abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31657504
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 23 oktober 2005
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31657962
Vannacht wederom gezang van Ingrid, Chantal, Dido, Menno en Roel.
Ingrid is van plan gewoon crackers van anderen te stelen.

Als Ingrid en Chantal naar bed zijn, beklagen Menno en Roel zich weer over de gespreksonderwerpen van de afgelopen dag. In een imitatie-tweespraak doen ze alles nog eens dunnetjes over, waaronder "Als ik melk drink worden mijn nagelriemen veel sterker"

Daarop vraagt Dido waar mannen het over hebben "Voetbal!"
Vervolgens stelt Menno allerlei voetbalvragen aan Dido. Ze scoort aanvakelijk redelijk, maar steeds slechter. Vragen over buitenspel (goed), wanneer krijg je een rode kaart (redelijk goed), wat is een corner (een hoekschop), wat zijn de shirt-kleuren van NEC (goed), hoe heet het stadium van Feyenoord (Gelredoom), wie is de trainer van Ajax (Johan Cruijff), wie is de bondscoach van Oranje (Johan Cruijff), waar speelt Ruud van Nistelrooy (Sparta of NAC of zoiets heeft ze gezegd).

Hierna gaan ze slapen (rond 2 uur misschien??)
pi_31660835
De ochtend in het huis verloopt traag (net als de streamverslagen). De bewoners komen moeizaam hun bed uit en proberen tijdens het ontbijt hun maag een beetje te vullen met havermout. Dido en Ingrid hebben een gesprek (dat steeds weer onderbroken wordt omdat er anderen bij komen) over waarom Dido "sorry" gezegd heeft tegen Ingrid tijdens het verjaardagsfeestje. Tanja verteld aan Dido dat vandaag bij Josc een hielprik wordt gegeven en een gehoortest word gedaan.
Joost is voor de zoveelste keer druk om zijn rantsoen te controleren en te verdelen per dag en heeft wederom commentaar op de schaarsheid van eten.
Menno en Roel zeggen dat ze vandaag besloten hebben om "spontaan" de bestekla eens een goede schoonmaakbeurt te geven. Dido haalt gelijk het bestek uit de la en motiveerd de overige bewoners om met zijn allen met het bestek een potje Mikado te spelen.
Verder word er maar steeds een beetje rondgehangen (vanwege de rokers vooral in de natte regenachtige tuin) en over allerlei onzinnige en oninteressante dingen gepraat.
Tot zover de aanvulling op het streamverslag. Veel interessants valt er tot op dit moment niet te melden, dus gezien de traagheid van het forum laten we het hier maar even bij.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:22:37 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31661452
Alle bewoners (op Rob en Tanja na) hebben een soort volleybal gespeeld. Alleen ging het nu met een ballon en die mocht gespeeld worden met alles behalve armen/handen. Het net was een van de slingens met "hoera een meisje". Het team Menno, Roel, Lieske en Nathalie won beide partijen.

Inmiddels zitten ze weer buiten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 oktober 2005 @ 17:27:32 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31662107
De bewoners klagen steen en been dat er niet te leven valt met het eten wat ze nu hebben gekregen. Het is gewoon niet genoeg. Dan klinkt opeens de stem door de speakers van BB die zegt dat het rantsoen berekend is en dat het precies genoeg is.
pi_31662548
en er is weer een nieuwe weekopdrachr. Bonen op kleur sorteren en in zakjes van 350 gram doen
pi_31662717
er zijn 3 kleuren en de vierde kleur (groen) mag niet in de zakjes komen. Er mogen max 4 bewoners tegelijk werken, er werd net druk overlegd over de werkwijze en het was een hoop gekakel door elkaar zo als gewoonlijk. Menno, Rob, Nathalie en Dido zijn begonnen terwijl Chantal, Ingrid, Roel, Joost en Lieske achterblijven en nog maar eens proberen een werkwijze te vormeren
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:00:54 #8
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31663385
Aanvulling op de weekopdracht (voor de duidelijkheid) Bewoners mogen tijdens het werken met de bonen niet drinken, eten en roken. Wel mogen ze de kamer verlaten om naar de w.c. te gaan. Sorteren, inpakken en wegen moet op de tafel gebeuren!

Er is met iedereen sowieso al besloten dat Dido lang mag slapen, omdat zij ook Tanja moet helpen met de baby.
De achtergebleven bewoners hebben zo juist lootjes (lucifers) getrokken en Lieske zit niet bij de volgende dienst, waardoor zij dus pas laat moet werken en nu moet rusten/slapen. Er wordt druk gediscussierd over hoe de groepen ingedeeld moeten worden om het meest productief te werken.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:19:51 #9
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31663616
He He....de BB bewoners zijn wakker geworden....Tanja krijgt nu de volle laag, niemand houd zich meer in.....Chantal zit met haar grote muil weer het hardste te roddelen, en Joost is weer net een oud wijf......
Klagen Klagen Klagen........
Er wordt ook weer gezegd, ik ga niet dit , ik ga niet dat, ik ga me niet uit de naad werken.......al voor er ook maar IETS is gedaan aan de nieuwe weekopdracht, dat gaat weer goed (Not)
pi_31664662
hebben roel, joost, ingrid, lieske en chantal een geheime opdracht?
pi_31664694
ik kan het nergens terug vinden maar aan hun gesprekken nu te horen is het de bedoeling dat hun de opdracht laten mislukken heb ik het idee.
pi_31665030
Ze doen de weekopdracht niet goed, maarmoeten geheimhouden wat er in de dagboekkamer is verteld.
het is nouniet echt een geheime opdracht, maar het komt erop neer dat hun goed is uitgelegd wat ze moeten doen en dat ze dit niet met de rest mogen bespreken
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:55:18 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31665395
Lieske en Tanja in gesprek. Lieske heeft al aangegeven dat ze het zeer jammer vindt dat Tanja zich zo terug trekt en geeft toe dat ze zelf misschien daardoor ook al wel wat minder aardige dingen over Tanja heeft gezegd. Dan begint ze over de nominatie van Ingrid.

Lieske: De nominatie van Ingrid was een beetje zoals die van Rikkert op Roel! Ze bedoelde het niet slecht, maar dacht gewoon het beste te doen.
Tanja: Je kunt dit met helemaal niets vergelijken. Ik ben zwaar teleurgesteld in het denken van de mens. De eerste reden die ze opgaf was dat heel NL mij er toch in wil houden. En de tweede reden was dat het beter voor mij en Josc was om weg te gaan. Dat is heel tegenstrijdig. Maar het frustreert mij ook dat ik niet uit dat kamertje kan.
Lieske: Ik zou ook lekker willen wandelen met m'n kindje.
Tanja; Maar na die nominatie heb ik heel weinig zin om in de groep te gaan. Ik had graag dingen met jou wel willen delen en nog een paar anderen. Ik zal altijd pissig op Ing blijven en ik zal Joost continu blijven negeren. Ik kan niet zo tegen hun blijven doen en tegen anderen heel tof. Ik kan niet leuk en aardig doen terwijl hun er ook bij zijn.
Lieske: Ik vind het jammer dat ik ook gestraft wordt. Ik word ook wat minder tolerant naar jou. Ik had dat ook al met de weekopdracht. Maar ik zou zo graag van jouw kant willen zien dat jij naar de dbk zou gaan om te zeggen dat je bv maar 1 uurtje per dag mee wilt helpen"
Tanja: Nee, dat kan ik nu niet. Ik moet om de 3 uur borstvoeding geven. Dan luiers checken, opruimen. Dingen die ik op moet schrijven en lezen. Ik kan niet zeggen dat ik over een uur bv mee kan doen. als Josc eerder huilt... er valt geen pijl op te trekken"
Lieske: Dit bedoel ik dus. Ik begreep het ook niet en heb dat ook gezegd in de groep. Ik was ook kwaad op je. daar sta ik nu helemaal niet meer achter, maar omdat de communicatie wegvalt krijg je dat. Ik snap het nu wel. Maar ik hoop dat je ons nog een kans geeft.. of een aantal van ons.
Tanja: Ik heb het echt heel erg gehad
Lieske: Ik heb je hier onwijs zien onfleuren en ik had graag meer van die Tan gezien. De laatste dagen was je echt veel leuker.
Tanja: Maar ik ben dichtgeklapt omdat wat er na de bevalling gebeurd is.
Lieske: Ik denk niet dat je eruit gaat hoor. Maar ik wilde dit gewoon graag zeggen en ik hoop dat we nog eens soms hier kunnen kletsen. En ik vond het echt stom dat je er niet gewoon bij kwam staan net.
Tanja: Ik weet zeker dat er toch niets van mij aangenomen wordt omdat ik me distantieer van de groep. Niets boeit me meer. Ik vind het wel prima zo.
Lieske: Ik vind het wel heel jammer.
Tanja: Ik vind de dingen die na de bevalling gebeurd zijn heel jammer.
Lieske: Inge heeft het echt nooit zo bedoeld. Ze heeft het op het allerlaatste moment besloten en ze had nooitverwacht dat jij meerdere stemmen zou krijgen.
Tanja: Ik vind het bullshit. Maar jullie zullen het zelf wel meemaken als je een bevalling meegemaakt hebt. Na een week had ik er vrede mee gehad en had ik het beter aangekunt. Maar nu is het een ander verhaal. Ik moet mezelf zo bezighouden om er niet aan te denken, dat ik minder kan genieten. Daar komt dan die arbeidsinspectie nog bij.
Lieske: Daar heb je volledig een punt. Wij hebben het nooit meegaakt.
Tanja: Het was even niet slim. Als jullie vinden dat het beter is dat ik eruit ga, dan snap ik dat. En dan nog die klote arbeidsinspectie, Maar dat ik niet meer met de groep wil zijn....
Lieske: Er zijn steeds minder mensen die je zien en je contacten verwateren. Ik kan ook niet beloven dat....
Tanja: Ik weet heus wel dat ik iedere keer weer op de bank kom. Nou boeiuh... Dat interesseert me niet. Dat begrijp ik ook wel. Ik weet heus wel dat ik nu meer stemmen zal krijgen.
Lieske: Ik vind het heel jammer.
Tanja: Ja maar ik ga geen dingen doen die ik niet meen. Daar heb ik geen zin in. Ik vind het wel best zo. Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Nooit meer. Daar heb ik vrede mee. Ik vind het ook jammer, maar dit heeft de hele boel verziekt. Maar jij woont in Groningen dus je kunt langrkomen wanneer je wil!
Lieske: Ik vind het jammer dat je jezelf de groep uitstemt.
Tanja: Als er nu al twee zijn zullen dat er volgende week zijn. Ook alhad ik me wel in degroep gemengd hadden ze mischien volgende keer ook wel genomineerd.
Lieske: Ik weet niet of ik het had gedaan, maar misschien sommigen wel. Daar heb je gelijk in.
Tanja: In vind het ook niet goed wat er gebeurt. Ik had jullie misschien anders wel een briefje gegeven met please nomineer mij. En Josc wordt steeds wakkerder. Het gaat allemaal veel harder dan normaal. Ik weet dat het mij gaat opbreken dat ik niet met haar naar buiten kan. Ik kan niet met haar normaal in de badkamer badderen.
Lieske: Ik had gehoopt dat als je meer in de groep kwam dat je het dan wat meer gaat opbreken.
Dido: Je laat je kind toch niet alleen!
Lieske: Maar ik dacht met een babyfoon.....
Tanja: Maar echt, als ik mezelf zou kunnen nomineren had ik dat misschien wel gedaan.
Lieske: Ik vind het vreselijk.
Tanja: Maar het is de wet van Nederland helaas. Ik dacht eerst dat het allemaal wel zou meevallen, maar nu ze wakkerder wordt denk ik daar wel anders over.
Lieske: Mijn inlevingsvermogen is ook bar slecht. Ik ken geen zwangere vrouwen enzo. Als mensen over jou kletsen dan verlies ik mijn begrip een beetje. Snap je?
Tanja: Ik begreep zelf ook een hoop niet, maar dat snap je pas als je een kindje in je arm hebt.
Lieske: Als ik jou niet spreek en niets weet...
Tanja: Nou geloof me, het is een full time job.
Lieske: Ik zou denken dat je een kindje makkelijk een uurtje alleen kunt laten.
Tanja; Alleen dat plannen van dat uurtje is al heel lastig.

Een poosje later lopen Lieske en Tanja samen naar binnen.
Tanja: Ik vind het lief dat je die babyfoon voorstelde.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 24-10-2005 22:03:25 ]
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:05:30 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_31667551
Van de Talpa-site:
quote:
21:00 Het gaat alweer niet goed!

Roel, Lieske, Joost, Chantal en Ingrid zijn naar de Dagboekkamer geroepen. Als ze terugkomen zijn ze nogal van slag. Het blijkt dat de Weekopdracht niet goed wordt uitgevoerd. Big Brother geeft de Bewoners dus nog een kans, maar ze mogen het niet aan Menno, Dido, Nathalie en Rob vertellen, die nu bezig zijn met het sorteren. Maar hoe hou je zoiets geheim? Deze vraag houdt de Bewoners nu goed bezig.
quote:
22:00 "Ik kan niet geloven dat ze zo dom zijn"

Geïrriteerd bekijkt de tweede werkploeg de resultaten van de eerste shift. “Ze zijn echt achterlijk”, zegt Ingrid wanneer ze ziet dat de Bewoners ook maïskorrels -terwijl alleen de rode, gespikkelde en zwarte bonen moeten worden ingepakt- in zakjes hebben gestopt. Bovendien hebben ze verschillende soorten en kleuren bonen bij elkaar gedaan. En tot overmaat van ramp hebben ze er ervan geproefd, wat volgens hen ook niet mag. Tot Joosts verbijstering ziet hij in een zakje maïskorrels ook nog eens een paar groene korrels - erwten - zitten. Dit terwijl duidelijk is gezegd dat de opdracht al is mislukt als zich er slechts één boon van een andere kleur in een zakje bevindt. De ploeg heeft een uur om alles recht te breien, daarna begint voor hen de reguliere shift van drie uur, waarin ze daadwerkelijk gaan sorteren en inpakken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:12:11 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_31669381
En hier weer verder: Streamverslagen van dinsdag 25 oktober.

Als het niet te veel moeite is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31669412
Streamers, jullie zijn bikkels, ondanks de traagheid zijn we toch op de hoogte.
Scan...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')