abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:49:43 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31641298
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 22 oktober.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanne op 22-10-2005 23:55:25 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:07:42 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31641909
Menno ligt op bed in een soort comateuze toestand. In het slowchattopic is berekend dat zijn promillage erg hoog moet zijn.
Onder aanvoering van Chantal worden er in de slaapkamer liedjes gezongen. Het wachten is op Tanja die komt klagen dat er teveel herrie wordt gemaakt.

Joost probeert een stukje van Mooi Liedje te zingen, het liedje van Linda. Hij weet alleen het eerste couplet.

ben weg, the Godfather komt zo.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31644376
Ingrid is naar buiten gegaan om de kaarten, die ze van familie gekregen heeft voor haar verjaardag, te lezen. Ze moet huilen en praat hardop tegen de kaarten. ''Ik ook van jou''
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:45:28 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31644496
Ingrid in tranen. Ze kan niet meer ophouden.



My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31644599
1:49 Inmiddels is Ingrid snikkend naar binnen gegaan, heeft nog een glas water gedronken en stapt nu enigzins gekalmeerd (nog nasniffend) haar bed in.

1:54 iedereen slaapt nu..

[ Bericht 29% gewijzigd door Fiorenza op 23-10-2005 01:54:59 ]
pi_31647761
9:21

Menno werd even wakker, kwam tot de constatering dat de plek naast hem leeg was, en slaapt weer verder.

Tanja en de kraamverzorgster liepen door de gang. In de verte zie ik in de tuin wel wat beweging, maar BB slaapt nog..

9.28
Menno heeft toch maar besloten op te staan, en loopt naar de keuken waar hij zn post nog eens rustig doorleest.

9.31
BB is er eindelijk achter dat er beweging in de tuin is. Tanja is aan het vissen in de vijver (?)

9.37
Tanja komt binnen. Menno geeft haar een kaart. Zijn ouders en broers hebben Tanja een geboortekaartje geschreven. Tanja vindt het geweldig en heeft inmiddels al een keer of 30 "ah wat lieeeef" gezegd.
Ze praten nog even over hoe het met de kleine gaat, Tanja heeft nog veel last van stuwing. Omdat ze er misschien volgende week uitgaat denkt ze er aan om de overige 4 uur uitzenden van Joscelyn deze week op te maken.
Tanja vindt dat ze het maar druk heeft in het huis nu Josc er is, "veel drukker dan thuis"

D.Rose

9.45
Menno laat Tanja het shirt van Pierre van Hooijdonk zien. T: "waarom staat er 17 op?" M: "Dat is zijn rugnummer"

D.rose

9.49 Menno heeft ook een kam en een pot gel gehad. Hij heeft vannacht niet eens al zijn kaarten kunnen lezen. Tanja gaat Josc in bad doen, Menno gaat verder met het lezen van zijn post.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fiorenza op 23-10-2005 10:01:58 ]
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 09:59:26 #7
128220 Peter6000
pi_31647921
09.55 Menno leest zwijgend de post door, Tan is Josc in bad aan het doen. De rest van de bewoners slapen nog



  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 10:22:15 #8
128220 Peter6000
pi_31648079
10.10 Menno is enigszins ontroerd tijdens het lezen van de post, eet een crackertje en gaat weer op de bank liggen



10.20 Hij is inmiddels weer van de bank opgestaan
pi_31648086
10.22 Menno duikt na op de bank in slaap gevallen te zijn weer zijn bed in...
Waar blijft die haan?
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:43:23 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31648966


Menno: "Ik weet niet hoe ik in bed ben gekomen"
Dido: "Dat was ik .... "
Menno: "Ja...?"

(Dido .. Dat is knap vals.)

[ Bericht 4% gewijzigd door scanman01 op 23-10-2005 13:24:43 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 23 oktober 2005 @ 13:24:17 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31651215
Chantal, Nathalie en Ingrid krijgen te horen van BB dat ze de brief nog eens moeten lezen. De dames hebben meteen door dat ze zich moeten aankleden en luisteren keurig.

Roel, Chantal en Nathalie doen het huilen van Menno nog even na. Hij wordt toch weer eniszins belachelijk gemaakt.

Lieske gaat even bij Menno kijken, maar die slaapt nog. Roel staat ook inde kamer en zegt dat Lieske zo lief was voor Menno afgelopen nacht. Chantal komt erbij en hoort van Roel dat hij nog een paar keer uit bed is geweest. Volgens haar komt dat omdat hij zo geil van de dames is geworden. Roel ontkent.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31652034
Dido snapt het verschil niet tussen noodrantsoen en rantsoen.
Nathalie snapt het wel. Het verschil is dat het andere dagen meer was.

Dido krijgt het steenkoud als ze te weinig eet.
Daarom gaat ze op aanraden van Roel en Natte Lie maar een bakje thee nemen.

Ze staan in de keuken, Ingrid zit op de bank lelijke bekken te trekken en een beetje in haar neus te peuteren. Ze denkt dat we het niet zien.

Joost gaat iets bijzonders demonstreren in de keuken. Iets over eigen suikerpotjes. Gezien Ingrid zich zielig alleen voelt in de woonkamer komt ze er ook maar bij staan in de keuken.
pi_31652072
Joost heeft de beste benaming voor havermout. Dat het iets is wat je krijgt als je een de dag ervoor teveel hebt gedronken. Het ruikt zo, het ziet er zo uit en zo proeft het een beetje. Je moet het wel laten wellen.
Natte Lie snapt niet wat hij bedoelt.
Maar... als ik het zeg dan lust je het misschien niet meer.
Ow.... kots roept Natte Lie op dat moment.

Ingrid gaat weer eens met haar handen door haar haren en doet dit heerlijk boven het aanrecht zodat het op het beetje etenswaren wat ze hebben komt te liggen.

Vanavond doen ze 3 blikken open. Het is iets van hachee.

In principe is er voor 7 dagen eten, maar ze hebben volgens Rob maar 6 dagen nodig.
Het zijn verrassingsblikken.
pi_31652112
Ze begrijpen nu dat het strafrantsoen is.
Ze hopen dat er in bepaalde blikken witte bonen in tomatensaus zitten.
Daar houden ze heel erg van. Natte Lie met een schnitzel erbij. Rob met appelmoes en een ribkarbonade.

4 streams op de keuken.
Rob roept hoe goed hij zich kan aanpassen, dat ie niet veel nodig heeft en dat hij weinig snoept.

Het gaat over de kaart van de schoonfamilie van Ingrid, dat het zo leuk is.
pi_31652140
Dido en Roel, rokend en zwijgend in de tuin. Ik ving nog net wat woorden op over zwanger zijn.

Het gaat nu over dronken zijn en echt binnen komen vallen.
Een blok met aluminium en ribbeltjes (dat heet traanplaat DIDO!), daar viel iemand op die een rok aanhad. Echt weer een verhaal van niets. Praten om zichzelf te kunnen horen praten. Ze heeft niets boeiends over zichzelf te vertellen, dus dan dit maar.

Roel wil vette techno horen. Dan kan hij er weer 2 weken tegenaan.
Hij mist zijn muziek het meest.
Op de 2e plaats komt feest. De illegale.

Ik haak af, het is weer te saai....
pi_31652156
Ow Dido mist haar ouders en zusjes het meest.
Daarna haar paard. Daar heeft ze over gedroomd.

Roel mist zijn familie helemaal niet.

Dido wil haar paard knuffelen. Dat is haar grote vriend.

Roel heeft over seks gedroomd.
pi_31652179
In de keuken zegt Ingrid net dat ze Chantal bazig vindt en dat Chantal vaak denkt de oplossing te hebben terwijl het nergens op slaat. Op dat moment komt Chantal de keuken in.

Het gaat gelijk weer over koetjes en kalfjes.
pi_31653606
Vanochtend vroeg Ingrid aan Tanja of de vader(Surendy?) van Joscelyne al langs was geweest.
Tanja verteld haar dat hij gisteren langs is geweest en erg ontroerd was.
Hij mocht van BB slechts 5 minuten bij Jocselyn zijn en Tanja verteld dat hij zat te trillen van emotie.
Ingrid vraagt aan Tanja of ze het er nog over heeft gehad wat hij haar geflikt heeft(zal het Prive-verhaal zijn???)maar Tanja zegt dat ze daar de tijd niet voor had en dat ze het ook niet het goede moment vond om het daarover te hebben.
Ingrid zegt dat zij dat moeilijk zou vinden om dat niet gelijk aan hem te vragen als ze in Tanja´s schoenen zou staan.
Tanja vond het best zielig voor Surendy dat hij zo emotioneel was en wil hem de kans geven om met zijn dochtertje een goede band op te bouwen.
Ze vertelt Ingrid dat Surendy ook hele gave kleertjes voor Joscelyn had meegenomen.
Verder vertelt Tanja dat Surendy iets mee naar huis wilde nemen waar de geur ven Joscelyn aanzat,ze gaf hem het babymutsje mee die ze op had.
Verder vertelt ze er niet meer over omdat ze van BB er niet veel over mag vertellen!(censuur)

Ze gaat met Dido de tuin in om een sigaret te roken

[ Bericht 4% gewijzigd door kukeleku op 23-10-2005 17:24:06 ]
waar is die kutkip??
pi_31653806
Ik had toch begrepen dat de bewoners ALLES wat ze achter gehouden hebben ingeleverd moest worden, omdat anders de hele groep gestraft zou worden met sancties.
Nu zie ik ineens tot mijn verbazing Nathalie druk bezig met het knippen van Winnie de Poeh plaatjes. Zijn deze dan ook niet achtergebleven na de mislukte weekopdracht en hadden die ook niet ingeleverd moeten worden????
Nieuw denkvoer voor BB misschien
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31653833
Ondertussen heeft Lieske de eetstoelen op de keukentafel gezet en laat Roel zien dat hij altijd nog bij een schoonmaakbedrijf kan gaan solliciteren en werken. Hij is druk bezig met het dweilen van de keukenvloer
Lieske heeft duidelijk minder ervaring met het huishouden. Op de plekken waar Roel al driftig bezig geweest is met water en een dweil loopt Lieske nu nerveus rond met de stofzuiger in de hoop nog ergens een plukje vuil te vinden om op te zuigen.
Ze gaat nu maar de blauwe stoeltjes uitzuigen, misschien heeft dat iets meer resultaat
Ondertussen laten de streams ook de damesslaapkamer zien waar Rob even met Dido aan het kletsen is. En zelfs daar ziet het er nu ineens allemaal netjes uit. Het lijkt wel alsof de bewoners ineens de schoonmaakwoede hebben gekregen. Of willen ze BB wat milder stemmen door nu eens een keer hun best te doen het Huis leefbaar te maken??

[ Bericht 34% gewijzigd door M-en-A op 23-10-2005 17:58:54 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31654274
"Vader" Rob deelt het eten van de dag weer uit aan iedereen. Ze staan allemaal rond het kookblok en Rob deelt de aardappels (uit blik), de doperwten en de hachee. Hij wijst ook Roel en Joost aan om vandaag de pannen leeg te mogen maken. Op de vraag wat het toetje voor vanavond is antwoord Rob: "een EIGEN cracker met jam" Iedereen vind het smakelijk vanavond.
Rob komt op zijn manier wel onder het eten tot de conclusie dat ze niet elke dag saus zullen hebben en dat naar zijn idee BB eigenlijk 4 blikken te weinig heeft gegeven. (Waarom geeft hij geen toelichting op. Dus zou het komen omdat hij verkeerd gerekend heeft en niet goed verdeeld, of omdat hij vind dat BB hun te weinig eten per persoon geeft in een rantsoenweek )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:47:47 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31654281
Van de talpa site, wat er vanmiddag oa is gebeurd:

16:43 Chantal beseft zich iets: "Zo gek, straks hoef ik niets meer uit te leggen als ik uit het Huis kom. Ik hoef niet te zeggen: dat is nou Roel, en zijn oma heeft iets met de opa van Nathalie. Want iedereen weet het al!" Menno zou eerst vragen stellen voordat hij ze beantwoordt: "Ik wil eerst graag van de mensen buiten weten hoe ze het beleefd hebben en hoe het over kwam." Chantal: "Vraag je niet eerst hoe het met ze is? Dat zou mijn eerste vraag zijn. En daarna: leeft iedereen nog? Deze maand wordt het kouder en gaan er nou eenmaal meer mensen dood. Maar jouw oma leeft nog Roel!", zegt Chantal enthousiast naar aanleiding van het nieuwtje over Roels oma en Nathalies opa.

17:17 “Lieske was echt heel lief voor je gisteravond”, laat Roel aan Menno weten. “Ja, dat geloof ik graag”, zegt Menno. “Het is echt een schatje.” Roel: “Die is natuurlijk wel wat gewend in haar studentenleven.”

17:22 Ingrid kan maar niet aan het idee wennen dat ze een jaartje ouder is geworden. “Ik dacht alleen verjaardag, leuk. Maar ik ben gewoon 27 geworden. Ik ben bijna dertig. Het is gewoon over voor mijn gevoel”, klaagt Ingrid. “Hoe durf je daar over te spreken waar ik bij zit?”, zegt Chantal verongelijkt. “Over negen jaar ben ik gewoon vijftig!”

17:32 “Stel je voor dat we ineens drie gevechtsstraaljagers over zien vliegen”, zegt Ingrid. “Dan word ik echt wel bang.” De Bewoners vragen zich af wat er allemaal buiten het Huis gebeurt. Ze vinden het een vervelend idee dat al het wereldnieuws langs hen heen gaat. “De wereld staat op losse schroeven. Ieder moment kan er iets verschrikkelijks gebeuren”, zegt Chantal. “Ik ben benieuwd hoe de situatie in Irak is”, vraagt Roel zich af. Menno: “Misschien is Saddam Hoessein wel ontsnapt.” “Het zou echt kicken zijn als Bin Laden is gepakt”, vindt Ingrid.

18:22 Ingrid en Chantal praten over de Nominaties. Ingrid begrijpt dat sommigen het erg vonden dat ze zo vaak met Menno was. Maar aan de andere kant: "Mij boeit het niet. Er zijn genoeg groepjes in dit Huis." Chantal spreekt haar mening uit over de Nominaties: "Het kan alle kanten op. Het is een illusie te denken dat je 'untouchable' bent. Je moet kiezen. Naarmate je langer bij elkaar zit, leer je iedereen beter kennen. Je gaat je op een gegeven moment aan iedereen hechten. Wat ik in de eerste week tenenkrommend vond, leer ik nu steeds beter te begrijpen. Ik had nooit gedacht dat ik de verhalen van Lieske ooit nog ontroerend ging vinden!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:48:50 #23
2651 svann
night-hawk
pi_31654286
Wat stukjes uit de slooooow chat van vanmiddag geplukt. Forum en streams waren niet best.
(Wat later door een lang telefoontje.)


14.55 In de keuken:Chantal, Ingrid, Nathalie, Joost en Rob.
Chantal vertelt dat ze een kilo groente per dag eet.
Roerbakken met vlees of stukjes zalm, een beetje rijst erbij.
Ze eet geen suiker.
Joost maakt zich zorgen over zijn afvallen.
Chantal zegt dat hij alleen magerder is geworden, maar niet mager.
Je was best gezet, zegt Nathalie. Joost protesteert.


15.09 Roel en Dido zitten met z'n tweetjes in de tuin te roken.
Dido is bang voor onweer.
Dido: "Ik ga dan zo bij m'n zus in bed"
Roel: "Kan gezellig zijn.."

15.12 Joost en ingrid zitten aan de keukentafel de regels van BB te lezen.
Nu komen ze er achter dat BB ook niet aan de regels houd.
Joost wil een rechtzaak tegen BB beginnen.
Eten moet donderdag besteld worden en vrijdag afgeleverd.

15.45 Menno is ook weer wakker.
Hij zit in bed zijn kaarten te lezen, de kamera leest mee.
lieve Menno, ........

16.26 Joost en Nathalie hebben de overgebleven balonnen opgeblazen en

binden ze aan elkaar: 'birthday' vormen ze samen.
Ballonnen mogen niet boven de tafel hangen maar aan de muur, riep de zware BB-er.
De kraamhulp komt gedag zeggen.
Haar leeftijd wordt gevraagd. Bijna dertig, zegt ze.

17.13 Rob wast de grote ruiten buiten. Lieske wast af.
Ingrid, Roel, Dido, Chantal en Menno zitten in de tuin te roken.
Joost en Nathalie knippen Winnie de Poohplaatjes uit.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31654328
Als Rob probeert uit te vinden wat er nu nog in de overgebleven blikjes zit, is zijn conclusie dat ze nog 3,5 dag een verrassingsblik hebben. Beetje vreemde conclusie, want volgens mij moeten ze het toch echt per vol blik rekenen
Hij wil van de week aan BB vragen of ze er nog 4 blikken bij kunnen krijgen. Twee blikken aardappels en twee blikken groente. Want anders is er minimaal 1 dag deze week dat ze verhongeren. (Rob schijnt nog steeds te denken dat hij de regie over het programma en de regels heeft )
Joost komt daarop met de opmerking: "Mocht er iemand zijn die van plan is om dood te gaan van de honger, kan die het dan AJB heel snel doen en niet wachten tot het eind van de week, dan hebben we dagelijks tenminste met 1 persoon minder te delen".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:26:49 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31655071
Tanja heeft voor zich zelf gekookt.
Zij eet vanavond gebakken aardappelen, broccoli en een schnitzel.
Ingrid is al langs gelopen en vroeg haar of ze alweer ging eten, maar dat bleken de aardappelen te zijn die zij eerst gekookt had.
Nathalie kwamlangs en wenste haar "lekker eten"
Nadat zij haar bord had vol geschept ging ze eerst afwassen, het aanrecht en het fornuis poetsen.
Voordat ze aan tafel ging wisselde ze wel van stoel ( misschien vond ze de eerste niet schoon genoeg}
Dido kwam langs en bood aan voor haar af te wassen maar Tanja zei: "te laat"
Dido zei nog wel dat Tanja te weinig vroeg.
De andere bewoners zitten buiten en kwekken door elkaar heen over auto's film en muziek.
Rob komt bij Tanja langs en maakt een beweging om wat van haar bord te pikken, waarop Tanja zegt: "Dat zou ik niet doen, want dan halen ze al het eten weg"
Rob: "Welk eten"?
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')