0.15 uur Joost heeft het duidelijk gehad met Tanja, hij heeft de prullenbak gecontroleerd, en daar een mooi dienblad van gemaakt, met o.a. chips, shaormavlees, 5 kletskoppen, zak hutspot en heel veel andere lekkere dingen die Tanja in de prullenbak heeft gedumpt.
Hij is alles aan Rob gaan vertellen, met de melding van ze doet het EXPRES wij zitten op rantsoen en de camera,s MOETEN dit zien, en iedere andere bewoner van het huis ook, want jij zit ook op de bank Rob, hij heeft het duidelijk gehad met Tanja.
Tot overmaat van ramp laat hij Rob nog even zijn adem ruiken door eens flink in zijn gezicht te ademen
![]()
zodat Rob kan controleren dat hij niets heeft genomen van het heerlijke dienblad met eten wat Joost verzameld heeft uit de prullenbak
0.30 uur In het Bonenhok word er weer eens gesproken over Tanja, lieske geeft aan dat ze een gesprek heeft gehad met Tanja, en verteld aan Chantal, Ingrid en Roel over het gesprek, en geeft duidelijk aan dat ze niets over zwangere vrouwen weet, en moeders met een pasgeboren baby, en als Tanja haar niets verteld ze het dan ook niet kan weten wat er achter die deur afspeeld.
Chantal had ook gehoopt om meer over het moederschap te horen, en of ze zelf zoiets kon combineren met haar werk.
0.50 uur Er moet nog een nieuwe weegschaal komen, BB heeft een instabielen weegschaal geleverd bij de opdracht ( ook een beetje zwakjes van BB ) de bewoners gokken nu een beetje hoeveel er in een zakje moet, die moeten later dus nog gewogen worden.
[ Bericht 16% gewijzigd door M-en-A op 25-10-2005 00:53:12 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.