abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 01:14:03 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32415766
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 19 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32415894
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Net in de jacuzzi:

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32415980
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
Dronkemans gezang van Rob binnen aan de keukentafel onder het kaartspelletje dat ze aan het spelen zijn.
Rob is dronken, maar ontkent in alle toonaarden. "niemand heeft mij ooit dronken gezien, en ook nu niet"
Ze beginnen te zingen "Een nacht alleen, een nacht alleen...." Rob antwoord gelijk "ik wil vannacht niet alleen zijn."
Issie werkelijk laveloos of speelt ie een spel?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32416019
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Buiten gaat het rustig verder. Roel is zo geil als boter.

pi_32416064
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Roel gaan onder de douche terwijl ze binnen verder kaarten.

Dido wil niet verder gaan en Roel doet alsof hij zichzelf gaat aftrekken of hij doet het echt
Dido: "Roel, doe eens effe normaal. Dit kan echt niet!"

zondag 20 november 2005 @ 01:26:04 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416091
Dido en Roel gaan erg ver nu in bed. Dido heeft al perongeluk gezegd dat ze van Roel houdt en nu zegt Roel dat hij haar ook iets wil zeggen, maar niet goed durft.

Roel: "Ik wil soms woorden gebruiken die je meestal pas na 1 of 2 jaar gebruikt. "
Dido: "Wat dan?"
Roel: "Nee, het is te opgeblazen"
Dido, fluisterend: "Wat wilde je zeggen? Even relaxt. Even bijkomen"
Roel begint te lachen.
Dido: "wat wilde je precies zeggen"
Roel: "............"
Dido, lachend: "Je durft het niet. Okee, bewaar het dan maar voor een moment dat het wel passend is"

Intussen kussen ze aan een stuk door en ontsnappen er enkele kreunen aan Dido's lippen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32416095
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
Voor de mensen met een sterke maag. Dronken tor Rob zoent met Chantal. En feels the lord inside

zondag 20 november 2005 @ 01:28:32 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416154
pi_32416488
Er zijn spullen over het hek in de tuin gegooid. Lieske en Ingrid hebben het opgehaald Het was een tennisbal waar wat op geschreven stond en......... EEN DILDO. Ze hebben het ingeleverd in het washok.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32416553
Terwijl Dido en Roel samen in bed liggen zitten de andere bewoners nog steeds aan de keukentafel.

pi_32416676
dido licht met volle teugen te genieten
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32416683
Joost heeft Nathalie naar de badkamer gebracht. De andere dames volgen vrij snel. Met z'n viertjes poetsen ze hun tanden om zich klaar te maken voor de nacht.

pi_32416748
Ondertussen liggen Dido en Roel natuurlijk nog steeds samen in bed.

pi_32416917
Chantal en Ingrid zijn als eerste weer op de slaapkamer en natuurlijk is het dan weer tijd voor het volgende roddeluurtje. Chantal begint weer over het gesprek dat ze gisteravond hadden met Dido. Chantal snapt niet dat ze daar weer 3 uur over hebben moeten praten. Ingrid verdedigt nog een beetje door te zeggen dat het moest van BB. Maar Chantal wil daar niks over weten.

pi_32416962
Ondertussen komt Joost binnen, hij wil "zus" naar bed komen brengen. Hij hoort Ingrid en Chantal praten en zegt: "Is er wat dames??" "Nee hoor, er is niks", zegt Chantal gelijk. "Oke, dan ga ik zus ff halen om naar bed te brengen", zegt hij.
Even later komt hij met Nathalie naar binnen en legt haar op haar bedje neer.

pi_32417022
Lieske showt haar verwen-eendje dat ze gister "gekocht" heeft aan de andere dames. Chantal doet ook nog even op de slaapkamer een rondje met haar "vibrerende haarnet". Ook Nathalie krijgt even een behandeling. Ze mag ook even het kroontje passen.

pi_32417085
Joost maakt een warmwaterzak klaar voor Nathalie.

Ondertussen is Rob nog bezig met het schoonmaken van de keuken.

Als Joost de kruik bij Nathalie gebracht heeft helpt hij Rob nog even mee.

Dido en Roel melden zich ook weer. Op de vraag van Dido wat Rob en Joost gaan doen zegt Rob: "Wij gaan nu naar bed. We kunnen nu weer rustig naar de slaapkamer zonder geluiden".
  zondag 20 november 2005 @ 02:19:36 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417108
Aan de geluiden te horen heeft Roel vannacht toch 'gescoord' bij Dido. Het lijkt duidelijk dat hij haar een handje geholpen heeft. Dido lag al zuchtend te genieten van hetgene wat Roel bij haar deed. Na een minuut of 10 klonken nog een paar laatste zuchten en toen was het voorbij. De streamers zijn er allemaal wel van overtuigd dat er heel wat gebeurd moet zijn onder de dekens.
Dan begint Dido opeens te praten:

Dido: "je bent wel een hele bijzondere jongen, echt waar. Ik ken echt niemand zoals jij. Wat er ook gebeurt, ik zal jou noooooit meer vergeten"
Roel: "Ik zal jou ook zeker nooit meer vergeten! Jij hebt echt een hoogtepunt in mijn leven veroorzaakt"
  zondag 20 november 2005 @ 02:20:59 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417129
Chantal en Nathalie praten intussen over de dildo die over de schutting is gegooid. Ze vonden het 'ding' heel erg groot. Zelfs Nathalie zegt dat ze nog nooit zoiets gezien heeft, terwijl ze naar eigen zeggen toch aardig wat ervaring heeft me dildo's.
Lieske zegt dat ze de dildo vond tussen de bloempotten.
pi_32417211
Joost is even naar de tuin gegaan. Hij is er gaan zitten en zingt hardop "Ik heb je lief, je hele leven lang"..... ongetwijfeld bedoeld voor zijn Brenda.

Daarna gaat hij naar binnen toe en in de badkamer gaat hij nog een beetje door met zingen en zijn tanden poetsen.

Dido en Roel vertrekken na een peukje gerookt te hebben ook weer naar bed.
  zondag 20 november 2005 @ 02:33:39 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417299
pi_32417595
Het huis is ondertussen in diepe rust....... af en toe wat geluid van woelende bedbewoners.

M-en-A gaat ook rust nemen
pi_32418269
4.14

Dido spoelt alle drank in het huis weg in de badkamer!!!!

edit:

Niet alle drank.
Misschien moet ze het langzaam aan doen zodat de bewoners niet merken dat de drank verdwijnt?

[ Bericht 17% gewijzigd door Lamon op 20-11-2005 04:23:15 ]
pi_32418285
en in de keuken ook het een en ander
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32418309
Minstens 3 flessen rosé leeggegooid. En inderdaad een flinke scheut likeur in de gootsteen.
pi_32418337
Dido en Rob gaan wat uitvoeren
March Of The Black Queen
pi_32418392
quote:
Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef cioran63 het volgende:
Minstens 3 flessen rosé leeggegooid. En inderdaad een flinke scheut likeur in de gootsteen.

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32418463
Het lijkt erop dat Dido's missie tijdelijk verstoord is door een wakkere Rob.
Ze schikt zich erin en neemt van de gelegenheid gebruik om wat tegen Rob te zeuren over (je raadt het al) de nominaties.
pi_32418480
-
-
pi_32418505
En nu gooit ze tig biertjes weg, nu Rob weer is gaan slapen, maar hij komt weer terug. Vertrouwt het niet helemaal.
pi_32418517
Rob had er dus niets mee te maken missie nog niet voltooid
March Of The Black Queen
  zondag 20 november 2005 @ 04:58:04 #32
58921 Day
You can fly!
pi_32418520
Rob en Dido zijn wakker en zitten in de woonkamer te praten.
Rob vraagt Dido of het goed gaat tussen haar en Roel.
Dido: hij is zo verliefd op mij, ik vind hem leuk, maar ik doe er langer over om verliefd te worden.
Dan gaat het gesprek verder over Dido's gesprek met de dames, eerder op de avond.
Dido vertelt dat de dames haar kwalijk nemen dat ze maar bleef doorgaan over het feit dat de 3 dames haar op de bank hadden gezet. De dames kregen door het continue geklaag een schuldgevoel en nemen dat Dido kwalijk.
Rob zegt dat Dido vooral zichzelf moet blijven.
Dan begint Rob over Ingrid, dat hij twijfelt of hij wel door moet gaan met Ingrid versieren. Hij vertelt over de dildo die over het hek is gegooid en wat erop stond (Ingrid, Rob houdt iets voor je achter). Rob zegt dat hij kan zien aan Ingrid dat zij hem wel leuk vindt, maar dat ze twijfelt. Nu ze weet wat de er op de dildo staat, wil ze met hem praten. Hij wou eigenlijk pas na donderdag met haar praten (hij is er nl. van overtuigd dat ze er niet uit gaat), maar wil, na wat er vanavond gebeurd is, morgen wel met haar praten, als ze er op staat. Ze moet echter wel eerst beloven dat het gesprek tussen hen blijft. Dido zegt: dat kan je wel vergeten.
Daarna nog wat geblaat over hoe leuk het allemaal is, hoeveel ze wel niet geleerd hebben, blablabla en daarna is het weer richting slaapkamer voor beide.

Edit: Nadat Rob naar de slaapkamer ging, heeft Dido nog een poging gedaan om een aantal bierflessen leeg te gooien. Ze maakte echter te veel lawaai en Rob kwam terug. Daarna zijn ze beide toch maar naar bed gegaan. Het lijkt erop dat Dido een geheime missie heeft.

Ik ga pitten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 20-11-2005 05:09:58 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32418560

-
-
pi_32418629
5.33

Dido begint aan haar tweede poging van missie alcoholbegone.
pi_32418630
Ze is er weer uit, en begint weer flessen leeg te gooien.
pi_32418665
De wijn is door de gootsteen, verbloemd met afwasmiddel.
Nu is het tijd voor het bier, Dido neemt het zekere voor het onzekere en voert dit buiten in de tuin uit, vloekend en tierend over hoe langzaam het wel niet gaat.
  zondag 20 november 2005 @ 05:46:10 #37
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_32418680
ze loopt maar rond en alle drank die er is leeg te gooien... wat is er aan dehand?
pi_32418681

Heel wat bier gaat down the drain.
pi_32418694
Anyway..

Dido is klaar met het bier, de missie lijkt geslaagd als Rob die haar eerder semi-betrapte geen roet in het eten gooit.
Wat ze nu gewonnen heeft?

[ Bericht 13% gewijzigd door CartWOman op 20-11-2005 10:58:14 ]
  zondag 20 november 2005 @ 05:52:21 #40
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_32418711
5.51 ze gaat in bed liggen...
pi_32418781
quote:
Op zondag 20 november 2005 05:42 schreef Lamon het volgende:
De wijn is door de gootsteen, verbloemd met afwasmiddel.
Nu is het tijd voor het bier, Dido neemt het zekere voor het onzekere en voert dit buiten in de tuin uit, vloekend en tierend over hoe langzaam het wel niet gaat.
En na alle drank ongemerkt te hebben weg gegooid, trekt ze Roels badjas aan,(geen idee waarom) gaat de slaapkamer binnen en gaat slapen.

(caps staan op volgorde van de gebeurtenissen)

[ Bericht 4% gewijzigd door Muerte op 20-11-2005 06:24:39 (tekst toegevoegd) ]
-
-
pi_32419214
De streams geven het idee dat alles nog en weer slaapt , het lijkt een rustige zondag ochtend te worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door CartWOman op 20-11-2005 11:12:13 (Smileys weg) ]
March Of The Black Queen
pi_32419239
quote:
Op zondag 20 november 2005 09:15 schreef ChristiaanG het volgende:
De streams geven het idee dat alles nog en weer slaapt , het lijkt een rustige zondag ochtend te worden
De regie/cameramannen daarentegen zijn klaarwakker en switchen, zoomen en focussen dat het een lieve lust is. Helaas is er weinig te zien, dus leven ze zich vooral uit op de tuin.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 20 november 2005 @ 09:49:44 #44
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32419356
jaja ik zag iemand zich omdraaien!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 20 november 2005 @ 11:00:46 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420050
Alle streams staan op de slaapkamer. Het is niet duidelijk of iedereen nog slaapt of dat er elders in het huis wel beweging is.

11.02 Big Brother vindt het mooi geweest, draait Watskeburt van Baksteen en doet het licht aan.
Lieske staat al snel op het bed te springen. Chantal en Rob kijken om zich heen van "watskeburt?"

Paar minuten later: Chantal trekt Ingrid aan haar benen uit bed. "Je bent toch een danser? Dansen zal je! Kom op!"
Als het nummer afgelopen is duikt ze er zelf weer in.

Joost komt een kijkje nemen en is nog onder de indruk van de dure onderbroek die hij draagt.
BB vindt het geen goed plan dat men weer zijn nest induikt en draait vervolgens the Miami Vice theme van Crazy Frog.
Ze staan direct weer te springen. Behalve Rob die alleen zijn vingers op de maat van de muziek beweegt en Roel die helemaal niet beweegt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sanne op 20-11-2005 11:08:28 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32420186
Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan
March Of The Black Queen
  zondag 20 november 2005 @ 11:25:49 #47
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420394
Rob ligt als enige nog in bed. Lieske ging meteen een kaartje trekken om te kijken wat de dag zal brengen. Verder wordt er gesproken over wat er vannacht of gisteravond over de schutting gegooid en geroepen is. Chantal en Ingrid are the best en Joost nummer één.
Rob heeft een bal teruggegooid. Lieske: Dat doe je alleen als er iets opstaat waarvan je niet wil dat de anderen het lezen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 november 2005 @ 11:34:15 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420526
11.30 Rob is inmiddels ook op. Ingrid naar de dagboekkamer geroepen. Chantal blijft nog even zitten maar staat dan ook op om iets te gaan doen. Naat wil weten waar de ibuprofen gebleven is. De pijn is 's morgens altijd het ergste zegt ze.

11.35 Als Ingrid uit de dbk komt wordt er druk gesproken in de gang. De regie geeft het geluid alleen niet goed door, ik hoor het via de zenders van anderen. Het is niet te verstaan. Joost, Lieske en Chantal staan erbij. Er wordt even gelachen.
Nathalie vertelt aan Roel nog even wat er geroepen werd. "Ingrid, Rob houdt iets voor je achter." En natuurlijk weer Chantal en Ingrid are the best.

11.40 Hummie van der Tonnekreeke grijpt zelf in. Het is niet de bedoeling dat hierover gesproken wordt, dat heeft ze net duidelijk aan Ingrid laten weten. Nathalie "oooooh."

Lieske voelt wat pijn in haar schouders en laat zich door Roel masseren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sanne op 20-11-2005 11:41:48 ]
  zondag 20 november 2005 @ 11:45:02 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420720
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op." Rob had duidelijk iets te diep in het glaasje gekeken. Rob schijnt zijn verontschuldigingen in de camera gemaakt te hebben. Iemand fluistert: Die gaat zich schamen. Chantal zal er in ieder geval niet over beginnen bij hem. Maar hij ziet het later wel terug wordt er gezegd. Hij weet niet wanneer hij dronken is concluderen Roel en Joost.
Er wordt gediscussieerd of Rob in het normale leven nu wel of niet drinkt. Chantal denkt van wel, waarom zou hij anders nu aan de Malibu gaan. Om er een beetje bij te horen denkt Roel.
Nathalie vertelt dat Rob op een gegeven moment zelfs van zijn stoel af viel.

heel even weg
  zondag 20 november 2005 @ 12:08:51 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421123
Ze komen nu tot de ontdekking dat er iets met de drank niet klopt. Er wordt gerekend en geteld hoeveel er dan gisteravond gedronken moet zijn. Acht flessen wijn volgens Nathalie.

Ingrid gaat het natellen en roept dat er elf flessen wijn leeg zijn.
Naat: "Elluf???"

Chantal meldt nu 10 lege flessen wijn en een bacardi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')