quote:10:34Heeft Dido zin in meer?
Dido kan echt niet meer slapen. Ineens draait ze zich om. "Roel, zullen we afspreken dat als we het Huis uitkomen dat we dan één keer afspreken om..." Wat Dido daarna zegt is onverstaanbaar, maar Roel zegt meteen "deal!" En hij voegt er aan toe: "En niet één keer. In het weekend...en doordeweeks.
Ik heb dit geplaatst vannacht:quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef APK het volgende:
Zijn er nog screenshots van Roel en Dido in het slowchat-topic geplaatst
Muerte, wil je ze volgende keer asjeblieft in de Streamverslagen plaatsen?quote:Op zondag 6 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb dit geplaatst vannacht:
[SC BB 671] Neuking in progress
Zeker wel, maar dan moet het wel kunnen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Muerte, wil je ze volgende keer asjeblieft in de Streamverslagen plaatsen?
quote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!
Sorry!![]()
Dat wat er geschreven staat is letterlijk dat wat er hier te horen is...ik weet niet wat dit nu weer voor malle actie van je is, maar het enige verschil is dat er af en toe ook nog een andere zin tussenstondquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:24 schreef yantjes het volgende:
[..]
Het geschrevene....en het gesprokene
dat wat er echt gesproken is hieronder te horen
Click here to watch Roel-Rob
Idiote APK...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Sanne het volgende:
Wat mij betreft graag gedaan hoor
Ik ben straks wel ff pleite voor de intocht van Sinterklaas en de boodschappen. Verder geen plannen dit weekend dus alle tijd om te streamen. (en met mijn neus de verslagen te tikken, gaat steeds beter trouwens!)
Je moet in de eerste plaats al de goede streasm hebben, met hoge kwaliteit beelden.quote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef soylent het volgende:
Ey Scanman,
hoe maak jij die hoge resolutie caps? Gewoon van de 368 x 276 streams zoals ik die ook gebruik, of andere? Als ik resize ziet het er rafelig en blurry uit, of is het gewoon een kwestie van een rustig beeld cappen?
Filedump ligt zo te zien even op z'n gat.quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Maar hoe zit het met de foto's ?
Ik zie alleen maar kruisjes ipv foto's, helaas
Daar baal ik ook van. Filedump ligt idd plat, zoals CW ook zegt. Hopelijk duurt het niet al te lang.quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Jongens en meisjes, al mijn lof voor de streamverslagen!
Maar hoe zit het met de foto's ?
Ik zie alleen maar kruisjes ipv foto's, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |