abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:06:05 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31669271
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 24 oktober 2005
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31669561
0.15 uur Joost heeft het duidelijk gehad met Tanja, hij heeft de prullenbak gecontroleerd, en daar een mooi dienblad van gemaakt, met o.a. chips, shaormavlees, 5 kletskoppen, zak hutspot en heel veel andere lekkere dingen die Tanja in de prullenbak heeft gedumpt.

Hij is alles aan Rob gaan vertellen, met de melding van ze doet het EXPRES wij zitten op rantsoen en de camera,s MOETEN dit zien, en iedere andere bewoner van het huis ook, want jij zit ook op de bank Rob, hij heeft het duidelijk gehad met Tanja.

Tot overmaat van ramp laat hij Rob nog even zijn adem ruiken door eens flink in zijn gezicht te ademen zodat Rob kan controleren dat hij niets heeft genomen van het heerlijke dienblad met eten wat Joost verzameld heeft uit de prullenbak

0.30 uur In het Bonenhok word er weer eens gesproken over Tanja, lieske geeft aan dat ze een gesprek heeft gehad met Tanja, en verteld aan Chantal, Ingrid en Roel over het gesprek, en geeft duidelijk aan dat ze niets over zwangere vrouwen weet, en moeders met een pasgeboren baby, en als Tanja haar niets verteld ze het dan ook niet kan weten wat er achter die deur afspeeld.

Chantal had ook gehoopt om meer over het moederschap te horen, en of ze zelf zoiets kon combineren met haar werk.

0.50 uur Er moet nog een nieuwe weegschaal komen, BB heeft een instabielen weegschaal geleverd bij de opdracht ( ook een beetje zwakjes van BB ) de bewoners gokken nu een beetje hoeveel er in een zakje moet, die moeten later dus nog gewogen worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door M-en-A op 25-10-2005 00:53:12 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31670594
Chantal blijft mopperen op hoe stom de vorige ploeg is geweest. Lieske hoopt op bonuspunten omdat ze slimmer zijn. Men vraagt zich af hoe Nederland over Joost denkt, Chantal denkt wel positief.
Lieske geeft aan dat je moet doen waar je goed in bent en zij is volgens zichzelf extreem goed in babbelen.
Chantal gaat dood van de rugpijn. Roel: ga maar even zitten. Ingrid: kan niet, dan komt ze niet meer boven de tafel uit.
pi_31673070
Rond 02.45 uur gaat de groep van Dido weer aan de slag met de weekopdracht.
Het valt ze gelijk op dat alle gele erwten (mais)op een stapel zijn gegooid, inclusief degene die zij eerder hadden uitgezocht.
Ze snappen er niks van en kijken hun eerder gemaakte zakjes na.
In eerste instantie begrijpen ze niet waar de andere mee bezig zijn totdat Dido zegt dat ze (Didogroep)het verkeerd gedaan hebben.
Rode,zwarte en gespikkelde bonen en NIET de gele,die moeten er tussen uit.
Ow,we moeten onze zakjes nakijken,en ze hebben er niets over gezegt,BEDANKT jongens!
Ze bedenken dat ze het vast niet mochten zeggen, dat het een geheime opdracht is.
``Wellicht heeft BB ze er nogmaals op gewezen``

Ze gaan weer ijverig aan het werk nog napratend hoe dom ze geweest zijn
waar is die kutkip??
pi_31673100
3.10 uu rRoel kijkt naar de spullen die Tanja heeft weggegooid en door Joost bij elkaar zijn gezet.
De shoarmabroodjes blijken nog houdbaar te zijn tot 1-1-2006 en roel begrijpt niet dat ze die heeft weggegooid.
Chantal gooit de spullen weer in de prullenbak.
waar is die kutkip??
pi_31673146
3.50 uur Geen intressante gesprekken terwijl er gewerkt wordt.Ze zingen vals wat liedjes,doen rare spelletjes (op welke manieren kun je het woord`` ja`` en het woord ``nee ``zeggen).
Ondertussen zegt de een na de ander een rammelende maag te hebben.

Dido zegt dat deze opdracht goed te doen is en Nathalie denkt ook dat ze het gaan halen.
waar is die kutkip??
pi_31673350
5.37 - Ze sorteren voor de verandering nog maar eens wat bonen en mompelen wat. Calimero zingt een hoogst irritant liedje.
pi_31673409
6.14 Natte Lie heeft met haar verschrikkelijke zang het hele andere team uit hun slaap gehouden...
pi_31673450
6.44 - Lieske doet het voorstel om, zoals een normale werkdag, met twee groepen 8 uur per dag te werken, met om de twee uur een kwartier pauze. De rest van de groep zwijgt en kijkt haar niet eens aan.
pi_31673459
6.48 - Eigenlijk wordt op geen enkele uitspraak van Lieske gereageerd.
pi_31673484
6.58 - Om haar woorden kracht bij te zetten, verkondigt Lieske in een gesprek over haar studie dat ze bij 'testen van cijferreeksen op universitair niveau nog het hoogste scoort'.
pi_31675835
Ik ben bang dat de bewoners nu voor niets nog druk aan het werk gaan, dat de opdracht al mislukt is. Roel heeft bonen uit een zakje laten vallen en is nu druk bezig om de bonen die uit dat zakje komen van de grond te rapen en weer in het zakje te gooien, dat hij ook OP DE GROND heeft staan. Maar dit staat eigenlijk gelijk aan uitsorteren omdat er ook een aantal bonen in de gele mais gevallen zijn. En sorteren van bonen en vullen van zakjes dient OP DE TAFEL te gebeuren.
Op stream 3 nam men het RAPEN van de bonen ook met een behoorlijke CLOSE-UP in beeld, dus ik vrees het ergste
pi_31676036
Alle 4 de streams zijn op zwart gegooid
pi_31676094
Stream 3 geeft weer beeld. Dido, Roel en Chantal in de keuken. Stem van Rob op de achtergrond en Menno komt er ook aanlopen. De andere streams doen niets.
pi_31676149
Joost verteld Menno dat hij vind dat het systeem wat ze nu gebruiken niet voldoende werkt. Dat de andere ploeg er over na moet denken of ze een sneller systeem kunnen bedenken. Ook vind Joost dat ze vanavond gewoon tijd MOETEN maken om gezamenlijk het avondeten te nuttigen. Menno zegt dat hij er over na zal denken
pi_31677555
Rob, Dido, Menno en Naat speculeren druk over hoe de andere groep de bonen sorteert en proberen een sneller systeem te bedenken. Ze ontdekken nog steeds verkeerde bonen in de al gesorteerde zakjes. Dat beloofd veel goeds voor het slagen van de opdracht.....
Ze proberen nu door husselen te kijken of de bonen zichzelf misschien gaan sorteren. Schiet niet echt op (goh...)
pi_31677720
Rob heeft nu een briljante ingeving en probeert de bonen in het dekbed dat in het kratje zat te sorteren. Hij voelt an z'n water dat hier de oplossing ligt! Ze schudden de bonen heen en weer in het dekbed en er gebeurd....................NIKS!
Nu gooien ze de bonen op het dekbed en hopen dat ze daardoor meer "grip" op de situatie krijgen. Dido vindt het allemaal niks, maar Rob blijft stug volhouden dat dit echt beter is.
Het dekbed zit er niet voor niks in volgens hem.

Dido geeft een gil, iedereen denkt dat ze een briljante ingeving heeft, maar ze blijkt zich alleen maar een enge droom te herinneren die ze vannacht gehad heeft over een treinongeval.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:36:08 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31683866
Tanja en de baby mogen een paar uur uit de babykamer:

`

Screenshots: scanman en trevanian.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:40:54 #19
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31683961
Tanja en de baby zijn net terug gegaan naar de babykamer, voor tijds om dat Joscelyn erge honger had. Tanja wilde nog niet terug en fluisterde de hele tijd tegen Joscelyn "nee nee nee nee, ik wil nog niet terug". Tanja mocht niet even snel haar eten geven en dan weer terug de huiskamer in van BB. Ze mag alleen 2 uur aaneengesloten in de huiskamer zijn, begreep ik er uit.

Ondertussen zijn Menno, Dido, Nathalie en Rob aan het eten. Lieske ligt op bed en de andere bewoners zijn in de bonenkamer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:04:20 #20
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31684202
Dido, Nathalie en Menno zitten buiten. Nathalie begint over Joost, dat hij er echt niet uit ziet, zo dun en wit en veel puisten. De meeste bewoners zijn aangekomen constanteren ze. Menno zegt dat Dido en Nathalie ook aangekomen zijn. Bij Dido kan hij dat aan 2 dingen zien. Dido noemt zelf haar borsten en kont. Menno "O dan kan ik het aan 3 dingen zien". Na wat aandringen zegt hij dat hij het kan zien aan Dido's kin. Een hangkin grapt hij.
Aan Nathalie kan hij niet echt heel erg zien dat ze is aangekomen.
Vervolgens hebben ze het over Lieske, dat zij echt een bollere toet heeft gekregen. Dit zeggen ze niet tegen Lieske, omdat zij al zo gefixeerd is op haar uiterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaBlub op 25-10-2005 19:56:25 ]
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31690818
Streamverslagen van woensdag 26 oktober

Bedankt, streamers.

Hopelijk morgen meer verslagen...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')