Rob en Dido zijn wakker en zitten in de woonkamer te praten.
Rob vraagt Dido of het goed gaat tussen haar en Roel.
Dido: hij is zo verliefd op mij, ik vind hem leuk, maar ik doe er langer over om verliefd te worden.
Dan gaat het gesprek verder over Dido's gesprek met de dames, eerder op de avond.
Dido vertelt dat de dames haar kwalijk nemen dat ze maar bleef doorgaan over het feit dat de 3 dames haar op de bank hadden gezet. De dames kregen door het continue geklaag een schuldgevoel en nemen dat Dido kwalijk.
Rob zegt dat Dido vooral zichzelf moet blijven.
Dan begint Rob over Ingrid, dat hij twijfelt of hij wel door moet gaan met Ingrid versieren. Hij vertelt over de dildo die over het hek is gegooid en wat erop stond (Ingrid, Rob houdt iets voor je achter). Rob zegt dat hij kan zien aan Ingrid dat zij hem wel leuk vindt, maar dat ze twijfelt. Nu ze weet wat de er op de dildo staat, wil ze met hem praten. Hij wou eigenlijk pas na donderdag met haar praten (hij is er nl. van overtuigd dat ze er niet uit gaat), maar wil, na wat er vanavond gebeurd is, morgen wel met haar praten, als ze er op staat. Ze moet echter wel eerst beloven dat het gesprek tussen hen blijft. Dido zegt: dat kan je wel vergeten.
Daarna nog wat geblaat over hoe leuk het allemaal is, hoeveel ze wel niet geleerd hebben, blablabla en daarna is het weer richting slaapkamer voor beide.
Edit: Nadat Rob naar de slaapkamer ging, heeft Dido nog een poging gedaan om een aantal bierflessen leeg te gooien. Ze maakte echter te veel lawaai en Rob kwam terug. Daarna zijn ze beide toch maar naar bed gegaan. Het lijkt erop dat Dido een geheime missie heeft.
Ik ga pitten!
[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 20-11-2005 05:09:58 ]