quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
heeft iemand misschien een tip voor me?
Ik gebruik solid capture om caps te maken van de streams. Ik bekijk de streams via deze link: http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
ik heb de instellingen van mn mediaplayer aangepast, en ik kan nu caps maken, behalve van stream 1 en die geeft juist de mooiste beelden!!
Doet BB dat express of ligt het aan mij??
dank dankquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
Omdat je zo goed bezig bentmag dat.
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:57 schreef APK het volgende:
Bedankt Maxime!![]()
En als je iets wilt verbeteren kun je ook op dit knopje klikken: [afbeelding]
hier was ik dus eik best benieuwd naar... zit ik al weken op te wachten, dat ze eindelijk eens die irritaties naar elkaar uitspreken!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:39 schreef M-en-A het volgende:
De bewoners zitten al tijden te praten over hun gevoel van de rantsoenstraf van BB.
De irritaties onderling worden steeds groter. Maar ook de irritaties richting BB.
Te veel heen en weer gepraat om hier allemaal te vermelden, maar duidelijk is wel dat de irritaties steeds hoger oplopen. Verwijten worden over en weer gemaakt. Zaken van weken terug worden er zelfs bijgehaald om de oorzaak van de straf van BB proberen boven water te krijgen. En natuurlijk om op die manier bepaalde bewoners in een kwaad daglicht te stellen. Het ene moment zijn ze het er over eens dat ze de straf moeten accepteren en het andere moment weer vinden ze dat BB verkeerd bezig is. Ze zijn zelfs bang dat het niet om een Noodrantsoen gaat, maar om een echt rantsoen waarbij de hele ploeg (met uitzondering van Tanja) uitgehongerd gaat worden.
Joost kan het zelfs niet nalaten om weer eens te meldden dat hij bang is dat Bren hem straks niet meer wil omdat hij zoveel is afgevallen.
Kortom, er is wat te beleven in het huis op het gebied van irritatie, maar eigenlijk slaat het allemaal nergens op en moeten we alleen maar slap geklets aanhoren. Niet echt boeiende BB-taferelen dus.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Tanja wannabeequote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef APK het volgende:
De mensen die een poging gedaan hebben een streamverslag te maken:![]()
VMBO-ers uit het slowchattopic:
Geen fucking idee wat er voorgevallen is.
Bedankt hoor.![]()
Goed werk, M-en-Aquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef M-en-A het volgende:
Ondertussen liggen Rob en Joost in hun bed en doet Rob pogingen om te slapen. De hyper-actieve Joost kan zijn mond niet dichthouden en blijft maar tegen Rob aankletsen. Onder andere weer over het eten. De slakken komen ook weer ter sprake en Rob zegt: 'al lust je ze niet, deze week moet je ze gewoon opeten'. Joost: 'Al had er een vlieg op mijn bord gezeten, dan had ik die ook nog opgegeten".![]()
Nogmaals probeert Rob zijn ogen te sluiten, maar Joost kan echt niet ophouden met kletsen, dus Rob zal straks wel vermoeid de bonenkamer in stappen ben ik bang.
quote:
quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Jappie het volgende:
Bij deze wil ik de streamers van zondag 30/10/2005 even bedanken voor hun tomeloze inzet
Ook van mij!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:32 schreef Sanne het volgende:
Bedankt voor het muizenjachtverhaal en de foto's.
Geweldigenoten.
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
TheVulture, elke minuut een post leest niet zo lekker.
Spaar ze dan liever op om ze vervolgens in éen post te zetten.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef MissX het volgende:
uhhhhhhh 20 posts met 1 zin is ook niet echt de bedoeling neem ik aan.
Niemand loopt hier weg hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparen
ze het anders in notepad en post eens in het uur ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik maar, ik probeer zo up-to-date mogelijk te blijven... zal nu weer wat opsparen
De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zatenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef cuall het volgende:
Lieske vind het op de bank zitten wel naar. Rob geeft haar terug dat de bank van Lieske wel een heel makkelijke bank was. Die van hem met Tanja en Linda was zwaar, de laatste bank vond hij niet spannend, "en toen ging ik er bijna uit, dat had ik echt niet verwacht"
Was als t goed is op de dag van het feestje.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Staat niet in het streamverslag van dinsdagavond las ik (wel dat Dido en Nathalie Lieske een meeloper vinden)quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Well done!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben bekaf en ga slapen.
Als iemand zich nog geroepen voelt?
Ik denk dat je dat niet persoonlijk moet opvatten. Vooral in SC gaat het soms zo hard dat iedereen lekker door elkaar heen gilt en je niet eens op elkaar reageert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar doe het toch...
Nadat ik al een tijdje had meegelezen, heb ik me begin oktober geregistreerd, omdat ik het leuk vond om mee te praten over de streams. Ik heb zo'n 200 keer iets gepost en begon me steeds meer een Lieske te voelen : Een hééél enkele keer werd er gereageerd.
Ik doe schijnbaar iets verkeerds in de groep, maar wat???
Ik wacht gespannen op een antwoord, en anders : NOMINEER me maar!
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
De afgang van Dido gaat onverstoord verder. Iedereen is slecht, behalve Dido. En ze blijft echt geloven dat ze iedereen eruit geluld heeft.
[afbeelding]
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
Tuurlijk, maar dat staat verder los van het verzoek om de streamverslagen bash-vrij te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spitten
Ik zag dat er veel meer persoonlijke toontjes werden ingevoegd vandaag, dus ik dacht dat dat inmiddels weer was geaccepteerd. Opvallend dat je mijn post eruit haalt. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
Dan mag je deze ook wel even editten:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
De-smileys ga ik iig vanaf nu weg-editen. Scan: je hebt daarin wel gelijk. Maar persoonlijke meningen over bewoners ga ik ook strenger op toezien.
Boefje. Beetje uitlokken jij hè.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag dat er veel meer persoonlijke toontjes werden ingevoegd vandaag, dus ik dacht dat dat inmiddels weer was geaccepteerd. Opvallend dat je mijn post eruit haalt. Dat dan weer wel.
(maar ik lokte het ook een beetje uit natuurlijk)
Done.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag je deze ook wel even editten:
Streamverslagen van vrijdag 4 november.
Bedankt voor de tip, ik zal het volgende keer uitproberenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef APK het volgende:
Kluivie & M-en-A, als je bij filedump.nl de onderste link kiest wordt het plaatje niet klikbaar en verdwijnt die blauwe rand om de plaatjes.
Verder bedankt voor de verslagen uiteraard.
Thnxxxx CartWOman!! Ik doe mijn best, eerste poging en hoop dat iedereen mijn manier van schrijven snaptquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
SuperMOM, het gaat goed, hè?Fijn dat je mee schrijft.
APK, wederom bedankt, kan ik m'n bed weer in.![]()
Ik heb het geprobeerd met de 4e regel in het bericht zetten, (in dit geval http://www.filedump.nl/files/nathaliebakken.JPG ) maar dan krijg ik in streamverslag in blauw de http-vermelding (die natuurlijk klikbaar is naar vervolgscherm) maar de foto zelf krijg ik dan niet in het streamverslag. Dus heb toch maar weer ff gekozen voor het blauwe randje. (die is dus via eerste link die filedump geeft)quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef APK het volgende:
Kluivie & M-en-A, als je bij filedump.nl de onderste link kiest wordt het plaatje niet klikbaar en verdwijnt die blauwe rand om de plaatjes.![]()
Verder bedankt voor de verslagen uiteraard.
YESSSSSS.........thnxquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef APK het volgende:
Bijna, de laatste img tag moet [/img] zijn.
Dank je wel voor het compliment. We proberen het zo neutraal mogelijk te doenquote:
quote:10:34Heeft Dido zin in meer?
Dido kan echt niet meer slapen. Ineens draait ze zich om. "Roel, zullen we afspreken dat als we het Huis uitkomen dat we dan één keer afspreken om..." Wat Dido daarna zegt is onverstaanbaar, maar Roel zegt meteen "deal!" En hij voegt er aan toe: "En niet één keer. In het weekend...en doordeweeks.
Ik heb dit geplaatst vannacht:quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef APK het volgende:
Zijn er nog screenshots van Roel en Dido in het slowchat-topic geplaatst
Muerte, wil je ze volgende keer asjeblieft in de Streamverslagen plaatsen?quote:Op zondag 6 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb dit geplaatst vannacht:
[SC BB 671] Neuking in progress
Zeker wel, maar dan moet het wel kunnen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Muerte, wil je ze volgende keer asjeblieft in de Streamverslagen plaatsen?
quote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!
Sorry!![]()
Dat wat er geschreven staat is letterlijk dat wat er hier te horen is...ik weet niet wat dit nu weer voor malle actie van je is, maar het enige verschil is dat er af en toe ook nog een andere zin tussenstondquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:24 schreef yantjes het volgende:
[..]
Het geschrevene....en het gesprokene
dat wat er echt gesproken is hieronder te horen
Click here to watch Roel-Rob
Idiote APK...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Sanne het volgende:
Wat mij betreft graag gedaan hoor
Ik ben straks wel ff pleite voor de intocht van Sinterklaas en de boodschappen. Verder geen plannen dit weekend dus alle tijd om te streamen. (en met mijn neus de verslagen te tikken, gaat steeds beter trouwens!)
Je moet in de eerste plaats al de goede streasm hebben, met hoge kwaliteit beelden.quote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef soylent het volgende:
Ey Scanman,
hoe maak jij die hoge resolutie caps? Gewoon van de 368 x 276 streams zoals ik die ook gebruik, of andere? Als ik resize ziet het er rafelig en blurry uit, of is het gewoon een kwestie van een rustig beeld cappen?
Filedump ligt zo te zien even op z'n gat.quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Maar hoe zit het met de foto's ?
Ik zie alleen maar kruisjes ipv foto's, helaas
Daar baal ik ook van. Filedump ligt idd plat, zoals CW ook zegt. Hopelijk duurt het niet al te lang.quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Jongens en meisjes, al mijn lof voor de streamverslagen!
Maar hoe zit het met de foto's ?
Ik zie alleen maar kruisjes ipv foto's, helaas
Jemig, Scan... klasse!quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alle foto's via een andere server opnieuw geupload. Ze zijn nu dus weer zicht baar in de streamverslagen.
quote:Op zondag 20 november 2005 11:45 schreef Sanne het volgende:
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op."
Giofree, hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Giofree, hier ben ik het mee eens.
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) benquote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
Luie hond!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef giofree het volgende:
[..]
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) ben. Maar ik zal er rekening mee houden, maar vind het eigenlijk wel leuk om dat -vooral ook bij anderen- ertussen te lezen.
BB is toch vooral daarom bedoeld 'lekker over anderen oordelen'. Normaal doe ik dat in het dagelijks leven juist helemaal niet (zeg het ze liever rechtstreeks dan of respecteer andermans gedrag/mening), maar in BB is de gelegenheid er toch mooi voor (en ik bedoel: moeten ze zich maar niet opgeven anders)': tis per slot van rekening amusement.
En om daar nou andere topics voor te gaan zoeken/volgen/gebruiken, dat gaat me soms wat teveel moeite/tijd kosten.![]()
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer. Overigens vind ik wel dat er hier een aantal mensen zich nogal 'heerser c.q. vaste bewoner' van het f*ck-forum beschouwd plus een behoorlijk aantal meelopers die zich gauw gaan verschuilen in een aantal schaduw-topics en afgeven op alles wat newB (en natuurlijk voor hen onbekend) is. Blijkbaar vinden ze dat ze zich hier al 'bewezen' hebben en dat een ander dat ook maar moet doen (alsof je je op dit vlak moet gaan bewijzenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Het heeft mij weer 45 minuten van mijn kostbare resterende levensuren gekost om bij te lezen.![]()
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:08 schreef giofree het volgende:
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer.
Komt ie:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Bergie88 het volgende:
M-en-A, welk programma gebruik jij om je screenshots te maken. Als ik een screenshot maak van mijn mediaplayer dan krijg ik in paint alleen een zwart vlak te zien.
Deze dus: http://www.snapfiles.com/get/screenhunter.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt ie:
Linkermuis knop op een lege plek van je bureaublad en dan "eigenschappen" kiezen.
Vervolgens klik je op "instellingen" en daarna op "geavanceerd". Dan klik je op "probleem oplossen". In het nieuwe scherm zet je de hardwareversnelling lager of helemaal naar links.
Dan moet het lukken!
En je kunt bv screenhunter gebruiken.
Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
San, heerlijk dat je de internet-uitzending weer doet!
En je hebt een primeur met de genomineerden, ik m'n stinkende best doen de gewone streams aan de gang te krijgen (bufferdebuffer) en jij schrijft gewoon wie er genomineerd zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.
Wat ik natuurlijk wel verwacht want ik zeg gewoon alles af.
Vind dat het vastgelegd moet worden voor het nageslacht dus zie het als mijn plicht.
Bovendien vind ik Bridget en Ruud lekker grof in die uitzending. Echt genieten.![]()
Gratis plaatjes uploaden kan hier: http://picsplace.to/index.phpquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
gebruik de laatste tijd http://Photobucket.com om de foto's op te zetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
Het lijkt net op deze foto of Rob tenen aan zijn stomp heeft zitten. Of zie ik dat verkeerd? Als het tenen zouden zijn, zou je namelijk eerder verwachten dat het aangeboren is.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
over beenschroeven enzo....1:50 uur]
Tnx CartWOmanquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef CartWOman het volgende:
Beertje, ik ben ongelooflijk trots op je!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef M-en-A het volgende:
"Ga je nou weg...... neem je nou al je eigen spullen mee???", vraagt Roel. "Hoe bedoel je neem je nou al je spullen mee", vraagt Dido. "Kom je nou niet meer bij me slapen", vraagt hij verslagen. "Weet ik niet, misschien is het inderdaad even beter van niet", zegt Dido.
Ze probeert hem nu duidelijk te maken dat ze even een plekje voor zichzelf moet hebben, even tot zichzelf komen. "Het zal wel weer over gaan, maar heeft even zijn tijd nodig. Dus laat me maar even gaan".
"Dido wacht nou ff, alsjeblieft". "Nee Roel, ik heb gewoon even geen zin om nog verder te kletsen, laat me maar gaan, het trekt wel weer weg", zegt Dido.
Ze belooft Roel dat als hij iets voor haar kan doen dat ze het hem dan zal laten weten.
En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie fototroman is dit zeg!!Alles klopt gewoon!! Foto...tekst.... helemaal goed! Mooiste streamverslag tot nu toe vind ik!!
![]()
zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef Simba het volgende:
[..]
En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...
quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!![]()
eeeeeey Simbaatje!!Wazzup?
Bedankt.quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie fototroman is dit zeg!!Alles klopt gewoon!! Foto...tekst.... helemaal goed! Mooiste streamverslag tot nu toe vind ik!!
![]()
Jammer zeg, zal jullie klasse werk zeker missen. Las altijd met erg veel plezier jullie verslagen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
lovebearklasse gedaan meid
![]()
andere streamers ook hartelijk bedankt voor jullie prima werk, ben weer helemaal bijgelezen.![]()
Zelf hebben we de komende tijd door omstandigheden minder gelegenheid, maar zal zo tussendoor toch proberen om wat verslagen te maken.![]()
M-en-A tnxquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
lovebearklasse gedaan meid
![]()
andere streamers ook hartelijk bedankt voor jullie prima werk, ben weer helemaal bijgelezen.![]()
Zelf hebben we de komende tijd door omstandigheden minder gelegenheid, maar zal zo tussendoor toch proberen om wat verslagen te maken.![]()
Prima zo.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef soylent het volgende:
Nee, zo moet het natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef soylent het volgende:
Nee, zo moet het natuurlijk:
[afbeelding]
Hear hear!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef Gert het volgende:
Normaal walg ik van ontgroeningen e.d. maar dit was wel een goede aktie.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef Gert het volgende:
Dus ze hebben Joost in een bad met slachtafval waarin was gepist gelegd.
Normaal walg ik van ontgroeningen e.d. maar dit was wel een goede aktie.
Ah, het is je opgevallen. Briljante oplossing.quote:
Ik zag het meteen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef CartWOman het volgende:
Ah, het is je opgevallen. Briljante oplossing.![]()
quote:Omdat Joost zo’n medelijden met Dido heeft, geeft hij de helft van zijn chocoladeletter aan haar. De spijzen die vanavond zijn gewonnen mogen namelijk niet gedeeld worden.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kijk alleen als Roel met een aantal in beeld is. Lieske met Ingrid klik ik meteen weg. Ik irriteer me mateloos aan Liesquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het niet aan met deze dozen. Moet het verlies van Dido nog verwerken geloof ik.
Ik haat ze allemaal...
quote:Op maandag 12 december 2005 02:13 schreef M-en-A het volgende:
"Je verliest eigenlijk een stuk van je privacy", weet Joost te melden.
Je bent een braaf APK slaafje....quote:Op maandag 12 december 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !
Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.
Vorige topic: Streamverslagen van zondag 11 december.
exact 0:00 zoals APK vroeg!
Lief van je Sanquote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Ik wil wel topics met pijltjes maken, maar voel er weinig voor om dat iedere avond klokslag 12 uur te doen... Als ik ze nou van te voren post en één van de modjes gooit hem op slot tot 00.00 uur? Is dat wat?
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Ik wil wel topics met pijltjes maken, maar voel er weinig voor om dat iedere avond klokslag 12 uur te doen... Als ik ze nou van te voren post en één van de modjes gooit hem op slot tot 00.00 uur? Is dat wat?
En vandaag was ik toevallig nog wakkerquote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je Sanmaar dat betekent dat ik ook niet vóor 12 uur naar bed kan... flugel ligt er sowieso altijd vroeger in.
Moeilijk...
quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.
Kan dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.
Op zich een goed planquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vandaag was ik toevallig nog wakker
Misschien is het een oplossing om het nieuwe topic sticky te zetten? Natuurlijk met de afspraak dat er pas ná 12 in gepost mag worden. Zodra één van ons 's ochtends de pjoeter opstart het sticky gedeelte eraf en we hebben verslagen mét pijltjes... Is op dit moment de enige optie die ik zie. Anders vrees ik dat het topic te ver naar onderen zakt.
Hij lult.quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan dat dan?
en belangrijker, mág dat volgens de policy?
aha...quote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij lult.En opent om 0.00 uur gewoon een nieuw topic.
Vandaag nog niet, want ik moet eea wel even testen, maar ja, dat kan makkelijk.quote:
Dat mogen jullie uitzoeken.quote:en belangrijker, mág dat volgens de policy?
Trusten, mop.quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
aha...![]()
Maar goed, ik duik er ook in...
Ja stel je voor dat het niet mág!quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef flugeltje het volgende:
en belangrijker, mág dat volgens de policy?
edit: Als het mag volgens de policy ben ik trouwens vóór....
Echt?quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, want ik moet eea wel even testen, maar ja, dat kan makkelijk.
[..]
Dat mogen jullie uitzoeken.
Zie Bluezz hierboven, doemijdiema.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
Dat begon meteen goed.
Laat maar weten wat jullie willen, tot die tijd zet ik het wel uit om dubbele topics te voorkomen.
Engel!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dit nu pas
Had mijn streamtopic al klaar staan omdat ik zelf aan het streamen was.
En zag jouw topic later pas pinball. Je bent ook vaak met meerdere topics bezig (zeker als mod)
Het valt echt wel beter op met de pijltjes
Lijkt me goed plan als de modjes het zien zitten om het sticky te ztten tot 0.00
Ik ben er eigenlijk later op de avond/begin nacht altijd wel hoor om hem een zetje te geven eventueel.
Dit antwoord blinkt nou niet echt uit in duidelijkheid.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:01 schreef CartWOman het volgende:
Zie Bluezz hierboven, doemijdiema.
Rode pijltjes:quote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal je pijltjes goed in de gatgen houden pinball
(Ik weet zelf niet meer hoe die pijltjes ook weer moesten trouwens)
CW, wat een toestanden met je lijffie
Opslaan in je favorieten, en dan voor je submet eerst die link openen.quote:javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].value = '49');javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].checked = 'true');
Ik wou het niet zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef Sanne het volgende:
doe jij rustig aan wijfie!
en submet was submit he.
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
Jeez sorry toch ff een aantekening. Zo tegendraads is Lieske nou ook weer niet hoor! En nee, ik ben geen fan van haar
Heel erg bedankt voor de verslagen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen. (Wil ik niet doen in de streamverslagen, dus doe ik het hier maar)
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
Mocht iemand anders het objectiever weer kunnen geven, dan mag hij/zij het gerust overnemen.
blijkbaar te moeilijk is.quote:Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.
Ik heb alleen weergegeven wat ik zag en hoorde. En zoals je zult begrijpen is het niet mogelijk om ALLES woordelijk weer te geven. Er werd op dat moment nogal heel druk gediscusieerd en dan is het niet bij te houden om alles letterlijk hier te typen. En zoals je ook in het vervolg van de streamverslagen hebt kunnen lezen heb ik ook daar geschreven dat Lieske later op de fiets positief probeerde te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Sorry dat ik dat daar schreef. Als ik wist dat dit topic bestond had ik het hier wel neer gezet, maar dat wist ik dus niet. Ik ben er net pas op gewezen. Naar mijn mening beschreef je het stukje over Lieske net iets te negatief. Ja, ze was het niet met hen eens en ze twijfelde aan de opdacht, maar ze zei ook duidelijk dat dat maar speculaties waren en geen eigenwijs gedrag. De sfeer was positiever dan het streamverslag me deed geloven. Geen boze gezichten ofzo.
Voor de rest vind ik het top dat jullie de streamsverslagen schrijven! Ik lees ze iedere dag wel! Bij deze bedankt voor de moeite!![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Voor M_en_A maar ook voor melke!! Misverstand wat makkelijk verkeerd gelezen kan worden want zo las ik het ook. Zo kwam Lieske wel erg negatief over (en ze kan een zeikerd zijn) maar zo kwam het wel lullig over, maar oke jullie zijn eruit!En allemaal bedankt voor de streamverslagen!!! Top dat jullie dat zo goed kunnen en er de tijd voor vinden!
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de verslagen.
En trek je niet teveel aan van mensen voor wie
[..]
blijkbaar te moeilijk is.
Nee hoor laat maar rustig staan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Muerte het volgende:
Sorry, M-en-A zal ik mijn post weghalen?
Streamverslagen van zaterdag 17 december
Ok!quote:
Excuses zijn niet nodig en je hoeft ze ook niet weg te halen hoor. Je kunt je posts over het streamverslag rustig laten staan. Ook als ze dubbel zijn. Is gewoon toppie dat je ook meeschrijft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef Bergie88 het volgende:
Mijn excusses voor de dubbele streamverslagen met andere streamers aan het eind van de fiets opdracht en op andere momenten. k wee namelijk niet hoe ik ze weg moet halen.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil je bedanken voor deze oplossing, dit werkt fantastisch!![]()
Niet doen, veel te leuk zo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan ook wel automatischin de SC gaan zetten. Dat bespaart iedereen een hoop werk.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
Ik val in herhalingen, maar damn, M-en-A... wat ben jij een bikkel!! Chapeau!![]()
![]()
Aangepast.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef ART het volgende:
Streamers bedankt!
(alleen die pinguin maakt er op het einde nog even een zootje van. Die heeft met andere woorden geluisterd)
Wordt dat BB6 of BBH?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef M-en-A het volgende:
Even voor de goede orde, zodat we misschien de komende tijd rustig kunnen slapen. Maar als BB-hotel van start gaat, gaan we dan gewoon weer door hier in BB5 met streamverslagen of komt er weer een nieuwe rubriek voor op Fok!![]()
Ik weet het niet eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef M-en-A het volgende:
Even voor de goede orde, zodat we misschien de komende tijd rustig kunnen slapen. Maar als BB-hotel van start gaat, gaan we dan gewoon weer door hier in BB5 met streamverslagen of komt er weer een nieuwe rubriek voor op Fok!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:43 schreef CartWOman het volgende:
Goed bezig, streamers.![]()
Soylent, ik vind je leuk.![]()
Dat vragen wij ons ook af. Meer was er helaas niet te zien. En jammer genoeg hebben we geen connecties met Talpa of Endemol. Anders hadden die ons misschien kunnen vertellen wat er precies gebeurd is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:41 schreef Ireth het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat er hier nu gebeurde? Streamverslagen van donderdag 22 december of is er niet meer bekend dan alleen dat stukje info? Vraag me af wat er nu met die koffer is gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |