Dank je.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Als Gert hem dan niet wil plaatsen, doe ik het zelf wel. Deze is dus van Gert
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dit topic bijna als sticky moeten laten staan
Prachtig, ik geniet. Kende de meeste foto's al, maar zo bij elkaar
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Isa.. nog wakker? Misschien is "the best of" een betere titel voor dit topic. Voor het geval we ze nog eens terug willen zoeken is het makkelijker vinden ook.
Ik gebruik screenhunter. Helemaal gratis en werkt heel makkelijk. Snapgit heb ik ook jaren gebruikt trouwens. Die kan nog veel meer. Maar voor foto's is screenhunter perfect. En later bewerken in Photoshop natuurlijk en saven op minimaal kwaliteit 8quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je.
Een toevalstreffer uiteraard, je bent voor een groot deel afhankelijk van wat de regie je biedt.
Ik kies er alleen wél voor om zelf mijn frame te mogen bepalen: dus op het moment dat ik klik, bevriest het beeld, waarna ik zelf de uitsnede kan maken.
Welke tool gebruik jij, Scan? Jouw caps zijn vaak loépzuiver (ik gebruik snagit).
Als jij ongeveer de dag/datum en onderwerp weet wil ik wel even in mijn BB map kijken, ik heb op dit moment ongeveer 4500 scans op datum opgeslagen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen zin om alle SC topics door te gaan neuzen. Weet zeker dat ik er nog een flink aantal vergeet. Nu baal ik dus wel even dat ik ze niet gesaved heb
Ja toen zat ze met die gizmo camera 'te spelen'. Wachten tot ze in de cam keek. Click!quote:
Ja dat merkt je idd wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Jammer dat de bitrate nu gehalveerd is.
Jij doet dus ook aan nabewerking, dat was me al opgevallen en komt de foto's absoluut ten goede.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik screenhunter. Helemaal gratis en werkt heel makkelijk. Snapgit heb ik ook jaren gebruikt trouwens. Die kan nog veel meer. Maar voor foto's is screenhunter perfect. En later bewerken in Photoshop natuurlijk en saven op minimaal kwaliteit 8
Yupquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:27 schreef Isabeau het volgende:
Die serie van Rob was toen hij zich zo ongelukkig voelde na de eerste keer dat hij op de bank zat.
Ik heb geen idee. Op een moment als deze had ik ze gewoon wel graag op m'n hd gehad om ze allemaal door te lopen en de mooisten eruit te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als jij ongeveer de dag/datum en onderwerp weet wil ik wel even in mijn BB map kijken, ik heb op dit moment ongeveer 4500 scans op datum opgeslagen.
Mooi!quote:
Ik zou niet weten hoe. Maar de laatste tijd gebruik ik ook filedump. Die is sneller dan picsplace. De eerste maand heb ik zeker alleen picsplace gebruikt dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Linda kust Roel Lieske kijkt
[afbeelding]
@scanman al je foto's staan toch op de server van picsplace waar jij ze host! Kan je ze niet zo terug halen?
Nee, ik verander niets aan de foto zelf (jij wilt nog wel eens wat meer kleur ofzo erin toveren heb ik gezien). Ik maak ze allen 580 breed. Dat is alles.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij doet dus ook aan nabewerking, dat was me al opgevallen en komt de foto's absoluut ten goede.
Die kende ik nog niet!! Wat een geweldige fotoquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Dido onder de douche tussen de plantjes die Ralluf water geeft![]()
Een van mijn leukste BB momenten![]()
[afbeelding]
Hee lekker simpel, nogmaals, ik heb het hier niet voor het zeggen maar het zou leuk zijn als je af en toe één foto plaatst, evt met een commentaartje erbij waarom je die foto zo bjizonder vindt, in plaats van hele ritsen foto's neer te pleuren.quote:
deze toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef newsman het volgende:
Nou nog een mooie hulde foto van Rukkert euhhhhhhhhh Rikkert.
Ik was toen nog zo verbaasd dat het beeld niet weggingquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat je ook niet vaak op de streams ziet, de DBK
[afbeelding]
Jaaaaa mooi!quote:
Oeh mooie van Dido!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |