Nu dus op NED3.quote:Zembla bestaat 10 jaar.Deze nacht
worden 10 bijzondere afleveringen nog
een keer uitgezonden.
23.40 Louis van Gaal
00.20 De macht van de Hells Angels
01.00 De ouderlijke onmacht
01.40 Sjoemelen met miljoenen
02.20 Baby's maken
03.00 Enkele reis Kasjmir
03.40 Vergeten gevangenen
04.20 Fatale fouten in het ziekenhuis
05.00 Raadsels rond de Bijlmerramp
05.40 Het geheim van de Aldi
Eigenlijk zouden ze hierna dus moeten laten zien hoe het verder is gegaan. Die jongste dochter is waarschijnlijk wel uit huis geplaatst later maar deze aflevering is van 1997 dus 8 jaar oud. Zou toch wel leuk zijn om te weten hoe het is afgelopen. Hebben ze nog meer kinderen? Mocht de jongste blijven? Is die vent eindelijk echt door het lint gegaan?quote:
Lowlifes zou ik niet zeggen. Die mensen waren allebei zwakbegaafd. Dat werd in de uitzending ook gezegd. Daarom vind ik dan ook dat zwakbegaafde mensen niet mogen voortplanten want hierdoor krijgen we te veel breezerjugend.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat ik het stuk over de Hells Angels heb gemist. Nu het stuk over de Bouwfraude. Da's wel interessant om weer terug te zien. Het vorige stuk was triest. Die ouders spoorden echt niet. In 30 minuten was duidelijk dat die randfiguren echt niet in staat zijn een kind op te voeden. Wat een lowlifes zeg.
Louis van Gaal was ook mooi om te zien. Vooral het stuk in Zuid Amerika.
Ik vond het echt lowlifes. Die mensen liepen constant maar te eikelen tegen de mensen die wel het beste voor hebben met hun kinderen. Dit soort mensen moeten zich echt niet mogen voortplanten. Kromme zin, maar m'n punt is vast duidelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Lowlofes zou ik niet zeggen. Die mensen waren allebei zwakbegaafd. Dat werd in de uitzending ook gezegd. Daarom vind ik dan ook dat zwakbegaafde mensen niet mogen voortplanten want hierdoor krijgen we te veel breezerjugend.
Tuurlijk zouden het lowlifes zijn als ze niet zwakbegaafd zouden zijn, dit ben ik helemaal met je eens. Deze mensen waren echter wel zwakbegaafd, dit is natuurlijk nog geen reden om hun gedrag goed te keuren, maar wel een verklaring.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond het echt lowlifes. Die mensen liepen constant maar te eikelen tegen de mensen die wel het beste voor hebben met hun kinderen. Dit soort mensen moeten zich echt niet mogen voortplanten. Kromme zin, maar m'n punt is vast duidelijk.
Wat een stel randdebielen zeg. Ik heb echt medelijden met dat kind.
Ik begrijp je punt, maar ook zwakbegaafdheid vind ik geen argument om dan maar zo achterlijk te doen tegen mensen die het beste met je kind voor hebben. Hadden ze die gast niet meteen na geboorte van het eerste kind kunnen steriliseren...quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Tuurlijk zouden het lowlifes zijn als ze niet zwakbegaafd zouden zijn, dit ben ik helemaal met je eens. Deze mensen waren echter wel zwakbegaafd, dit is natuurlijk nog geen reden om hun gedrag goed te keuren, maar wel een verklaring.
Ik begrijp jouw punt ook maar feit blijft wel dat die mensen gewoon echt niet beter weten. En helaas is iedereen vrij om zoveel kinderen te nemen als ze willen in Nederland. Je mag mensen niet steriliseren omdat ze zwakbegaafd zijn want dat is in ons politikiek correcte landje tegen de wet. Ik vind het ook jammer dat dit niet mag.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ook zwakbegaafdheid vind ik geen argument om dan maar zo achterlijk te doen tegen mensen die het beste met je kind voor hebben. Hadden ze die gast niet meteen na geboorte van het eerste kind kunnen steriliseren...
Hoe ze ook spraken over de opvoeding van dat kind. "Even een half jaartje proberen..."
Precies. Ze hadden al vier kinderen, waarvan er drie uit huis zijn geplaatst en bij deze wilde ze het wel even proberen. Dat is hetzelfde als een brokkenpiloot wiens rijbewijs al meerdere malen is ingevorderd en die geroyeerd is bij elke verzekeringsmaatschappij die ff een proefritje maakt in een gloednieuwe BMW en die in de kreukels rijdt, waarna de verkoper de BMW total loss kan wegslepen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw punt ook maar feit blijft wel dat die mensen gewoon echt niet beter weten. En helaas is iedereen vrij om zoveel kinderen te nemen als ze willen in Nederland. Je mag mensen niet steriliseren omdat ze zwakbegaafd zijn want dat is in ons politikiek correcte landje tegen de wet. Ik vind het ook jammer dat dit niet mag.
Idd "Even een half jaartje proberen..." is net alsof je zegt "Ik maak even een proefrit in deze auto maar als hij niet bevalt dan neem ik wel een andere."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |