abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:07:41 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31641908
Helemaal vergeten.
quote:
Zembla bestaat 10 jaar.Deze nacht
worden 10 bijzondere afleveringen nog
een keer uitgezonden.

23.40 Louis van Gaal
00.20 De macht van de Hells Angels
01.00 De ouderlijke onmacht
01.40 Sjoemelen met miljoenen
02.20 Baby's maken

03.00 Enkele reis Kasjmir
03.40 Vergeten gevangenen
04.20 Fatale fouten in het ziekenhuis
05.00 Raadsels rond de Bijlmerramp
05.40 Het geheim van de Aldi
Nu dus op NED3.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31642713
Die sourcy blikjes bij de Angels, geweldig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 oktober 2005 @ 00:38:01 #3
862 Arcee
Look closer
pi_31642720
Leuk, maar beetje laat.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31642835
De uitzending over het geheim van de Aldi zorgde ook op FOK voor veel discussie. Enkele leden sprongen massaal in de bres voor de duitse supermarktketen, net of ze er aandelen in hadden o.i.d.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:04:22 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_31643426
Zit het reeds te kijken.
Die ouderlijke onmacht aflevering nu. Die heb ik eerder gezien en echt dat zulke mensen bestaan... Niet in staat om kinderen op te voeden omdat ze duidelijk vooraan stonden toen de chromosoompjes werden uitgedeeld en maar door blijven fokken... Echt wat mij betreft steriliseren ze dat soort mensen. Van mij mogen ze sex hebben zoveel ze willen maar geen kinderen meer maken...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:25:00 #6
44649 beelz
pi_31643968
Dit is gewoon vrij ernstig... die mensen hebben niet eens door dat ze neit voor kinderen kunnen zorgen en maken elke keer een nieuwe nadat er weer 1 is weggehaald bij hun. Ik heb medelijden met die kinderen, met de maatschappelijk werkers die elke keer die idioten moeten helpen en met die mensen zelf.
Besef Regulier!
pi_31644147
Wat een marteling zeg...
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:39:13 #8
44649 beelz
pi_31644322
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:32 schreef Toad het volgende:
Wat een marteling zeg...
Eigenlijk zouden ze hierna dus moeten laten zien hoe het verder is gegaan. Die jongste dochter is waarschijnlijk wel uit huis geplaatst later maar deze aflevering is van 1997 dus 8 jaar oud. Zou toch wel leuk zijn om te weten hoe het is afgelopen. Hebben ze nog meer kinderen? Mocht de jongste blijven? Is die vent eindelijk echt door het lint gegaan?
Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:42:28 #9
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_31644419
Het meest schrijnend vond ik de scene:
'u kon uw eerste kind al niet opvoeden, waarom koos u toch voor een 2e kind?'
'ja, gewoon ... Waarom niet...'

Hoewel deze er ook wat van kon:
'We kunnen ons kind weer een half jaar thuis hebben, en dan zien we wel weer verder'

Gelachen heb ik om wat die vent deed bij een dochter van hun, nadat die dochter EINDELIJK na een paar nachten huilen een nacht lekker sliep, en haar snachts om 4 uur wakker gemaakt. Zo dan voelt ze ook eens hoe dat is.
Hahahahaha
Dans Paris ŕ vélo on dépasse les autos
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:43:51 #10
84524 Morwen
I got life
pi_31644456
Ik moet gewoon ff bijkomen hier van die uitzending

Die Pappa valt zo'n beetje iedereen aan en toch mag ie weer in de buurt van zijn kind komen Onbegrijpelijk

Gaat lekker wel, dat meisje kan zich totaal niet verdedigen en die doos - die aangevallen werd - doet geen dikke vette aangifte tegen deze randdebiel? Ik val bijna letterlijk van mijn stoel hier
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:47:18 #11
44649 beelz
pi_31644543
Die aflevering over bouwfraude nu. Lullig feit is dat die klokkenluider niet de enige is geweest die aan de bel heeft getrokken. Vader van een vriend van me werkte toen ook als ingenieur voor een van die bouwbedrijven, hij trok aan de bel en heeft dit dus ook gemeld bij justitie en hij is ongenadig hard ontslagen door het bedrijf waar hij toen voor werkte. Hij heeft niets gekregen van de staat en is nogsteeds werkloos omdat geen enkel bouwbedrijf hem nog wil aannemen.
Besef Regulier!
pi_31644693
Nu natuurlijk één van de meest interessante uitzendingen van Zembla. De afhandeling van deze zaak, de bouwfraude, komt op mij magertjes over.

Wat ik me afvraag of er meer van deze grote fraude zaken zich afspelen achter de schermen bij andere sectoren.
pi_31644715
Jammer dat ik het stuk over de Hells Angels heb gemist. Nu het stuk over de Bouwfraude. Da's wel interessant om weer terug te zien. Het vorige stuk was triest. Die ouders spoorden echt niet. In 30 minuten was duidelijk dat die randfiguren echt niet in staat zijn een kind op te voeden. Wat een lowlifes zeg.

Louis van Gaal was ook mooi om te zien. Vooral het stuk in Zuid Amerika.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:55:52 #14
44649 beelz
pi_31644745
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat ik het stuk over de Hells Angels heb gemist. Nu het stuk over de Bouwfraude. Da's wel interessant om weer terug te zien. Het vorige stuk was triest. Die ouders spoorden echt niet. In 30 minuten was duidelijk dat die randfiguren echt niet in staat zijn een kind op te voeden. Wat een lowlifes zeg.

Louis van Gaal was ook mooi om te zien. Vooral het stuk in Zuid Amerika.
Lowlifes zou ik niet zeggen. Die mensen waren allebei zwakbegaafd. Dat werd in de uitzending ook gezegd. Daarom vind ik dan ook dat zwakbegaafde mensen niet mogen voortplanten want hierdoor krijgen we te veel breezerjugend.
Besef Regulier!
pi_31644775
Hier trouwens een volledig dossier van artikelen over de bouwfraude. Eerst deden de grote bouwbedrijven of ze van lullo kwamen. Hilarisch....
pi_31644795
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:55 schreef beelz het volgende:

[..]

Lowlofes zou ik niet zeggen. Die mensen waren allebei zwakbegaafd. Dat werd in de uitzending ook gezegd. Daarom vind ik dan ook dat zwakbegaafde mensen niet mogen voortplanten want hierdoor krijgen we te veel breezerjugend.
Ik vond het echt lowlifes. Die mensen liepen constant maar te eikelen tegen de mensen die wel het beste voor hebben met hun kinderen. Dit soort mensen moeten zich echt niet mogen voortplanten. Kromme zin, maar m'n punt is vast duidelijk.

Wat een stel randdebielen zeg. Ik heb echt medelijden met dat kind.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:59:04 #17
44649 beelz
pi_31644830
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vond het echt lowlifes. Die mensen liepen constant maar te eikelen tegen de mensen die wel het beste voor hebben met hun kinderen. Dit soort mensen moeten zich echt niet mogen voortplanten. Kromme zin, maar m'n punt is vast duidelijk.

Wat een stel randdebielen zeg. Ik heb echt medelijden met dat kind.
Tuurlijk zouden het lowlifes zijn als ze niet zwakbegaafd zouden zijn, dit ben ik helemaal met je eens. Deze mensen waren echter wel zwakbegaafd, dit is natuurlijk nog geen reden om hun gedrag goed te keuren, maar wel een verklaring.
Besef Regulier!
pi_31644907
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef beelz het volgende:

[..]

Tuurlijk zouden het lowlifes zijn als ze niet zwakbegaafd zouden zijn, dit ben ik helemaal met je eens. Deze mensen waren echter wel zwakbegaafd, dit is natuurlijk nog geen reden om hun gedrag goed te keuren, maar wel een verklaring.
Ik begrijp je punt, maar ook zwakbegaafdheid vind ik geen argument om dan maar zo achterlijk te doen tegen mensen die het beste met je kind voor hebben. Hadden ze die gast niet meteen na geboorte van het eerste kind kunnen steriliseren...

Hoe ze ook spraken over de opvoeding van dat kind. "Even een half jaartje proberen..."
pi_31644934
Ja die sourcy blikjes van de Hells Angels.. pomtidom
JOHNNY HEITINGA
pi_31644956
Een hard gelach voor A. Bos trouwens, die zit nog steeds zonder werk...
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:06:56 #21
44649 beelz
pi_31645003
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt, maar ook zwakbegaafdheid vind ik geen argument om dan maar zo achterlijk te doen tegen mensen die het beste met je kind voor hebben. Hadden ze die gast niet meteen na geboorte van het eerste kind kunnen steriliseren...

Hoe ze ook spraken over de opvoeding van dat kind. "Even een half jaartje proberen..."
Ik begrijp jouw punt ook maar feit blijft wel dat die mensen gewoon echt niet beter weten. En helaas is iedereen vrij om zoveel kinderen te nemen als ze willen in Nederland. Je mag mensen niet steriliseren omdat ze zwakbegaafd zijn want dat is in ons politikiek correcte landje tegen de wet. Ik vind het ook jammer dat dit niet mag.
Idd "Even een half jaartje proberen..." is net alsof je zegt "Ik maak even een proefrit in deze auto maar als hij niet bevalt dan neem ik wel een andere."
Besef Regulier!
pi_31645278
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw punt ook maar feit blijft wel dat die mensen gewoon echt niet beter weten. En helaas is iedereen vrij om zoveel kinderen te nemen als ze willen in Nederland. Je mag mensen niet steriliseren omdat ze zwakbegaafd zijn want dat is in ons politikiek correcte landje tegen de wet. Ik vind het ook jammer dat dit niet mag.
Idd "Even een half jaartje proberen..." is net alsof je zegt "Ik maak even een proefrit in deze auto maar als hij niet bevalt dan neem ik wel een andere."
Precies. Ze hadden al vier kinderen, waarvan er drie uit huis zijn geplaatst en bij deze wilde ze het wel even proberen. Dat is hetzelfde als een brokkenpiloot wiens rijbewijs al meerdere malen is ingevorderd en die geroyeerd is bij elke verzekeringsmaatschappij die ff een proefritje maakt in een gloednieuwe BMW en die in de kreukels rijdt, waarna de verkoper de BMW total loss kan wegslepen...

Triest, triest. Gewoon steriliseren dit soort mensen.
pi_31645332
Overigens heeft Zembla ook nog een keer een interessante docu gemaakt over ander gesjoemel. Grond aan de rand van Nederlandse steden, vaak in bezit van boeren, word vaak gekocht door 'investeerders'. Die het maanden/jaren laten voor veel - heel veel- meer geld weer verkochten aan de gemeenten. Die er vervolgens woningen op bouwt e.d. Het kost de samenleving miljoenen, maar het is niet verboden naar mijn weten. Ik kan de uitzending niet zo snel terugvinden.
pi_31645395
Crap ik had weg gezapt toen ik die van Louis van Gaal had gezien. Ik dacht dat er niks meer achteraan kwam...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:35:20 #25
44649 beelz
pi_31645572
OMG die stomme potten doen echt te moeilijk
Besef Regulier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')