Roel is alleen maar aan het lijmen en slijmen bij Dido, als hij nu tegen haar tekeer gaat is het helemaal gedaan en kan hij haar niet eens meer knuffelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
Roel deed toch wel lief tegen Dido, ondanks dat hij er van baalde en het niet echt begreep![]()
Roel is volgens mij irl een enorme nerT waar iedereen tegenaan pissed en hij heeft in het huis dus zo snel mogelijk de rol van macho aangenomen om niet weer te worden gejent zoals irl!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.
Roel speelt nu alsof hij een feestbeest is, maar niets is minder waar. Hij WIL het graag zijn, en dát is wat anders.
Toen ze samen met Roel in de slaapkamer was, begon ze weer lekker vrolijk te doen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!
Gek hè, dat je je dan even superlullig voelt. Had ze dan meteeen supercool en zelfbeheerst die DBK uit moeten komen, en zeggen dat BB het feest heeft verpest en dat het absoluut niet aan haar lag. Ik weet al wel wat de verwjiten dán geweest zouden zijn ("Tuurlijk ligt het niet aan jou Dido, arrogante bitch")
Zoals ik al zei, maar je hebt die stream denk ik niet gevolgd, zat ze tien minuten later al weer tamelijk vrolijk te doen tegen Nathalie en Roel, en schoot ze zelfs in een schaterlach toen ze vertelde hoe BB haar klemlulde. Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
Volgens mij kan hij alleen feesten met bier en drugsquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.
Roel speelt nu alsof hij een feestbeest is, maar niets is minder waar. Hij WIL het graag zijn, en dát is wat anders.
Weer ze lult altijd slap en achterbaks.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat zit Chantal weer slap te ouwehoeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je serieus was over dat schuurtje.
Wat is dat dan ook voor een belachelijk idee. Natúúrlijk komt Nathalie niet in jouw schuurtje wonen, gekkie.![]()
Roel ligt denk ik in het dagelijks leven een beetje techno te luisteren met een paar joints in zijn mik op zijn met playboy posters behangen kamer en maar dromen van een echt levenquote:
O dan gaat t echt beginnen ook zn roddeltantequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ingrid is bijna klaar met de afwas
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
... maar ik vond haar reactie gewoon weer typisch didoisch.
ik ook, alleen chantal ontging het, die was veel te druk met haar eigen gezeikquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal heeft een druk sociaal leven
Roel heeft ook een drugs sociaal leven (verstond ik![]()
)
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zei al dat ik het ermee eens ben dat Dido dit niet echt valt aan te rekenen, maar ik vond haar reactie gewoon weer typisch didoisch.
Ik kreeg ook niet de indruk dat ze zich liet zakken in een slachtoffersrol, ze baalde en voelde zich schuldig, maar dat is heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is haar tanden aan het poetsen dus die gaat ook zo over een half uur slapen
Is toch altijd zo als je iemand niet mag zie je weinig goeie puntenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
Chantal moet op z'n mínst ongeneeslijk zieken aan het genezen slaan, voordat ik haar positieve eigenschappen zal kunnen toedichten.
Ik heb Dido nu op de derde plaats staan, dus dat valt wel mee denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is haar tanden aan het poetsen dus die gaat ook zo over een kwartiertje slapen
Zei ze dat echtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
Zei ze dat echt
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Wel een leuke quote weer
Heeft die les van Tanja gehad of zo, dat ze dagelijks pillen in d'r mik wil douwen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
NERD-ALERT!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is Roel met Dataleak
Zocht er nog een context voor, maar ja
[afbeelding]
Als ze slim zijn laten ze de bewoners 's nachts uit bed komen en dan de fysieke test doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
zeker wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Er zal zo nog wel een discussie komen in de meidenkamer
Da's nou echt wel het laatste waar ik op zou letten....quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |