quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
heeft iemand misschien een tip voor me?
Ik gebruik solid capture om caps te maken van de streams. Ik bekijk de streams via deze link: http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
ik heb de instellingen van mn mediaplayer aangepast, en ik kan nu caps maken, behalve van stream 1 en die geeft juist de mooiste beelden!!
Doet BB dat express of ligt het aan mij??
dank dankquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
Omdat je zo goed bezig bentmag dat.
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:57 schreef APK het volgende:
Bedankt Maxime!![]()
En als je iets wilt verbeteren kun je ook op dit knopje klikken: [afbeelding]
hier was ik dus eik best benieuwd naar... zit ik al weken op te wachten, dat ze eindelijk eens die irritaties naar elkaar uitspreken!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:39 schreef M-en-A het volgende:
De bewoners zitten al tijden te praten over hun gevoel van de rantsoenstraf van BB.
De irritaties onderling worden steeds groter. Maar ook de irritaties richting BB.
Te veel heen en weer gepraat om hier allemaal te vermelden, maar duidelijk is wel dat de irritaties steeds hoger oplopen. Verwijten worden over en weer gemaakt. Zaken van weken terug worden er zelfs bijgehaald om de oorzaak van de straf van BB proberen boven water te krijgen. En natuurlijk om op die manier bepaalde bewoners in een kwaad daglicht te stellen. Het ene moment zijn ze het er over eens dat ze de straf moeten accepteren en het andere moment weer vinden ze dat BB verkeerd bezig is. Ze zijn zelfs bang dat het niet om een Noodrantsoen gaat, maar om een echt rantsoen waarbij de hele ploeg (met uitzondering van Tanja) uitgehongerd gaat worden.
Joost kan het zelfs niet nalaten om weer eens te meldden dat hij bang is dat Bren hem straks niet meer wil omdat hij zoveel is afgevallen.
Kortom, er is wat te beleven in het huis op het gebied van irritatie, maar eigenlijk slaat het allemaal nergens op en moeten we alleen maar slap geklets aanhoren. Niet echt boeiende BB-taferelen dus.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Tanja wannabeequote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Goed werk, M-en-Aquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef M-en-A het volgende:
Ondertussen liggen Rob en Joost in hun bed en doet Rob pogingen om te slapen. De hyper-actieve Joost kan zijn mond niet dichthouden en blijft maar tegen Rob aankletsen. Onder andere weer over het eten. De slakken komen ook weer ter sprake en Rob zegt: 'al lust je ze niet, deze week moet je ze gewoon opeten'. Joost: 'Al had er een vlieg op mijn bord gezeten, dan had ik die ook nog opgegeten".![]()
Nogmaals probeert Rob zijn ogen te sluiten, maar Joost kan echt niet ophouden met kletsen, dus Rob zal straks wel vermoeid de bonenkamer in stappen ben ik bang.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |