abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 november 2005 @ 00:04:45 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32388834
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 18 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32389742
Rob heeft de afgelopen drie kwartier 10.000 liter aan water verspild luid zingend tijdens het douchen. De rest is al naar bed en alle streams zijn op de donkere kamers gericht, alwaar Roel en Dido wat onder de lakens smoezelen en vozelen. Rob is klaar en wenst iedereen welterusten. Joost roept wat onverstaanbaars en de rust keert weder.

Dido vraagt na 5 minuten zwijgen van Roel: "Waar denk je aan?". Pfffffff................

"I said streamer, you're nothing but a streamer"
pi_32389833
Dido en Roel zijn zwaar aan het zuchten en steunen onder de dekens.... kreun kreun..... opeens hoor ik de stem van Rob en ook Roel, Dido ga slapen (of zoiets, verstond het niet goed)
pi_32389938
Rob en Joost hebben het over de dode vissen (Koikarpers?) die vanmiddag in de badkuip werden gegooid in Dido's hoop dat ze dan weer tot leven zouden komen of zoiets.
pi_32390081
Joost tegen Rob, Dido en Roel: terwijl wij (Rob en Joost) over koikarpers (?) praten liggen er twee meter verderop een paar te tongzoenen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fonzo op 19-11-2005 01:40:09 ]
pi_32390133
Rob en Dido praten over tongzoenen. Wat ben je toch een laf wijf, roept ie en springt bij Dido en Roel in bed. Rob draait weer door.
pi_32390248
Rob schept tegen Joost op over zijn nominatie tactieken en schept daar een satanisch genoegen in. Hij zal misschien "de laatste Koikarper" zijn van dit BB-huis zegt hij over zichzelf. .
pi_32390338
Rob praat in zichzelf en wenst z'n familie welterusten. :S
pi_32390372
Offtopic: Niet meer na 0:00 uur, helaas.

Roel heeft een zakdoekje nodig. Nee niet het zakdoekje van Bren, roept Joost.
pi_32390393
Nog een keer roept iedereen welterusten. zz

[ Bericht 9% gewijzigd door Fonzo op 19-11-2005 01:39:00 ]
pi_32390444
Rob kan duidelijk niet slapen en verbreekt de stilte door te vragen aan Dido of de borsten van Ingrid echt zo stevig zijn. Ze zijn nep, zegt Dido
pi_32390488
Rob lijkt enigszins telergesteld. Ze staan te ver naar buiten, volgens hem. Hij besluit het haar binnenkort te gaan vragen of ze echt zijn en zegt vervolgens "Grapje".
pi_32390634
Rob ligt onrustig in z'n nest en denkt ongetwijfeld aan (Ingrid's echte?) chocoladevlaborsten.

pi_32392126
Diepe rust in huize BB.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 19 november 2005 @ 09:19:24 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32392648
9:19
Hoewel ze ondanks het feestje niet al te laat te bedde zijn gegaan, is het ochtendbeeld weer vertrouwd...

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:46:08 #16
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32393697
nog steeds geen leven in de brouwerij!!
alle bewoners slapen nog!
wat mij betreft tijd voor de Haan!
Born this way
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:56:53 #17
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32393880
Ja!!! de bewoners zijn wakker gemaakt!!!

langzaam kruipen ze één voor één uit bed!
ingrid vind haar haar erg vet!!! het ziet er uit als een slierten massa!
Born this way
pi_32397946
Voor de mensen die niet naar de streams hebben kunnen kijken hier een korte samenvatting van wat er tot nu toe gebeurd is, en wat ik heb gezien.

Joost is buiten bij de vijver gaan kijken. Hij roept Roel erbij omdat hij iets vreemds ziet. Roel kijkt mee in het water en ziet daar net als Joost bewegende beestjes....
Joost denkt aan maden, maar volgens Roel zijn het meer pissebed-achtige beestjes.
Ze gaan naar binnen en halen de andere bewoners er nog even bij om te kijken.
Dido zegt dat er stoom af komt, dus dat het water wel erg warm is. Joost en Roel voelen met hun vinger in het water en constateren inderdaad dat het warm aanvoelt. "Wel minstens 30 graden", weet Joost te vertellen.
De boodschappen voor de komende week zijn ook binnen gekomen.
Op dit moment zijn Ingrid, Lieske aan het sporten en zit Chantal (zo te zien gedouched) ook even in de tuin.
Roel, Dido, Joost en Nathalie zitten in de huiskamer. Dido zit een doosje van de haarverf die gister meegenomen is door te lezen. En Joost houdt Nathalie, die door haar blessure van gister nog steeds op de bank moet blijven met haar been, een beetje bezig. Rob is in de keuken bezig.
Verder heb ik niets schokkends mee gekregen. Dus tot nu toe een rustige zaterdag.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32398317
Nathalie wil douchen enzo in de badkamer. Dido helpt haar.

Dido begint over Roel. Ze vindt het te close worden en dat benauwd haar. Vanavond wil ze weer naast Nathalie slapen.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32399927
Rob is in de DBK geweest. Ze moeten van BB alle rommel uit de vijver halen, bruine delen van de planten verwijderen, de maden er uit vissen. Alles wat uit de vijver komt moeten ze in een dubbele plastic zak stoppen en dan inleveren. Daarna moeten ze de tuinslang in de vijver doen en er 6 uur lang water in laten lopen, waardoor het water zich ververst.
Roel gaat daarna ook nog eens de DBK binnen en heeft daar verteld dat het geen maden zijn. Ze mogen de beestjes nu laten zitten.
In het tuinhuisje staat een haspel klaar met een extra lange slang omdat de tuinslang die aanwezig was niet lang genoeg is.

15.30 Ik heb even niet naar de streams gekeken, maar Roel, Joost en Rob zijn weer binnen. Er hangt een donkere lucht boven het BB huis en de regie vind het tijd om ook een mooie shot te geven van een prachtige regenboog in de buurt van het BB-huis.

Terwijl een aantal van de andere bewoners in de huiskamer zitten is Chantal ondertussen aan het stofzuigen geslagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 19-11-2005 15:50:07 ]
pi_32399945
Haha grapje van Roel : maakte opmerking dat zijn vingers nog naar een zure sloot ruikten en hij bedoelde niet de schoongemaakt vijver.........Dido was gelijk pissed off en vond het geen leuk grapje
pi_32400099
Nathalie zit in de huiskamer nog weer eens na te praten over haar voetveeg-actie. Ze maakt zich best een beetje zorgen over hoe de reacties thuis zullen zijn.
Ze maakt zich geen zorgen over haar Joost, die zal er niet zo een moeite mee hebben. Maar vooral om de reactie van haar vader. Die had haar al gewaarschuwd dat hij hoopte dat ze niet negatief uit het huis zou komen.

pi_32405077
BB: "Alle mannen naar de DBK"
De dames gaan er vanuit dat het weer een mannenavond zal gaan worden
pi_32405165
Terwijl de heren in de DBK zitten hebben ze het onder andere ook over allerlei veranderende ongemakken als je ouder wordt. Nathalie heeft weer eens een goede opmerking: "Zou het er iets mee te maken hebben als je haren op je doos krijgt dat je dan vruchtbaar bent"?

pi_32405392
Ondertussen gaat het gesprek over op andere zaken. De dames proberen te bedenken wat de heren in de DBK moeten doen. Misschien krijgen ze wel voetbal te zien. Ja of misschien moeten wij vanavond wel iets doen dat de heren in de vlabak moeten vechten. Zodat ze ook mogen winkelen. Maar dan wordt er gelijk gezegd, Nee want hun hebben ook al onderbroeken gekregen, dat zal het niet zijn. Chantal zegt gelijk: Ik weet zeker dat mijn homo-vrienden het ook leuk zouden vinden als ze iets uit het BB-huis zouden kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')