Hm, ik vind dit nét ietsje beter uit te houden dan huilende Lieske met peuterstemmetje en bijbehorende maniertjes...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch is lieske er een stuk liever in dan dido
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Muerte het volgende:
Die Rob, groetjes aan Dido!
[afbeelding]
Bij vlagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Lamon het volgende:
Dido: "Ik denk dat alle oma's in het bejaardentehuis trots op me zijn."
Dat wijf is echt geweldig bij vlagen.
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Milde afknaller zo te zienTrucje van BB met dat dilemma heeft dus bijna geen enkele invloed op de sfeer
Ze zijn te soft daarom is t ook zn hechte groep gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
BB probeert klaarblijkelijk hier en daar meer te gaan wroeten in de groepsfeer maar tot dusver slagen ze er niet echt in om de boel echt op spanning te zetten
Nou ja, dat heeft ze natuurlijk ook wel. Het was natuurlijk wel leuk geweest als ze lekker hadden doorgefeest en morgen de opdracht verprutst hadden, maar dit is wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Dido heeft er zelf de grootste lol in, ze blijft er duidelijk van overtuigd dat ze het juiste heeft gedaan.
Wat een ge-lúl!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske echt huilde. Dido speelt nu dat ze verdrietig is.
Typerende foto.quote:
mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm...maybe....maybe nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O jawel hoor, dit is een lange termijn mindfuck.
Ik hóor die hersentjes hier bijna afkeurend tekeergaan.![]()
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Nathalie opbergen? Ik hoor haar enge gegil weer.
Morgen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...maybe....maybe niet
Maar als ik het goed begrijp krijgen ze morgenvroeg al een opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |