Is toch altijd zo als je iemand niet mag zie je weinig goeie puntenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
Chantal moet op z'n mínst ongeneeslijk zieken aan het genezen slaan, voordat ik haar positieve eigenschappen zal kunnen toedichten.
Ik heb Dido nu op de derde plaats staan, dus dat valt wel mee denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is haar tanden aan het poetsen dus die gaat ook zo over een kwartiertje slapen
Zei ze dat echtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
Zei ze dat echt
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Wel een leuke quote weer
Heeft die les van Tanja gehad of zo, dat ze dagelijks pillen in d'r mik wil douwen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
NERD-ALERT!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is Roel met Dataleak
Zocht er nog een context voor, maar ja
[afbeelding]
Als ze slim zijn laten ze de bewoners 's nachts uit bed komen en dan de fysieke test doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
zeker wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Er zal zo nog wel een discussie komen in de meidenkamer
Da's nou echt wel het laatste waar ik op zou letten....quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |