abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:22:24 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31617704
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 21 oktober 2005
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:29:53 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31617862
Er wordt verschrikkelijk gekeet in de damesslaapkamer! Ingrid en Chantal zaten op en neer te springen op hun bed. Nu liggen ze allemaal wel netjes in bed, maar blijven doorpraten met elkaar.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31617897
De dames springen op de bedden en proberen het plafond te raken.

De heren maken plannen om de kamer van de dames in te vallen en dan wilt roel zich onder een bed verstoppen.

[ Bericht 31% gewijzigd door BaZzY op 22-10-2005 00:37:07 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:32:59 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31617943


Screenshot van scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:47:58 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31618316
De jongens zijn van plan op de meisjesslaapkamer te gaan keten!!!!!!
Dolle pret!!!!!!!
Ze willen lawaai maken en de meisjes laten schrikken!!!!!!!



De bedoeling is om het licht aan te doen en daarna weer uit, waardoor de dames niets meer kunnen zien zodat twee jongens onder de meisjesbedden kunnen kruipen.

Screenshot: Foreverblue.

[ Bericht 24% gewijzigd door APK op 22-10-2005 00:53:48 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:57:35 #6
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31618622
Menno springt te voor schijn!

  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:00:44 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_31618707
Ne een aantal pogingen lukt het en blijft Menno korte tijd achter in de damesslaapkamer.
De mannen vinden het een geslaagde actie.
De dames niet echt, maar ze proberen wel iets te bedenken om ze terug te pakken.



Screenshot: BBscanner.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31621029
Tussen 23.25 en 0.25 spraken Roel en Dido op stream 1 in de tuin. Dido vertelde Roel dat ze Ingrid heeft genomineerd. Roel zei dat Lieske dan Chantal genomineerd moet hebben. Roel zei dat Dido en Rob als laatsten op zijn lijstje staan (om te nomineren). Verder dacht Dido dat een goudvis een koi karper wordt als je hem in een sloot gooit. Dido : Een goudvis is een kleine karper. Ze blijven zo klein omdat ze in een kommetje zitten. Het gesprek ging vooral over de reactie van met name Chantal op het pakje sigaretten dat Dido gekregen had van BB. Dido vond de reactie overtrokken.
pi_31621209
lol, ze dacht ook al dat vissen een vacht hadden!

dido: "dat heet toch vacht?"
roel: "nee, schubben."
dido: "schubben? Neee, toch?"
pi_31621799
09:08: Onze vrienden en vriendinnen uit het Big-Brother huis liggen nog lekker te slapen.
Op naar weer een dag vol spanning en jolijt!

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31622494
Er klinkt weer een voorzichtige haan en de lichten op de slaapkamers gaan aan. Veel reactie is er nog niet bij de bewoners. Al lijkt het er wel op dat Rob zijn bed leeg is, heb ik hem nog nergens anders op de streams gezien

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 22-10-2005 10:53:54 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31622622
Bij de dames is Dido de eerste die het bed verlaat. Ze gaat haar batterijen verwisselen heeft ze het over. Ingrid staat ook op om te plassen. En BB vind het tempo te laag bij de bewoners dus laat de haan nogmaals kraaien. Ingrid duikt haar bed weer in en Nathalie meld zich ondertussen bij Dido in de kamer, waar Dido druk is met het zoeken van een aansteker. Na deze gevonden te hebben gaat ze in de tuin zitten om haar eerste ochtendsigaretje op te steken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31622761
10.58 Nathalie en Dido hadden vannacht het wekkertje niet gehoord. Toch is Dido wakker geworden en even haar bed uit gegaan om op de babykamer te kijken. Tanja en Josc lagen heerlijk te slapen, dus heeft Dido ze laten liggen en is weer weggegaan verteld ze. Nathalie en Dido praten nog kort over het rookincident van gisteravond. Maar Dido wil het er verder niet meer over hebben
Ze zegt dat ze zich zo even gaan wassen en aankleden en koffiedrinken en dat ze daarna maar is even brood wil gaan bakken. Ondertussen komt Joost ook met een slaperig gezicht aanlopen en die komt dacht ik Rob tegen in de gang. Joost loopt wat in de badkamer rond te kijken alsof die niet weet waar hij is en of hij wel bestaat Hij besluit om toch maar even onder de douche te gaan staan.
11.05 Dido besluit om nu echt naar binnen te gaan om wat te doen en komt Rob in de keuken tegen die zich al opgefrist heeft en nu zijn zender staat te verwisselen. Ook Tanja komt de keuken binnen en Dido verteld ze dat ze wel in de babykamer geweest is, maar dat Tanja nog sliep. Tanja dacht dat ze dat gedroomd had . De Kraamverzorgster was ook al geweest en weer weggegaan om haar verder te laten slpen. De baby heeft deze nacht ook goed doorgeslapen verteld Tanja.

[ Bericht 21% gewijzigd door M-en-A op 22-10-2005 11:07:43 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31622938
Tanja verteld dat ze veel pijn aan haar borsten heeft, maar dat het volgens Karin bij sommige vrouwen nog wel erger gezien heeft. Joscelyn is weer gewogen en 30 gram aangekomen.
Daarna springen alle streams weer op de slaapkamers met bewoners die hun bed nog steeds niet uit kunnen komen en is het geluid weg
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31625837
De bewoners zitten al tijden te praten over hun gevoel van de rantsoenstraf van BB.
De irritaties onderling worden steeds groter. Maar ook de irritaties richting BB.
Te veel heen en weer gepraat om hier allemaal te vermelden, maar duidelijk is wel dat de irritaties steeds hoger oplopen. Verwijten worden over en weer gemaakt. Zaken van weken terug worden er zelfs bijgehaald om de oorzaak van de straf van BB proberen boven water te krijgen. En natuurlijk om op die manier bepaalde bewoners in een kwaad daglicht te stellen. Het ene moment zijn ze het er over eens dat ze de straf moeten accepteren en het andere moment weer vinden ze dat BB verkeerd bezig is. Ze zijn zelfs bang dat het niet om een Noodrantsoen gaat, maar om een echt rantsoen waarbij de hele ploeg (met uitzondering van Tanja) uitgehongerd gaat worden.
Joost kan het zelfs niet nalaten om weer eens te meldden dat hij bang is dat Bren hem straks niet meer wil omdat hij zoveel is afgevallen.
Kortom, er is wat te beleven in het huis op het gebied van irritatie, maar eigenlijk slaat het allemaal nergens op en moeten we alleen maar slap geklets aanhoren. Niet echt boeiende BB-taferelen dus.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31627448
Menno is nog druk bezig met de schoonmaakwerkzaamheden van de jacuzzi. Iedereen heeft ondertussen een rustplaatsje opgezocht om door te slapen het eten en roken te vergeten. Joost heeft zijn dekbed opgehaald en gaat buiten ontkleed op een matras bij de ooievaar liggen. Hij heeft bij zijn buitenbedje heel demonstratief een leeg bord, een glas water, EN de foto van Bren neergelegd.
Zou hij zo de indruk willen wekken dat die uit protest in hongerstaking is gegaan???
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:00:42 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31627707


(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31627846
Menno is klaar met de jacuzzi. Hij staat nu in de badkamer waar Nathalie druk bezig is met haar make-up. Hij vertelt dat er toch nog steeds weer vlokken uit de filter komen. Een van de filters zit al vol met chloor, maar het helpt niet. Hij weet ook niet hoe dit op te lossen.
"Ja, maar verder is die toch schoon, we zullen er niet dood aan gaan", probeert Nathalie hem gerust te stellen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31627958
Menno praat met Joost in de tuin.
Joost zegt dat hij slaapt omdat iedereen het doet. Als er enige activiteit is hoort hij het graag, hij wilt dan mee doen.
pi_31627980
Menno probeert de stemming er voor zichzelf en Nathalie in te houden en begint in de badkamer te zingen: "Wat zullen we eten 7 dagen lang, wat zullen we eten....."
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31628328
Nathalie heeft zich pijn gedaan aan der knie.
Joost geeft er een kusje op.
Hij zegt dat hij zometeen lekkere pizza's gaat bestellen via de telefoon
Hij heeft geen pizza's besteld, maar wel een winterjas.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:34:46 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31629939
Chantal begint er weer over dat Tanja niét op rantsoen moet.
"Ik gun iedereen alles hoor, maarre....."
Nathalie werpt tegen dat zij net is bevallen en waarschijnlijk een weekje buiten schot wordt gehouden om aan te sterken.
Daarop zegt Chantal dat stroopwafels dan niet echt nodig zijn.
"Ik gun iedereen alles hoor, maarre....."
Dan merkt Chantal op dat "strikt genomen Tanja ook gestopt is met breien."
Ze zegt dit zonder te lachen of ironie in haar stem.
Chantal vindt dus dat Tanja rond haar bevalling door had moeten breien.

Chantal: "Ik begrijp wel dat zij wat extra's krijgt, maar dat stroopwafels, en snaaien en de hele koelkast vol.
Daarna begint Chantal weer over het roken.
"Wat ze nodig heeft, heeft ze nodig hoor, maarre... Big Brother zou een statement moeten maken dat roken tijdens de zwangerschap slecht is."
Joost, die wél door heeft dat Tanja niet meer zwanger is: "En dat het slecht is voor de moedermelk."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:40:48 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31630092
Menno en Roel in de tuin.

Menno vindt het wel mooi om een keer op water en brood te moeten leven. "Of op pindakaas en uit. Wanneer maak je dat nou mee, nooit?"

Ze bespreken nu Chantals gedrag. Er is volgens hun niets wat je kan zeggen om het voor haar wat makkelijker te maken.
Menno snapt niet waarom ze zich zo druk maakt dat anderen wél iets hebben.
Roel is het daarmee eens: "Die mentaliteit van: ik niet dan jij ook niet. Waar slaat dat nou op. Vind ik meer iets voor kinderen van 7, 8 jaar."

Menno: "Als jij dadelijk nog iets mag bestellen, moet je dat vooral doen. Ik zit daar totaal niet mee, slaat nergens op."
Roel: "Ik ga me ook echt niet inhuoden."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31632993
Vanmiddag hebben Nathalie en Joost samen een nieuw, "gezellig" tuinzitje ingericht.
De bewoners hebben soep (cup-a-soup?) gekregen en eten dat met zn allen op het nieuwe plekkie van Joost en Naat.

Ondertussen is Tanja voor zichzelf aan het koken. Vanavond is er ter ere van de verjaardagen van Menno en Ingrid een feestje. De kraamverzorgster heeft aangeboden om vanavond even op Josc te passen zodat Tanja het feestje mee kan maken. Tanja heeft daar geen zin in, ze vindt het "wel best zo" en blijft dus in de babykamer.
pi_31635266
de bewoners hebben hebbe nu een feestje in de verwen kamer voor menno en ingrid, er is drank, chips, muziek, sigaretten, nootjes en de kamer is feestelijk ingericht.
der was alleen een addertje onder het gras die ik net miste omdat ik te laat op de stream kwam

iemand die dat gehoord heeft?





[ Bericht 12% gewijzigd door Ferdii op 22-10-2005 20:45:51 ]
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')