quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
heeft iemand misschien een tip voor me?
Ik gebruik solid capture om caps te maken van de streams. Ik bekijk de streams via deze link: http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
ik heb de instellingen van mn mediaplayer aangepast, en ik kan nu caps maken, behalve van stream 1 en die geeft juist de mooiste beelden!!
Doet BB dat express of ligt het aan mij??
dank dankquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
Omdat je zo goed bezig bentmag dat.
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:57 schreef APK het volgende:
Bedankt Maxime!![]()
En als je iets wilt verbeteren kun je ook op dit knopje klikken: [afbeelding]
hier was ik dus eik best benieuwd naar... zit ik al weken op te wachten, dat ze eindelijk eens die irritaties naar elkaar uitspreken!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:39 schreef M-en-A het volgende:
De bewoners zitten al tijden te praten over hun gevoel van de rantsoenstraf van BB.
De irritaties onderling worden steeds groter. Maar ook de irritaties richting BB.
Te veel heen en weer gepraat om hier allemaal te vermelden, maar duidelijk is wel dat de irritaties steeds hoger oplopen. Verwijten worden over en weer gemaakt. Zaken van weken terug worden er zelfs bijgehaald om de oorzaak van de straf van BB proberen boven water te krijgen. En natuurlijk om op die manier bepaalde bewoners in een kwaad daglicht te stellen. Het ene moment zijn ze het er over eens dat ze de straf moeten accepteren en het andere moment weer vinden ze dat BB verkeerd bezig is. Ze zijn zelfs bang dat het niet om een Noodrantsoen gaat, maar om een echt rantsoen waarbij de hele ploeg (met uitzondering van Tanja) uitgehongerd gaat worden.
Joost kan het zelfs niet nalaten om weer eens te meldden dat hij bang is dat Bren hem straks niet meer wil omdat hij zoveel is afgevallen.
Kortom, er is wat te beleven in het huis op het gebied van irritatie, maar eigenlijk slaat het allemaal nergens op en moeten we alleen maar slap geklets aanhoren. Niet echt boeiende BB-taferelen dus.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Tanja wannabeequote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Goed werk, M-en-Aquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef M-en-A het volgende:
Ondertussen liggen Rob en Joost in hun bed en doet Rob pogingen om te slapen. De hyper-actieve Joost kan zijn mond niet dichthouden en blijft maar tegen Rob aankletsen. Onder andere weer over het eten. De slakken komen ook weer ter sprake en Rob zegt: 'al lust je ze niet, deze week moet je ze gewoon opeten'. Joost: 'Al had er een vlieg op mijn bord gezeten, dan had ik die ook nog opgegeten".![]()
Nogmaals probeert Rob zijn ogen te sluiten, maar Joost kan echt niet ophouden met kletsen, dus Rob zal straks wel vermoeid de bonenkamer in stappen ben ik bang.
quote:
quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Jappie het volgende:
Bij deze wil ik de streamers van zondag 30/10/2005 even bedanken voor hun tomeloze inzet
Ook van mij!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:32 schreef Sanne het volgende:
Bedankt voor het muizenjachtverhaal en de foto's.
Geweldigenoten.
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
TheVulture, elke minuut een post leest niet zo lekker.
Spaar ze dan liever op om ze vervolgens in éen post te zetten.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef MissX het volgende:
uhhhhhhh 20 posts met 1 zin is ook niet echt de bedoeling neem ik aan.
Niemand loopt hier weg hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparen
ze het anders in notepad en post eens in het uur ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparen
De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zatenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef cuall het volgende:
Lieske vind het op de bank zitten wel naar. Rob geeft haar terug dat de bank van Lieske wel een heel makkelijke bank was. Die van hem met Tanja en Linda was zwaar, de laatste bank vond hij niet spannend, "en toen ging ik er bijna uit, dat had ik echt niet verwacht"
Was als t goed is op de dag van het feestje.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Staat niet in het streamverslag van dinsdagavond las ik (wel dat Dido en Nathalie Lieske een meeloper vinden)quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Well done!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben bekaf en ga slapen.
Als iemand zich nog geroepen voelt?
Ik denk dat je dat niet persoonlijk moet opvatten. Vooral in SC gaat het soms zo hard dat iedereen lekker door elkaar heen gilt en je niet eens op elkaar reageert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar doe het toch...
Nadat ik al een tijdje had meegelezen, heb ik me begin oktober geregistreerd, omdat ik het leuk vond om mee te praten over de streams. Ik heb zo'n 200 keer iets gepost en begon me steeds meer een Lieske te voelen : Een hééél enkele keer werd er gereageerd.
Ik doe schijnbaar iets verkeerds in de groep, maar wat???
Ik wacht gespannen op een antwoord, en anders : NOMINEER me maar!
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
De afgang van Dido gaat onverstoord verder. Iedereen is slecht, behalve Dido. En ze blijft echt geloven dat ze iedereen eruit geluld heeft.
[afbeelding]
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
Tuurlijk, maar dat staat verder los van het verzoek om de streamverslagen bash-vrij te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spitten
Ik zag dat er veel meer persoonlijke toontjes werden ingevoegd vandaag, dus ik dacht dat dat inmiddels weer was geaccepteerd. Opvallend dat je mijn post eruit haalt. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
Dan mag je deze ook wel even editten:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
De-smileys ga ik iig vanaf nu weg-editen. Scan: je hebt daarin wel gelijk. Maar persoonlijke meningen over bewoners ga ik ook strenger op toezien.
Boefje. Beetje uitlokken jij hè.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag dat er veel meer persoonlijke toontjes werden ingevoegd vandaag, dus ik dacht dat dat inmiddels weer was geaccepteerd. Opvallend dat je mijn post eruit haalt. Dat dan weer wel.
(maar ik lokte het ook een beetje uit natuurlijk)
Done.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag je deze ook wel even editten:
Streamverslagen van vrijdag 4 november.
Bedankt voor de tip, ik zal het volgende keer uitproberenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef APK het volgende:
Kluivie & M-en-A, als je bij filedump.nl de onderste link kiest wordt het plaatje niet klikbaar en verdwijnt die blauwe rand om de plaatjes.
Verder bedankt voor de verslagen uiteraard.
Thnxxxx CartWOman!! Ik doe mijn best, eerste poging en hoop dat iedereen mijn manier van schrijven snaptquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
SuperMOM, het gaat goed, hè?Fijn dat je mee schrijft.
APK, wederom bedankt, kan ik m'n bed weer in.![]()
Ik heb het geprobeerd met de 4e regel in het bericht zetten, (in dit geval http://www.filedump.nl/files/nathaliebakken.JPG ) maar dan krijg ik in streamverslag in blauw de http-vermelding (die natuurlijk klikbaar is naar vervolgscherm) maar de foto zelf krijg ik dan niet in het streamverslag. Dus heb toch maar weer ff gekozen voor het blauwe randje. (die is dus via eerste link die filedump geeft)quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef APK het volgende:
Kluivie & M-en-A, als je bij filedump.nl de onderste link kiest wordt het plaatje niet klikbaar en verdwijnt die blauwe rand om de plaatjes.![]()
Verder bedankt voor de verslagen uiteraard.
YESSSSSS.........thnxquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef APK het volgende:
Bijna, de laatste img tag moet [/img] zijn.
Dank je wel voor het compliment. We proberen het zo neutraal mogelijk te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |