SC BB] 1 t/m [SC BB] 558 ?
ik vind nix
misschien wel als Natahalie eruit gaat. Dido en Naat hebben nu min of meer een onuitgesproken pact tegen de mannen, of tegen Roel, zoiets. Nathalie loopt ook voortdurend achter Dido aan. Als Naat zou eens weggaat, wordt het nog 's wat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef kavu het volgende:
Nee dat wordt helemaal nietst tussen DIdo en Roel !!
Jammer dat Hummie er geen krat bruine bonen ingeflikkerd heeft. Ik had Flugel wel schoenen willen zien eten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"
Ze hebben eten gekregen. Wel allemaal blikvoer, maar beter dan niks natuurlijk
In de eerste post van dit topic staan heel veel links.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
En ze zijn ook gestopt met geheime missies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
Ze ziet maar weer dat de sancties van BB niet helpen om meer leven in de brouwerij te krijgen.
gebruik de zoek functiequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
heel lang scrollen enne tot volgend jaar dan maarquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
Misschien is Roel wel een echte man!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dat Roel het niet koud heeft... zo in zijn ochtendjas.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
[..]
heel lang scrollen enne tot volgend jaar dan maar![]()
Moet ook wel want anders gaat het wel heel erg opvallen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze zijn ook gestopt met geheime missies.
Heb hem gezien, thanks voor het opzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nummer 1 en 2 zijn bij mij al heel lang hetzelfde: Roel en Lieske. Alleen twijfel ik wie op 1 en wie op 2. Lieske zeurt soms te veel in omwegen en dat is knap vermoeiend. Maar Roel heeft ook genoeg minpunten. Dus ik maak het een gedeelde eerste plaats. Dan wordt het zo:
1 - Roel en Lieske (de enige twee die ik echt goed te pruimen vindt)
2 - Menno
3 - Dido (is weer wat gestegen de laatste tijd)
Verder kom ik echt niet. De rest is van walgelijk tot zeer walgelijk.
En ik denk er net zo over als Day: Tanja moet blijven. Als Tanja exit gaat, is de exit niet spectaculair. Als het Rob of Nathalie is wel
Had je de foto nou al gezien van Naat en Dido?
Koud? hij kooktquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dat Roel het niet koud heeft... zo in zijn ochtendjas.
Nee joh. Dido heeft vast allang door dat Roel zo onbetrouwbaar is als de neten, en nog dominant ook met z'n 'mannenregeltjes'. Denk dat Dido toch echt te trots is om zich met zo'n ouderwets denkende figuur in te laten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef fokje het volgende:
[..]
misschien wel als Natahalie eruit gaat. Dido en Naat hebben nu min of meer een onuitgesproken pact tegen de mannen, of tegen Roel, zoiets. Nathalie loopt ook voortdurend achter Dido aan. Als Naat zou eens weggaat, wordt het nog 's wat.
Zat ik ook aan te denken komt misschien nogquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef wickie het volgende:
Moet Roel z'n geld niet weer eens gaan checken? Dat heb ik m nog niet zien doen, eigenlijk...
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet ook wel want anders gaat het wel heel erg opvallen.
Over een paar weken komt er vast weer een geheime opdracht
hij kwam in de middag werdgezegdquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Geprobeerd bij te lezen![]()
Heeft Tanja de verwekker van haar kindje ontmoet? Niets over gelezen...
Voor de rest:![]()
Kunnen we niet controleren... er staan geen camera's in de babykamerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
oorzaak die sanctie van gisteren je zag het aankomen dat het niet zou werken om actie in de tent te krijgen. Er zijn de laatste twee weken er veel fouten gemaakt door hummie & Co.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Is er niets terug te lezen over die ruzie tussen Tanja en Ingrid, zoals op de talpa site staat?? Zo jaar waar dan??
[..]
"
Ze hebben eten gekregen. Wel allemaal blikvoer, maar beter dan niks natuurlijk
Was ze daarom een tikkende tijdbom die beetje ontplofte toen Ingrid d'r aansprak. Zou best kunnen natuurlijk. Het verklaard wel een hoop.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Heeft Tanja de verwekker van haar kindje ontmoet?
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar dit heeft niks met de baby te maken. Deze bewoners kunnen alleen uit hun dak gaan als ze drank ophebben. Aangezien ze weer eens een opdracht verknalt hebben, zouden ze sowieso geen drank gekregen hebben, dus was er dit weekend ook geen 'uit de dak gaan' bij.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haarquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |