Erg hè.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef versabommie het volgende:
hebben die grafhonden echt een envelop opengemaakt zonder Menno ?
Ha die Bommiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef versabommie het volgende:
hebben die grafhonden echt een envelop opengemaakt zonder Menno ?
Kan zijn, maar het is haar welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Die vrouw D. Rose was in mijn gedachte anders. Grappig.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen... tijd voor wat commentaar. Het feestje is wel tof om te volgen maar ik denk dat ze zich gruwelijk in de vingers snijden en dat Dido de enige is die dat besef
En dan Roel met zijn: "We kunnen toch ook best feesten zonder lazerus te worden"
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ophouden met zeiken nu, "Roos".![]()
Zal leuke beelden opleveren iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt Roel straks wel geïrriteerd als andere hem op zijn drankgebruik aanspreken
Ze zeuren er tussen de muziek door in ieder geval over door, alsof een weekje noodrantsoen erbij zo`n ramp is.
Lijkt me wel leuk, de combi noodrantsoen en een aankomende nominatie
Mag lije dat Menno idd de hele zooi nog een week op rantsoen zet. Menno is de enige van dit zootje die zelfs stomdronken een fysieke proef kan doen.quote:
Hoi Bocajacob...quote:
Wacht maar afquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wordt !
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
vrouwen zijn niet ongesteld tot hun 70stequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hummie moet ongesteld worden, denk ik. Wat een flauwekul.
We are one big familyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Bocajacob...
Leuk, ik wor verwelkomd op het forumKrijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wor !
Nee joh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet ongesteld tot hun 70ste
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ophouden met zeiken nu, "Roos".![]()
Petje af! Top verslagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen...
Miss bang voor nog een rantsoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ze willen van Dido zeker weten dat ze achter het doorgaan van het feestje staat, want het moest UNANIEM zijn.
Ze is nu echt het braafste meisje van de klas aan het uithangen. Beeegh.
Ze gaat het idd (eindelijk) moeilijk krijgen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dido. Ga maar thuis saai zijn, stomme doos.
Thanks, heb mijn best gedaan. zal morgenavond wel weer effe een paar uurtjes doen waarschijnlijkquote:
Schin bedriegd altijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Bocajacob...
Leuk, ik wor verwelkomd op het forumKrijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wor !
Kommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Dido is de wijste.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Roel is wel walgelijk bezig weer zeg. zit eerst de hele avond als een dooie lul, dan gaat de muziek uit en dan gaat mijnheer de grote jongen uit hangen. Geloof me, Dido is de wijste op dit moment.
Roel je bent echt walgelijk hypocriet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietuhquote:
Wat ik nu echt cool zou vinden is als Roel Natte Lie eens stevig op de bek paktquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef regenworm het volgende:
roel loopt weer met bier dat gaat niet goed.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen...
Ze nomineren altijd met een lullige redenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zou vreselijk flauw zijn als ze Dido om zoiets onbenulligs nomineren.
Bij mij was ie al verdronken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dido krijgt de schuld maar Roel was toch echt degene die als een dooie zat te kijken de hele avond en nu maakt hij goede sier....
Roel zakt definitief door het ijs bij mij
das niet de stem van hummie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Beste bewoners: alle drank en sigaretten moeten worden ingeleverd...
stem van Hummie
|thanks, ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'K heb je tussendoor gevolgt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle eer TheVulture
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, maar dit is gewoon dom gemanipuleer van BB. Dat ze daar intrappen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze nomineren altijd met een lullige reden
Bij mij zat hij al weken onder het ijs vastgevrorenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dido krijgt de schuld maar Roel was toch echt degene die als een dooie zat te kijken de hele avond en nu maakt hij goede sier....
quote:
Post ik hier weer voor de kat z'n vioolquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Het is een mindfuck van BB.
Misschien proberen ze de nominaties te verspreiden....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
BB is bezig met het zoeken van zondebokken. Eerst heel vaag tegen Lieske een paar dagen... nu zo mogelijk nóg vager tegen Dido. Wat een triest stelletje zeg. Of willen ze een tegenactie van de bewoners uitlokken?
En vooral Joost weet dat vast super te onderbouwen:quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze nomineren altijd met een lullige reden
Kwakveense kakkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het echt een beslissing van niks door BB. Door t verhaal van Dido, kunnen ze t haar nog niet eens echt kwalijk nemen. Nu hebben we EN geen feest EN geen ruzie, goede beslissing hoor BB
Die geloven alles hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd, maar dit is gewoon dom gemanipuleer van BB. Dat ze daar intrappen.
Als dat Hummie was dan ben ik de paus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Beste bewoners: alle drank en sigaretten moeten worden ingeleverd...
stem van Hummie
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ze willen van Dido zeker weten dat ze achter het doorgaan van het feestje staat, want het moest UNANIEM zijn.
Ze is nu echt het braafste meisje van de klas aan het uithangen. Beeegh.
De heeeele avond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat kan je van het moment dat Chantal wakker wordt tot dat ze gaat slapen over Chantal zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal gaat zometeen roddelen denk ik...
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het echt een beslissing van niks door BB. Door t verhaal van Dido, kunnen ze t haar nog niet eens echt kwalijk nemen. Nu hebben we EN geen feest EN geen ruzie, goede beslissing hoor BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |