Maar geloof mij, echt ruzie komt hier niet van. Hoogstens wat geroddel enzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.
waarschijlijk morgen ook nog welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido gaat nu wel de hele avond door met "ze háten me echt".
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
Had Linda er nog maar ingezeten, die had Dido nu dwars door de deuren heen de vijver ingepleurd.
[zondebokmode]quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef Lamon het volgende:
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.
Maar wát een come back, met dit topic!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post ik hier weer voor de kat z'n viool![]()
![]()
Roel is een achterbakse hufterquote:
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maar geloof mij, echt ruzie komt hier niet van. Hoogstens wat geroddel enzo
Leuke titel Wickedangel
Oja dat kan je verwachten komt zo echt welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
Nu wordt het tijd dat de roddelmachine zijn werk gaat doen.
zo komt iedereen aan de beurt gisteren was lieske aan de beurt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Toch lullig voor Dido.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
Had Linda er nog maar ingezeten, die had Dido nu dwars door de deuren heen de vijver ingepleurd.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát een come back, met dit topic!![]()
Het is gewoon de eerste steen die gelegd wordt naar spanningen toe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
Nou de bom barst echt wel een x hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Leuke titel Wickedangel
Roel zou zeggen: een kansloze TT !quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát een come back, met dit topic!![]()
Lul toch niet zo dom uit je nek man.quote:
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......quote:
Hoeveel stenen moeten er nog bij komen, voordat er ruzie is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon de eerste steen die gelegd wordt naar spanningen toe.
Je moet zoiets rustig opbouwen. Ik vind het helemaal geen verkeerd idee van BB.
Precies. En ze zullen er wel massaal intrappen. Het was ook niet haar schuld natuurlijk, maar haar reactie had gewoon een reactie moeten zijn van 'schijt aan alles'. Helaas zoekt ze weer bevestiging.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Is een staaltje omgekeerde psychologie van Dido, net doen alsof de anderen haar haten waardoor die juist sympathie voor haar krijgen in plaats van dat ze haar inderdaad gaan haten
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Omdat Dido liever niet dooging met t feestje,quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Suuz_ het volgende:
wat is er gebeurt met dido dan ik weet het nog niet :S
Oe inkoppertje.... Zal ik.................??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
"Jullie vinden me allemaal stom... jullie vinden me allemaal stom"
nou nou scan, trek het je niet aan, we verschillen hooguit van mening over Lieske en Mennoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja een keer, maar wanneer komt die keerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou de bom barst echt wel een x hoor.
Het kan gewoon niet anders
Volkomen logische reactie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
A gossiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Darkroom.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Oh daar was ie weer, de open deur naar een donkere slaapkamer. Jammer, hij is weer weg.
Dat moeten ze juist doen. Dat is de enige manier waarop ze BB kunnen pakken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:47 schreef SuperMOM het volgende:
Nou jammer zegStraks gaan ze allemaal nog slapen ook!
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
het is weer bedtijd voor flugel
fok wordt trouwens toch weer traag en feest is voorbij...
Roel vond er echt geen bal aan dat gezicht sprak boekdelen, hij heeft alleen bij die dance-muziek staan dansen en dat was één nummer. En dan bij dat dilemma de rest toespreken alsof zij altijd degenen zijn die zich totaal laten gaan op een feestje terwijl jezelf altijd het verste heen bent. walgelijk mannetje vind ik het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom uit je nek man.
Je laatste 5 posts zijn echt alleen maar gescheld op Roel.
Roel heeft altijd wat biertjes nodig voordat hij loskomt en de dansvloer opgaat. Zoals 70% van de mannen. Ik heb hem het laatste uur regelmatig zien dansen.
Je zegt t zelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
het is weer bedtijd voor flugel
fok wordt trouwens toch weer traag en feest is voorbij...
Hoop heel snelquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja een keer, maar wanneer komt die keer![]()
Dat zat ik me ook al af te vragen iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Ben benieuwd of ze ook zo lief gereageerd hadden als Menno het was geweest die wilde stoppen.
Vast niet![]()
Zat ik net te denken. Ze is nu net zo'n "kleuter" als Lieske wordt verweten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
In principe past Dido dezelfde theorie toe als Lieske eerder al. Het slachtoffertje spelen en daardoor 'begrijpende aandacht' kweken. En het is succesvol...
Vrouwentrucje?
toch is lieske er een stuk liever in dan didoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
In principe past Dido dezelfde theorie toe als Lieske eerder al. Het slachtoffertje spelen en daardoor 'begrijpende aandacht' kweken. En het is succesvol...
Vrouwentrucje?
precies!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Ben benieuwd of ze ook zo lief gereageerd hadden als Menno het was geweest die wilde stoppen.
Vast niet![]()
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Lkw het volgende:
Vrouwentrucje?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
Hm, ik vind dit nét ietsje beter uit te houden dan huilende Lieske met peuterstemmetje en bijbehorende maniertjes...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch is lieske er een stuk liever in dan dido
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Muerte het volgende:
Die Rob, groetjes aan Dido!
[afbeelding]
Bij vlagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Milde afknaller zo te zienTrucje van BB met dat dilemma heeft dus bijna geen enkele invloed op de sfeer
Ze zijn te soft daarom is t ook zn hechte groep gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
BB probeert klaarblijkelijk hier en daar meer te gaan wroeten in de groepsfeer maar tot dusver slagen ze er niet echt in om de boel echt op spanning te zetten
Nou ja, dat heeft ze natuurlijk ook wel. Het was natuurlijk wel leuk geweest als ze lekker hadden doorgefeest en morgen de opdracht verprutst hadden, maar dit is wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft er zelf de grootste lol in, ze blijft er duidelijk van overtuigd dat ze het juiste heeft gedaan.
Wat een ge-lúl!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.
Typerende foto.quote:
mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm...maybe....maybe nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.
Ik hóor die hersentjes hier bijna afkeurend tekeergaan.![]()
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Nathalie opbergen? Ik hoor haar enge gegil weer.
Morgen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...maybe....maybe niet
Maar als ik het goed begrijp krijgen ze morgenvroeg al een opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |