Waar ben jij geweest de laatste 14 dagenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Timon223 het volgende:
en wat heeft Lieske een last van haar knie heh, ze hinkt helemaal *NOT*
Volgensmij kan je dan beter roken of als een gek kauwgom kauwenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee niet echt lovebear, maar met drank lost alles op![]()
Yo Ruby!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Yo partypeople!
Feessie? Mooi, ik zet de streams aan.![]()
Ja ehhhh ik wil niet gelijk als oud wijf overkomen natuurlijkquote:
het liefst zou hij er ook een slipje van haar bij aan doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha heeft Joost nou nog steeds dat hempje van Dido aan?
De band heette in dat geval Bronski Beat....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef jessie het volgende:
Flugeltje volgens mij wel, maar dan heette hij als band anders. In eider geval anders dan dit.
Hey Rubyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Yo partypeople!
Feessie? Mooi, ik zet de streams aan.![]()
Kut ik wordt oudquote:
Dan moet je iets noemen van 40 jaar geleden, alsof je het toch allemaal niet bewust hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja ehhhh ik wil niet gelijk als oud wijf overkomen natuurlijk![]()
Of Communards (don't leave me this way)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De band heette in dat geval Bronski Beat....
(van de 'hit' smalltown boy, dat ie erachter komt dat ie homo is en het huis uitgezet wordt. Dat ie dan in die trein zit etc etc)
Ja en die heeft niet lang geleefdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef newsman het volgende:
hee ik hoorde Andre, die dronk 60 blikjes per dag.
O ja... Dat heeft ie ook nog gedaan....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Communards (don't leave me this way)
Ja dat is dan ook echt geheim, met Roel bij hem in de DBK.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Geheime opdracht: Menno, zoek de 10.000 euro van Roel.
Hmmm da's toch gemiddeld al snel 20x meer dan ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef newsman het volgende:
hee ik hoorde Andre, die dronk 60 blikjes per dag.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De band heette in dat geval Bronski Beat....
(van de 'hit' smalltown boy, dat ie erachter komt dat ie homo is en het huis uitgezet wordt. Dat ie dan in die trein zit etc etc)
Die bedoelde Jessie. Met die lange meid die meezong.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja... Dat heeft ie ook nog gedaan....
dat ís haar normale modus!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen waarneer ze in haar normale modus zit
Dat is geen 10, maar TWINTIG jaar geleden Jessiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa8O*
Thx
Nou ja dat gevoel roept Menno nou steeds bij me op
Dat zou nou leuk zijn, als BB Roel verraadt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook echt geheim, met Roel bij hem in de DBK.![]()
bassie zegt toch alleen maar "alles is voor bassie"quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgensmij kan je dan beter roken of als een gek kauwgom kauwen![]()
Maar ja zeg vandaag maar nix![]()
zoals bassie zal zeggen altijd blijven lachen![]()
Ja dat was met die lange blonde vrouw toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Communards (don't leave me this way)
Maar dat is toch ook langer dan 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoelde Jessie. Met die lange meid die meezong.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef ChristiaanG het volgende:
![]()
![]()
![]()
doorgaan tot ze er bij neervallen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
bassie zegt toch alleen maar "alles is voor bassie"![]()
gammaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is geen 10, maar TWINTIG jaar geleden Jessie![]()
Freek Willem....quote:
Dido gaat steeds vroeger naar bed, ze had het er net ook al over.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
Dido zeg nee
Ja okequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef Cuaderno het volgende:
Dido is wel de verstandigste
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dat was met die lange blonde vrouw toch?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
roel zichzelf in de hand houden.
Volgens heeft hij linda door voor nodig
heyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
verwacht ik saai gesport, hebben ze een feestje
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
Is Dido nou de spelbreekster?
hoiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook langer dan 10 jaar geleden?
Dat was d'r volgens mij, alleen toen met heel kort haar. Ik probeer te Googlen hoe lang geleden het was maar lukt niet.quote:
Ik vind hem niet op Menno lijken hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef jessie het volgende:
Flugeltje ik wil t niet weten
Maar ok toen stond ik met me hand als microfoontje.... denk ik
quote:Roel 's avonds een vent 's morgens een vent
quote:wat minder drinken en 's nachts ook een vent
klopt had gehoopt dat ze nee had gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef Cuaderno het volgende:
Dido is wel de verstandigste
Gaat de muziek tot 3 uur door en doen ze geen oog dicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef style het volgende:
Heeft BB ook gezegd hoelang ze dan doorgaan. Straks moeten ze de hele nacht doorgaan als ze nu beslissen door te gaan.![]()
Precies! Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaat de muziek tot 3 uur door en doen ze geen oog dicht.![]()
Lijkt me lachenals het feest gaat door tot morgenochtend 6 uur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef style het volgende:
Heeft BB ook gezegd hoelang ze dan doorgaan. Straks moeten ze de hele nacht doorgaan als ze nu beslissen door te gaan.![]()
Dido te bang voor een testquote:
Hoi wbquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen... tijd voor wat commentaar. Het feestje is wel tof om te volgen maar ik denk dat ze zich gruwelijk in de vingers snijden en dat Dido de enige is die dat besef
En dan Roel met zijn: "We kunnen toch ook best feesten zonder lazerus te worden"
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Nou ja hij is ook klein en kalig en hij danst t zelfdeOk hij lijkt niet heel erg. Maar als ik Menno zie, komt hij in mijn hoofd
Die vrouw D. Rose was in mijn gedachte anders. Grappig.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Die vrouw D. Rose was in mijn gedachte anders. Grappig.
Hij wordt al dronken als ie naar een biertje KIJKT.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Dat roepen van Roel zonet betekent dat 'ie nú al teveel heeft gedronken.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef SuperMOM het volgende:
Yessssssssssssssssssss weer muziek!!!!![]()
![]()
![]()
En wat voor muziek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |