Maar geloof mij, echt ruzie komt hier niet van. Hoogstens wat geroddel enzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.
waarschijlijk morgen ook nog welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido gaat nu wel de hele avond door met "ze háten me echt".
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
Had Linda er nog maar ingezeten, die had Dido nu dwars door de deuren heen de vijver ingepleurd.
[zondebokmode]quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef Lamon het volgende:
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.
Maar wát een come back, met dit topic!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post ik hier weer voor de kat z'n viool![]()
![]()
Roel is een achterbakse hufterquote:
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maar geloof mij, echt ruzie komt hier niet van. Hoogstens wat geroddel enzo
Leuke titel Wickedangel
Oja dat kan je verwachten komt zo echt welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
Nu wordt het tijd dat de roddelmachine zijn werk gaat doen.
zo komt iedereen aan de beurt gisteren was lieske aan de beurt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Toch lullig voor Dido.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
Had Linda er nog maar ingezeten, die had Dido nu dwars door de deuren heen de vijver ingepleurd.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát een come back, met dit topic!![]()
Het is gewoon de eerste steen die gelegd wordt naar spanningen toe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
Nou de bom barst echt wel een x hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Leuke titel Wickedangel
Roel zou zeggen: een kansloze TT !quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát een come back, met dit topic!![]()
Lul toch niet zo dom uit je nek man.quote:
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......quote:
Hoeveel stenen moeten er nog bij komen, voordat er ruzie is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon de eerste steen die gelegd wordt naar spanningen toe.
Je moet zoiets rustig opbouwen. Ik vind het helemaal geen verkeerd idee van BB.
Precies. En ze zullen er wel massaal intrappen. Het was ook niet haar schuld natuurlijk, maar haar reactie had gewoon een reactie moeten zijn van 'schijt aan alles'. Helaas zoekt ze weer bevestiging.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Is een staaltje omgekeerde psychologie van Dido, net doen alsof de anderen haar haten waardoor die juist sympathie voor haar krijgen in plaats van dat ze haar inderdaad gaan haten
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Omdat Dido liever niet dooging met t feestje,quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Suuz_ het volgende:
wat is er gebeurt met dido dan ik weet het nog niet :S
Oe inkoppertje.... Zal ik.................??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
"Jullie vinden me allemaal stom... jullie vinden me allemaal stom"
nou nou scan, trek het je niet aan, we verschillen hooguit van mening over Lieske en Mennoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja een keer, maar wanneer komt die keerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou de bom barst echt wel een x hoor.
Het kan gewoon niet anders
Volkomen logische reactie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
A gossiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Darkroom.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Oh daar was ie weer, de open deur naar een donkere slaapkamer. Jammer, hij is weer weg.
Dat moeten ze juist doen. Dat is de enige manier waarop ze BB kunnen pakken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:47 schreef SuperMOM het volgende:
Nou jammer zegStraks gaan ze allemaal nog slapen ook!
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
het is weer bedtijd voor flugel
fok wordt trouwens toch weer traag en feest is voorbij...
Roel vond er echt geen bal aan dat gezicht sprak boekdelen, hij heeft alleen bij die dance-muziek staan dansen en dat was één nummer. En dan bij dat dilemma de rest toespreken alsof zij altijd degenen zijn die zich totaal laten gaan op een feestje terwijl jezelf altijd het verste heen bent. walgelijk mannetje vind ik het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom uit je nek man.
Je laatste 5 posts zijn echt alleen maar gescheld op Roel.
Roel heeft altijd wat biertjes nodig voordat hij loskomt en de dansvloer opgaat. Zoals 70% van de mannen. Ik heb hem het laatste uur regelmatig zien dansen.
Je zegt t zelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
het is weer bedtijd voor flugel
fok wordt trouwens toch weer traag en feest is voorbij...
Hoop heel snelquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja een keer, maar wanneer komt die keer![]()
Dat zat ik me ook al af te vragen iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Ben benieuwd of ze ook zo lief gereageerd hadden als Menno het was geweest die wilde stoppen.
Vast niet![]()
Zat ik net te denken. Ze is nu net zo'n "kleuter" als Lieske wordt verweten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
In principe past Dido dezelfde theorie toe als Lieske eerder al. Het slachtoffertje spelen en daardoor 'begrijpende aandacht' kweken. En het is succesvol...
Vrouwentrucje?
toch is lieske er een stuk liever in dan didoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
In principe past Dido dezelfde theorie toe als Lieske eerder al. Het slachtoffertje spelen en daardoor 'begrijpende aandacht' kweken. En het is succesvol...
Vrouwentrucje?
precies!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Ben benieuwd of ze ook zo lief gereageerd hadden als Menno het was geweest die wilde stoppen.
Vast niet![]()
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
Vrouwentrucje?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
Hm, ik vind dit nét ietsje beter uit te houden dan huilende Lieske met peuterstemmetje en bijbehorende maniertjes...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch is lieske er een stuk liever in dan dido
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Muerte het volgende:
Die Rob, groetjes aan Dido!
[afbeelding]
Bij vlagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Milde afknaller zo te zienTrucje van BB met dat dilemma heeft dus bijna geen enkele invloed op de sfeer
Ze zijn te soft daarom is t ook zn hechte groep gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
BB probeert klaarblijkelijk hier en daar meer te gaan wroeten in de groepsfeer maar tot dusver slagen ze er niet echt in om de boel echt op spanning te zetten
Nou ja, dat heeft ze natuurlijk ook wel. Het was natuurlijk wel leuk geweest als ze lekker hadden doorgefeest en morgen de opdracht verprutst hadden, maar dit is wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft er zelf de grootste lol in, ze blijft er duidelijk van overtuigd dat ze het juiste heeft gedaan.
Wat een ge-lúl!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.
Typerende foto.quote:
mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm...maybe....maybe nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.
Ik hóor die hersentjes hier bijna afkeurend tekeergaan.![]()
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Nathalie opbergen? Ik hoor haar enge gegil weer.
Morgen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...maybe....maybe niet
Maar als ik het goed begrijp krijgen ze morgenvroeg al een opdracht?
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haat me nu" en "Iedereen vindt me stom" en dat maal 10, zie ik als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een ge-lúl!!!!
Ze zat vrolijk over de situatie te lachen met zowel Roel als Nathalie.
gmta'tjequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
En alles gaat weer verder of er niks aan de hand is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
Roel deed toch wel lief tegen Dido, ondanks dat hij er van baalde en het niet echt begreep![]()
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik haak af, ga lekker![]()
![]()
![]()
Tot morgen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Joost over de BB verlenging: dus kennelijk zijn we leuk, en kunnen ze langer doorgaan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?
Dan geven zij haar wel "te eten".![]()
Truste PIK!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Maar wel het slimste wat ze kan doen. Het gras voor de voeten van de anderen wegmaaien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haar me nu" en "Iedereen vind me stom" en dat maal 10, dan zie ik dat als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.
Vanaf het moment dat ze uit de dbk kwam schoot ze in de slachtofferrol.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)![]()
Ja t/m oud en nieuw.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
HT zou zeggen : krijgt ze ook eens iets warms binnen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...
Ze speculeren omdat er op het kaartje stond 'op de helft'quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
niet nodig, ik duw hem zonder pardon voorbij menige huig!quote:
Ze heeft t nog lang volgehoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrrrrr Chantal gaat van start .....
Dat laatste waarschijnlijk. Dat zei Hummie ook al in een tv programma.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik las trouwens in de streamlogs dat dit 'feestje' was ivm dat ze nu op de helft van BB zitten, maar ze moeten bij mijn weten tot 15 december, dus zijn ze al redelijk behoorlijk over de helft of gaan ze door tot 30 december?
Hun les moet dan dus zijn, dat ze harder moeten prikkelen, als ze echte gebeurtenissen willenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar het plannetje van BB is behoorlijk mislukt. Hoewel het Dido moment vast wel weer een paar minuten zendtijd in beslag gaat nemen. Daar ging het om. Ze hadden alleen misschien op meer gehoopt.
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roelquote:
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haat me nu" en "Iedereen vindt me stom" en dat maal 10, dan zie ik dat als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.
Vanaf het moment dat ze uit de dbk kwam schoot ze in de slachtofferrol.
Ze is net zo betrouwbaar als een Zwitserse staartklok.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
Nu wordt het tijd dat de roddelmachine zijn werk gaat doen.
Ja das een warmlopertje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roel![]()
BB hoopte op een flinke ruzie en inderdaad is dat meer eens mislukt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar het plannetje van BB is behoorlijk mislukt. Hoewel het Dido moment vast wel weer een paar minuten zendtijd in beslag gaat nemen. Daar ging het om. Ze hadden alleen misschien op meer gehoopt.
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Cuaderno het volgende:
roel en chantal zitten buiten. aftellen tot het roddelen begint..
Ah, vandaar dat er nu nog steeds geen wekelijkse exit is, dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste waarschijnlijk. Dat zei Hummie ook al in een tv programma.
Mijn theorie is dat Chantal stiekem Roel voor zichzelf wil.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roel![]()
da's idd een figure of speechquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Hey Bommie, bedoelde je met Batterij je vrouw/vriendin??????
Blijf t lullig vinden omdat 1 twijfeltom dr in zn pakket te brengenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!
Gek hè, dat je je dan even superlullig voelt. Had ze dan meteeen supercool en zelfbeheerst die DBK uit moeten komen, en zeggen dat BB het feest heeft verpest en dat het absoluut niet aan haar lag. Ik weet al wel wat de verwjiten dán geweest zouden zijn ("Tuurlijk ligt het niet aan jou Dido, arrogante bitch")
Zoals ik al zei, maar je hebt die stream denk ik niet gevolgd, zat ze tien minuten later al weer tamelijk vrolijk te doen tegen Nathalie en Roel, en schoot ze zelfs in een schaterlach toen ze vertelde hoe BB haar klemlulde. Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
ingrid is bijna klaar met de afwasquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja das een warmlopertje.
Roel geeft er meestal niet zn draai aan
Sorry hoor, ik wist niet dat je serieus was over dat schuurtje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...
Roel is alleen maar aan het lijmen en slijmen bij Dido, als hij nu tegen haar tekeer gaat is het helemaal gedaan en kan hij haar niet eens meer knuffelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
Roel deed toch wel lief tegen Dido, ondanks dat hij er van baalde en het niet echt begreep![]()
Roel is volgens mij irl een enorme nerT waar iedereen tegenaan pissed en hij heeft in het huis dus zo snel mogelijk de rol van macho aangenomen om niet weer te worden gejent zoals irl!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.
Roel speelt nu alsof hij een feestbeest is, maar niets is minder waar. Hij WIL het graag zijn, en dát is wat anders.
Toen ze samen met Roel in de slaapkamer was, begon ze weer lekker vrolijk te doen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!
Gek hè, dat je je dan even superlullig voelt. Had ze dan meteeen supercool en zelfbeheerst die DBK uit moeten komen, en zeggen dat BB het feest heeft verpest en dat het absoluut niet aan haar lag. Ik weet al wel wat de verwjiten dán geweest zouden zijn ("Tuurlijk ligt het niet aan jou Dido, arrogante bitch")
Zoals ik al zei, maar je hebt die stream denk ik niet gevolgd, zat ze tien minuten later al weer tamelijk vrolijk te doen tegen Nathalie en Roel, en schoot ze zelfs in een schaterlach toen ze vertelde hoe BB haar klemlulde. Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
Volgens mij kan hij alleen feesten met bier en drugsquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.
Roel speelt nu alsof hij een feestbeest is, maar niets is minder waar. Hij WIL het graag zijn, en dát is wat anders.
Weer ze lult altijd slap en achterbaks.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat zit Chantal weer slap te ouwehoeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je serieus was over dat schuurtje.
Wat is dat dan ook voor een belachelijk idee. Natúúrlijk komt Nathalie niet in jouw schuurtje wonen, gekkie.![]()
Roel ligt denk ik in het dagelijks leven een beetje techno te luisteren met een paar joints in zijn mik op zijn met playboy posters behangen kamer en maar dromen van een echt levenquote:
O dan gaat t echt beginnen ook zn roddeltantequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ingrid is bijna klaar met de afwas
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
... maar ik vond haar reactie gewoon weer typisch didoisch.
ik ook, alleen chantal ontging het, die was veel te druk met haar eigen gezeikquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal heeft een druk sociaal leven
Roel heeft ook een drugs sociaal leven (verstond ik![]()
)
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zei al dat ik het ermee eens ben dat Dido dit niet echt valt aan te rekenen, maar ik vond haar reactie gewoon weer typisch didoisch.
Ik kreeg ook niet de indruk dat ze zich liet zakken in een slachtoffersrol, ze baalde en voelde zich schuldig, maar dat is heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is haar tanden aan het poetsen dus die gaat ook zo over een half uur slapen
Is toch altijd zo als je iemand niet mag zie je weinig goeie puntenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
Chantal moet op z'n mínst ongeneeslijk zieken aan het genezen slaan, voordat ik haar positieve eigenschappen zal kunnen toedichten.
Ik heb Dido nu op de derde plaats staan, dus dat valt wel mee denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima. Ik vond het de meest normale en natuurlijke reactie die je op zo'n moment kan hebben.
Maar zo werkt het nu eenmaal bij het beoordelen van personen: het gedrag van iemand die je toch al niet mag, zul je sneller geneigd zijn op een negatieve manier uit te leggen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is haar tanden aan het poetsen dus die gaat ook zo over een kwartiertje slapen
Zei ze dat echtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
Zei ze dat echt
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Wel een leuke quote weer
Heeft die les van Tanja gehad of zo, dat ze dagelijks pillen in d'r mik wil douwen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: een dag zonder pijnstillers is een dag niet geleefd
NERD-ALERT!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is Roel met Dataleak
Zocht er nog een context voor, maar ja
[afbeelding]
Als ze slim zijn laten ze de bewoners 's nachts uit bed komen en dan de fysieke test doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed. BB baalt
[afbeelding]
zeker wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Er zal zo nog wel een discussie komen in de meidenkamer
Da's nou echt wel het laatste waar ik op zou letten....quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er groeit een handdoek uit het achterwerk van Joost.
daar hoop ik nog steeds op..quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn laten ze de bewoners 's nachts uit bed komen en dan de fysieke test doen
Ze weten niet eens wat de opdracht isquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
maar ff zonder dollen...ze gaan de opdracht gewoon niet halen!
Was het eerste waar mijn oog op vielquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's nou echt wel het laatste waar ik op zou letten....
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Naat wil een labello, stick, want haar schaamlippen zijn zo droog.
Weet jij wat de opdracht is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
maar ff zonder dollen...ze gaan de opdracht gewoon niet halen!
Wij weten het niet eens zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze weten niet eens wat de opdracht is![]()
Waar het hart van vol is ...BRRRRRRRRRRRR!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het eerste waar mijn oog op viel![]()
Wil je het echt weten:?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?![]()
Lieske kwam het BBhuis in met een tas vol pillen en zalfjes hoor, dus dat was ze al gewendquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft die les van Tanja gehad of zo, dat ze dagelijks pillen in d'r mik wil douwen?
Vast niet zoveel als jij zaterdagavondquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoeveel drank heb jij alweer naar binnen geslagen vanavond?![]()
Ookal halen ze t wel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal hoopt natuurlijk stiekem dat ze die opdracht niet halen
Kan ze nog een weekje doorzeuren
Ik dacht dat Ingrid weer bij Menno zou gaan slapen? (in de uitzending gezien en geen streams meer kunnen volgen helaas)quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
Ligt ingrid nu menno er weer bij te halen?
Ze dekt zich alvast in, want het zou zomaar opeens op háár kunnen stranden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal: "... maar god het is geen halszaak.."
ben benieuwd hoe vaak ze het hier nog over gaat hebben.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Naat wil een labello, stick, want haar schaamlippen zijn zo droog.
O dat valt nog mee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je het echt weten:?
Ik zit aan me 2 de flesje Amstel light![]()
Lieske heeft al een paar keer geroepen dat een paracetamol per dag heeel goed is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske kwam het BBhuis in met een tas vol pillen en zalfjes hoor, dus dat was ze al gewend![]()
Nog niet, anders hadden ze het er zeker over gehadquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of ze nu eigelijk al genomineerd hebben, toen ze allemaal apart naar dbk moesten ..?!
Morgenavond!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Weet iemand of ze nu eigelijk al genomineerd hebben, toen ze allemaal apart naar dbk moesten ..?!
Voorlopig zet ingrid menno weer in de spotlights waar het over einde feestje gaat ...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ingrid weer bij Menno zou gaan slapen? (in de uitzending gezien en geen streams meer kunnen volgen helaas)
die kans is ook wel redelijk aanwezigquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze dekt zich alvast in, want het zou zomaar opeens op háár kunnen stranden.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als jij zaterdagavond![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je het echt weten:?
Ik zit aan me 2 de flesje Amstel light![]()
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is ...BRRRRRRRRRRRR!
@regenworm: nee geen idee wat de opdracht is, maar ik vermoed dat ze het gewoon niet gaan halen!
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.
Zo'n weekopdracht is leuk om donderdag in de live uitzending te laten zien.
Donderdag wordt er gewoon gezegd de weekopdracht is geslaagd.
Gewoon om ze weer een kans te geven om gewoon eten te bestellen.
Hierna kunnen ze weer 50.000 euro verdienen voor de grote pot.
Of de opdracht misschien TIJDENS de live?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze vrijdag geen opdracht.
Zo'n weekopdracht is leuk om donderdag in de live uitzending te laten zien.
Donderdag wordt er gewoon gezegd de weekopdracht is geslaagd.
Gewoon om ze weer een kans te geven om gewoon eten te bestellen.
Hierna kunnen ze weer 50.000 euro verdienen voor de grote pot.
mnaar het is goedkoper om ze geen opdracht te laten halen ....ze zijn dan met twee kratjes al lazerusquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zal een wonder zijn als ze een x een weekopdracht halen
waarschijnlijk volgende week woensdag weer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
onverwachts zal leuk zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of de opdracht misschien TIJDENS de live?
wel goedkoper, Maar dronken leverd veel leukere beelden opquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
mnaar het is goedkoper om ze geen opdracht te laten halen ....ze zijn dan met twee kratjes al lazerus![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Kneus van een Roel met z'n kleine piemel![]()
![]()
.
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk eerder morgen of donderdagquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk volgende week woensdag weer.
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
Dido schiet in de stress als niet iedereen haar meer geweldig vindt. Dus dat wil ze wel even rechtzetten. Net als ze het meteen recht wil zetten als Roel opeens niet meer als een hondje voor haar kwispelt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef BlaBlub het volgende:
En nu gaat Dido uren en uren hier over doorzaniken![]()
Echt goed gedaan BB!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai Chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
GNA A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A! A!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O wat wálg ik van die stinkzeug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groepquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ja hoorde ik ook: was jij ook tegen het feestje? Helaas zie ik niets!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Ik hoor Ingrid nu op een beschuldigend toontje tegen Menno: "Was je ook tegen dat feestje. Heb je dat gezegd, in de dagboekkamer."
Oh, dan gaan we er weer vanuit dat het allemaal dikke nep is dus?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet als ze denken dat er iemand voor dr inkomt.
Dan houden ze haar er hoe dan ook in
Ik weet het niet zeker, maar heb hier wel eens gelezen dat ze Seroxat gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
Dido: "Menno lult zich eruit nu".quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Wat maakt het nou uit of Menno wilde stoppen? Uiteindelijk besloot hij om wel mee te doen. Hij heeft een biertje gedronken en af en toe gedanst. Hij ging voor de groep.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groep
Ja iedereen wi wel een feest gebeurd er weer eens watquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB wil gewoon weer een feestje op de zaterdagavond.
De laatste week gebeurt er bijna helemaal niks meer in het huis
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Over welke pillen heeft Ingrid het nou steeds? Ik mag niet drinken met die pillen dus ik ga nu helemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
En het ergste is dat ze het dus mbv een datingbureau doen en zo'n bureau gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door een eikel te selecteren (waar ik stiekum een beetje op hoopte). Ze gaan het dus gewoon allemaal serieus doen. Blegh!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu nog steeds oproepen voor die man van Chantal trouwens. Dus lijkt me erg sterk dat dat aanstaande donderdag al gaat gebeuren.
BB moet er dan wel vrij zeker van zijn dat Chantal er die donderdag daarna niet uit ligt. Als Chantal wel genomineerd wordt, is de kans daarop wel vrij groot dat dacht ik zo.
waarom geven ze het niet gewoon opquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Laat het alsjeblieft niet waar zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en er zal steeds minder gebeuren, hopelijk is het gerucht mogelijk waar dat Emile Ratelband tijdelijk komt logeren, dat drijft iig weer een nieuwe impuls binnen de groep
Als ik Menno was geweest had ik echt allang waar iedereen bij was gezegd, luister manipulerende psychobitch, ik wil ff voorlopig niet veel met je te maken hebben, ga maar zalf kopen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Ik hoor Ingrid nu op een beschuldigend toontje tegen Menno: "Was je ook tegen dat feestje. Heb je dat gezegd, in de dagboekkamer."
lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!
Naat: zoooooo zeg!
Over wie hebben ze het nu???
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.
Heb t niet perse over nep.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we er weer vanuit dat het allemaal dikke nep is dus?
Waar kijken we dan in godsnaam nog naar?
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:
wel:
-- fietsen
-- lopen
-- eieren Ingrid Menno
-- roken
niet:
-- winnie de poeh
-- bonen
-- stip
-- breien
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb hier wel eens gelezen dat ze Seroxat gebruikt
OKe thanksssssquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingrid slikt een anti-depressivum, is een tijd geleden eens gemeld in een stream.
Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.
Ok als je t zo ziet hebben ze de helft gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch hebben ze de helft gehaald tot nu toe:
wel:
-- fietsen
-- lopen
-- eieren Ingrid Menno
-- roken
niet:
-- winnie de poeh
-- bonen
-- stip
-- breien
Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Dan houdt het voor mij ook op en gaan de streams een dag uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft niet waar zijn.
Tjakkaaaaa.![]()
Bidget zei in de vorige live uitzending, dat ze deze week voor de 6e keer op rantsoen gingen, dus dat betekend dan toch ook 6 weekopdrachten die mislukt zijn. Kan de laatste niet bedenken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij roken ook niet. Tanja stak maar even een peukie op.
komkom, We weten allemaal dat Lieske de bron van al het kwaad is!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal overtrokken reactie dan, van Dido en Nathalie.
Was dat een geintje dan van Dido en Naat? Hoe ging dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |