Echt?quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, want ik moet eea wel even testen, maar ja, dat kan makkelijk.
[..]
Dat mogen jullie uitzoeken.
Zie Bluezz hierboven, doemijdiema.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
Dat begon meteen goed.
Laat maar weten wat jullie willen, tot die tijd zet ik het wel uit om dubbele topics te voorkomen.
Engel!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dit nu pas
Had mijn streamtopic al klaar staan omdat ik zelf aan het streamen was.
En zag jouw topic later pas pinball. Je bent ook vaak met meerdere topics bezig (zeker als mod)
Het valt echt wel beter op met de pijltjes
Lijkt me goed plan als de modjes het zien zitten om het sticky te ztten tot 0.00
Ik ben er eigenlijk later op de avond/begin nacht altijd wel hoor om hem een zetje te geven eventueel.
Dit antwoord blinkt nou niet echt uit in duidelijkheid.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:01 schreef CartWOman het volgende:
Zie Bluezz hierboven, doemijdiema.
Rode pijltjes:quote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal je pijltjes goed in de gatgen houden pinball
(Ik weet zelf niet meer hoe die pijltjes ook weer moesten trouwens)
CW, wat een toestanden met je lijffie
Opslaan in je favorieten, en dan voor je submet eerst die link openen.quote:javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].value = '49');javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].checked = 'true');
Ik wou het niet zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef Sanne het volgende:
doe jij rustig aan wijfie!
en submet was submit he.
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
Jeez sorry toch ff een aantekening. Zo tegendraads is Lieske nou ook weer niet hoor! En nee, ik ben geen fan van haar
Heel erg bedankt voor de verslagen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen. (Wil ik niet doen in de streamverslagen, dus doe ik het hier maar)
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
Mocht iemand anders het objectiever weer kunnen geven, dan mag hij/zij het gerust overnemen.
blijkbaar te moeilijk is.quote:Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.
Ik heb alleen weergegeven wat ik zag en hoorde. En zoals je zult begrijpen is het niet mogelijk om ALLES woordelijk weer te geven. Er werd op dat moment nogal heel druk gediscusieerd en dan is het niet bij te houden om alles letterlijk hier te typen. En zoals je ook in het vervolg van de streamverslagen hebt kunnen lezen heb ik ook daar geschreven dat Lieske later op de fiets positief probeerde te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Sorry dat ik dat daar schreef. Als ik wist dat dit topic bestond had ik het hier wel neer gezet, maar dat wist ik dus niet. Ik ben er net pas op gewezen. Naar mijn mening beschreef je het stukje over Lieske net iets te negatief. Ja, ze was het niet met hen eens en ze twijfelde aan de opdacht, maar ze zei ook duidelijk dat dat maar speculaties waren en geen eigenwijs gedrag. De sfeer was positiever dan het streamverslag me deed geloven. Geen boze gezichten ofzo.
Voor de rest vind ik het top dat jullie de streamsverslagen schrijven! Ik lees ze iedere dag wel! Bij deze bedankt voor de moeite!![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Voor M_en_A maar ook voor melke!! Misverstand wat makkelijk verkeerd gelezen kan worden want zo las ik het ook. Zo kwam Lieske wel erg negatief over (en ze kan een zeikerd zijn) maar zo kwam het wel lullig over, maar oke jullie zijn eruit!En allemaal bedankt voor de streamverslagen!!! Top dat jullie dat zo goed kunnen en er de tijd voor vinden!
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de verslagen.
En trek je niet teveel aan van mensen voor wie
[..]
blijkbaar te moeilijk is.
Nee hoor laat maar rustig staan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Muerte het volgende:
Sorry, M-en-A zal ik mijn post weghalen?
Streamverslagen van zaterdag 17 december
Ok!quote:
Excuses zijn niet nodig en je hoeft ze ook niet weg te halen hoor. Je kunt je posts over het streamverslag rustig laten staan. Ook als ze dubbel zijn. Is gewoon toppie dat je ook meeschrijft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef Bergie88 het volgende:
Mijn excusses voor de dubbele streamverslagen met andere streamers aan het eind van de fiets opdracht en op andere momenten. k wee namelijk niet hoe ik ze weg moet halen.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil je bedanken voor deze oplossing, dit werkt fantastisch!![]()
Niet doen, veel te leuk zo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan ook wel automatischin de SC gaan zetten. Dat bespaart iedereen een hoop werk.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
Ik val in herhalingen, maar damn, M-en-A... wat ben jij een bikkel!! Chapeau!![]()
![]()
Aangepast.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef ART het volgende:
Streamers bedankt!
(alleen die pinguin maakt er op het einde nog even een zootje van. Die heeft met andere woorden geluisterd)
Wordt dat BB6 of BBH?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef M-en-A het volgende:
Even voor de goede orde, zodat we misschien de komende tijd rustig kunnen slapen. Maar als BB-hotel van start gaat, gaan we dan gewoon weer door hier in BB5 met streamverslagen of komt er weer een nieuwe rubriek voor op Fok!![]()
Ik weet het niet eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef M-en-A het volgende:
Even voor de goede orde, zodat we misschien de komende tijd rustig kunnen slapen. Maar als BB-hotel van start gaat, gaan we dan gewoon weer door hier in BB5 met streamverslagen of komt er weer een nieuwe rubriek voor op Fok!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:43 schreef CartWOman het volgende:
Goed bezig, streamers.![]()
Soylent, ik vind je leuk.![]()
Dat vragen wij ons ook af. Meer was er helaas niet te zien. En jammer genoeg hebben we geen connecties met Talpa of Endemol. Anders hadden die ons misschien kunnen vertellen wat er precies gebeurd is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:41 schreef Ireth het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat er hier nu gebeurde? Streamverslagen van donderdag 22 december of is er niet meer bekend dan alleen dat stukje info? Vraag me af wat er nu met die koffer is gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |