wel goedkoper, Maar dronken leverd veel leukere beelden opquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
mnaar het is goedkoper om ze geen opdracht te laten halen ....ze zijn dan met twee kratjes al lazerus![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Kneus van een Roel met z'n kleine piemel![]()
![]()
.
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halen
ik denk eerder morgen of donderdagquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk volgende week woensdag weer.
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
Dido schiet in de stress als niet iedereen haar meer geweldig vindt. Dus dat wil ze wel even rechtzetten. Net als ze het meteen recht wil zetten als Roel opeens niet meer als een hondje voor haar kwispelt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef BlaBlub het volgende:
En nu gaat Dido uren en uren hier over doorzaniken![]()
Echt goed gedaan BB!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai Chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
GNA A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O wat wálg ik van die stinkzeug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groepquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ja hoorde ik ook: was jij ook tegen het feestje? Helaas zie ik niets!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Ik hoor Ingrid nu op een beschuldigend toontje tegen Menno: "Was je ook tegen dat feestje. Heb je dat gezegd, in de dagboekkamer."
Oh, dan gaan we er weer vanuit dat het allemaal dikke nep is dus?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.
Dan houden ze haar er hoe dan ook in
Ik weet het niet zeker, maar heb hier wel eens gelezen dat ze Seroxat gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halen
Dido: "Menno lult zich eruit nu".quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Wat maakt het nou uit of Menno wilde stoppen? Uiteindelijk besloot hij om wel mee te doen. Hij heeft een biertje gedronken en af en toe gedanst. Hij ging voor de groep.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groep
Ja iedereen wi wel een feest gebeurd er weer eens watquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En het ergste is dat ze het dus mbv een datingbureau doen en zo'n bureau gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door een eikel te selecteren (waar ik stiekum een beetje op hoopte). Ze gaan het dus gewoon allemaal serieus doen. Blegh!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |