daar hoop ik nog steeds op..quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn laten ze de bewoners 's nachts uit bed komen en dan de fysieke test doen
Ze weten niet eens wat de opdracht isquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
maar ff zonder dollen...ze gaan de opdracht gewoon niet halen!
Was het eerste waar mijn oog op vielquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's nou echt wel het laatste waar ik op zou letten....
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Naat wil een labello, stick, want haar schaamlippen zijn zo droog.
Weet jij wat de opdracht is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
maar ff zonder dollen...ze gaan de opdracht gewoon niet halen!
Wij weten het niet eens zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze weten niet eens wat de opdracht is![]()
Waar het hart van vol is ...BRRRRRRRRRRRR!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het eerste waar mijn oog op viel![]()
Wil je het echt weten:?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?![]()
Lieske kwam het BBhuis in met een tas vol pillen en zalfjes hoor, dus dat was ze al gewendquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft die les van Tanja gehad of zo, dat ze dagelijks pillen in d'r mik wil douwen?
Vast niet zoveel als jij zaterdagavondquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?![]()
Ookal halen ze t wel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal hoopt natuurlijk stiekem dat ze die opdracht niet halen
Kan ze nog een weekje doorzeuren
Ik dacht dat Ingrid weer bij Menno zou gaan slapen? (in de uitzending gezien en geen streams meer kunnen volgen helaas)quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
Ligt ingrid nu menno er weer bij te halen?
Ze dekt zich alvast in, want het zou zomaar opeens op háár kunnen stranden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal: "... maar god het is geen halszaak.."
ben benieuwd hoe vaak ze het hier nog over gaat hebben.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Naat wil een labello, stick, want haar schaamlippen zijn zo droog.
O dat valt nog mee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je het echt weten:?
Ik zit aan me 2 de flesje Amstel light![]()
Lieske heeft al een paar keer geroepen dat een paracetamol per dag heeel goed is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske kwam het BBhuis in met een tas vol pillen en zalfjes hoor, dus dat was ze al gewend![]()
Nog niet, anders hadden ze het er zeker over gehadquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of ze nu eigelijk al genomineerd hebben, toen ze allemaal apart naar dbk moesten ..?!
Morgenavond!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of ze nu eigelijk al genomineerd hebben, toen ze allemaal apart naar dbk moesten ..?!
Voorlopig zet ingrid menno weer in de spotlights waar het over einde feestje gaat ...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ingrid weer bij Menno zou gaan slapen? (in de uitzending gezien en geen streams meer kunnen volgen helaas)
die kans is ook wel redelijk aanwezigquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze dekt zich alvast in, want het zou zomaar opeens op háár kunnen stranden.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als jij zaterdagavond![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je het echt weten:?
Ik zit aan me 2 de flesje Amstel light![]()
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is ...BRRRRRRRRRRRR!
@regenworm: nee geen idee wat de opdracht is, maar ik vermoed dat ze het gewoon niet gaan halen!
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.
Zo'n weekopdracht is leuk om donderdag in de live uitzending te laten zien.
Donderdag wordt er gewoon gezegd de weekopdracht is geslaagd.
Gewoon om ze weer een kans te geven om gewoon eten te bestellen.
Hierna kunnen ze weer 50.000 euro verdienen voor de grote pot.
Of de opdracht misschien TIJDENS de live?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.
Zo'n weekopdracht is leuk om donderdag in de live uitzending te laten zien.
Donderdag wordt er gewoon gezegd de weekopdracht is geslaagd.
Gewoon om ze weer een kans te geven om gewoon eten te bestellen.
Hierna kunnen ze weer 50.000 euro verdienen voor de grote pot.
mnaar het is goedkoper om ze geen opdracht te laten halen ....ze zijn dan met twee kratjes al lazerusquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halen
waarschijnlijk volgende week woensdag weer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
onverwachts zal leuk zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of de opdracht misschien TIJDENS de live?
wel goedkoper, Maar dronken leverd veel leukere beelden opquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
mnaar het is goedkoper om ze geen opdracht te laten halen ....ze zijn dan met twee kratjes al lazerus![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Kneus van een Roel met z'n kleine piemel![]()
![]()
.
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk eerder morgen of donderdagquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk volgende week woensdag weer.
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
Dido schiet in de stress als niet iedereen haar meer geweldig vindt. Dus dat wil ze wel even rechtzetten. Net als ze het meteen recht wil zetten als Roel opeens niet meer als een hondje voor haar kwispelt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef BlaBlub het volgende:
En nu gaat Dido uren en uren hier over doorzaniken![]()
Echt goed gedaan BB!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai Chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
GNA A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O wat wálg ik van die stinkzeug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groepquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ja hoorde ik ook: was jij ook tegen het feestje? Helaas zie ik niets!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Ik hoor Ingrid nu op een beschuldigend toontje tegen Menno: "Was je ook tegen dat feestje. Heb je dat gezegd, in de dagboekkamer."
Oh, dan gaan we er weer vanuit dat het allemaal dikke nep is dus?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.
Dan houden ze haar er hoe dan ook in
Ik weet het niet zeker, maar heb hier wel eens gelezen dat ze Seroxat gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
Dido: "Menno lult zich eruit nu".quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Wat maakt het nou uit of Menno wilde stoppen? Uiteindelijk besloot hij om wel mee te doen. Hij heeft een biertje gedronken en af en toe gedanst. Hij ging voor de groep.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groep
Ja iedereen wi wel een feest gebeurd er weer eens watquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En het ergste is dat ze het dus mbv een datingbureau doen en zo'n bureau gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door een eikel te selecteren (waar ik stiekum een beetje op hoopte). Ze gaan het dus gewoon allemaal serieus doen. Blegh!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
waarom geven ze het niet gewoon opquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Laat het alsjeblieft niet waar zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groep
Als ik Menno was geweest had ik echt allang waar iedereen bij was gezegd, luister manipulerende psychobitch, ik wil ff voorlopig niet veel met je te maken hebben, ga maar zalf kopen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Ik hoor Ingrid nu op een beschuldigend toontje tegen Menno: "Was je ook tegen dat feestje. Heb je dat gezegd, in de dagboekkamer."
lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!
Naat: zoooooo zeg!
Over wie hebben ze het nu???
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.
Heb t niet perse over nep.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we er weer vanuit dat het allemaal dikke nep is dus?
Waar kijken we dan in godsnaam nog naar?
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:
wel:
-- fietsen
-- lopen
-- eieren Ingrid Menno
-- roken
niet:
-- winnie de poeh
-- bonen
-- stip
-- breien
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb hier wel eens gelezen dat ze Seroxat gebruikt
OKe thanksssssquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.
Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.
Ok als je t zo ziet hebben ze de helft gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:
wel:
-- fietsen
-- lopen
-- eieren Ingrid Menno
-- roken
niet:
-- winnie de poeh
-- bonen
-- stip
-- breien
Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Dan houdt het voor mij ook op en gaan de streams een dag uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft niet waar zijn.
Tjakkaaaaa.![]()
Bidget zei in de vorige live uitzending, dat ze deze week voor de 6e keer op rantsoen gingen, dus dat betekend dan toch ook 6 weekopdrachten die mislukt zijn. Kan de laatste niet bedenken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.
komkom, We weten allemaal dat Lieske de bron van al het kwaad is!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal overtrokken reactie dan, van Dido en Nathalie.
Was dat een geintje dan van Dido en Naat? Hoe ging dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |