Hm, ik vind dit nét ietsje beter uit te houden dan huilende Lieske met peuterstemmetje en bijbehorende maniertjes...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch is lieske er een stuk liever in dan dido
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Muerte het volgende:
Die Rob, groetjes aan Dido!
[afbeelding]
Bij vlagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Milde afknaller zo te zienTrucje van BB met dat dilemma heeft dus bijna geen enkele invloed op de sfeer
Ze zijn te soft daarom is t ook zn hechte groep gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
BB probeert klaarblijkelijk hier en daar meer te gaan wroeten in de groepsfeer maar tot dusver slagen ze er niet echt in om de boel echt op spanning te zetten
Nou ja, dat heeft ze natuurlijk ook wel. Het was natuurlijk wel leuk geweest als ze lekker hadden doorgefeest en morgen de opdracht verprutst hadden, maar dit is wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft er zelf de grootste lol in, ze blijft er duidelijk van overtuigd dat ze het juiste heeft gedaan.
Wat een ge-lúl!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.
Typerende foto.quote:
mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm...maybe....maybe nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.
Ik hóor die hersentjes hier bijna afkeurend tekeergaan.![]()
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Nathalie opbergen? Ik hoor haar enge gegil weer.
Morgen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...maybe....maybe niet
Maar als ik het goed begrijp krijgen ze morgenvroeg al een opdracht?
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haat me nu" en "Iedereen vindt me stom" en dat maal 10, zie ik als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een ge-lúl!!!!
Ze zat vrolijk over de situatie te lachen met zowel Roel als Nathalie.
gmta'tjequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
En alles gaat weer verder of er niks aan de hand is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
Roel deed toch wel lief tegen Dido, ondanks dat hij er van baalde en het niet echt begreep![]()
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik haak af, ga lekker![]()
![]()
![]()
Tot morgen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Joost over de BB verlenging: dus kennelijk zijn we leuk, en kunnen ze langer doorgaan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?
Dan geven zij haar wel "te eten".![]()
Truste PIK!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Maar wel het slimste wat ze kan doen. Het gras voor de voeten van de anderen wegmaaien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haar me nu" en "Iedereen vind me stom" en dat maal 10, dan zie ik dat als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.
Vanaf het moment dat ze uit de dbk kwam schoot ze in de slachtofferrol.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)![]()
Ja t/m oud en nieuw.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
HT zou zeggen : krijgt ze ook eens iets warms binnen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...
Ze speculeren omdat er op het kaartje stond 'op de helft'quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
niet nodig, ik duw hem zonder pardon voorbij menige huig!quote:
Ze heeft t nog lang volgehoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrrrrr Chantal gaat van start .....
Dat laatste waarschijnlijk. Dat zei Hummie ook al in een tv programma.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik las trouwens in de streamlogs dat dit 'feestje' was ivm dat ze nu op de helft van BB zitten, maar ze moeten bij mijn weten tot 15 december, dus zijn ze al redelijk behoorlijk over de helft of gaan ze door tot 30 december?
Hun les moet dan dus zijn, dat ze harder moeten prikkelen, als ze echte gebeurtenissen willenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar het plannetje van BB is behoorlijk mislukt. Hoewel het Dido moment vast wel weer een paar minuten zendtijd in beslag gaat nemen. Daar ging het om. Ze hadden alleen misschien op meer gehoopt.
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roelquote:
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haat me nu" en "Iedereen vindt me stom" en dat maal 10, dan zie ik dat als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.
Vanaf het moment dat ze uit de dbk kwam schoot ze in de slachtofferrol.
Ze is net zo betrouwbaar als een Zwitserse staartklok.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
Nu wordt het tijd dat de roddelmachine zijn werk gaat doen.
Ja das een warmlopertje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roel![]()
BB hoopte op een flinke ruzie en inderdaad is dat meer eens mislukt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar het plannetje van BB is behoorlijk mislukt. Hoewel het Dido moment vast wel weer een paar minuten zendtijd in beslag gaat nemen. Daar ging het om. Ze hadden alleen misschien op meer gehoopt.
Was Roel al mee bezig. Hij verdedigde Dido en meldde tegelijkertijd even tussen neus en lippen door dat Menno ook al wilde stoppen. Zijn intenties zijn duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Cuaderno het volgende:
roel en chantal zitten buiten. aftellen tot het roddelen begint..
Ah, vandaar dat er nu nog steeds geen wekelijkse exit is, dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste waarschijnlijk. Dat zei Hummie ook al in een tv programma.
Mijn theorie is dat Chantal stiekem Roel voor zichzelf wil.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is nog een beetje aan het opbouwen want het is tegen Roel![]()
da's idd een figure of speechquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Hey Bommie, bedoelde je met Batterij je vrouw/vriendin??????
Blijf t lullig vinden omdat 1 twijfeltom dr in zn pakket te brengenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moest nota bene tegen de groep vertellen dat het feest afgelast was door haar!
Gek hè, dat je je dan even superlullig voelt. Had ze dan meteeen supercool en zelfbeheerst die DBK uit moeten komen, en zeggen dat BB het feest heeft verpest en dat het absoluut niet aan haar lag. Ik weet al wel wat de verwjiten dán geweest zouden zijn ("Tuurlijk ligt het niet aan jou Dido, arrogante bitch")
Zoals ik al zei, maar je hebt die stream denk ik niet gevolgd, zat ze tien minuten later al weer tamelijk vrolijk te doen tegen Nathalie en Roel, en schoot ze zelfs in een schaterlach toen ze vertelde hoe BB haar klemlulde. Valt wel mee met die slachtofferrol dus.
ingrid is bijna klaar met de afwasquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja das een warmlopertje.
Roel geeft er meestal niet zn draai aan
Sorry hoor, ik wist niet dat je serieus was over dat schuurtje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |