abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:01:13 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32360628
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 17 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:13:40 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32360912
Dido en Roel houden even een tactische bespreking. Dido is erg blij dat ze Chantal in zulke nette bewoordingen heeft genomineerd.
Even later wordt ze boos op Roel dat hij niet met Chantal moet praten over wie Nathalie genomineerd heeft
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:26:33 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362478
er word over het hek geroepen!!

Chantal gilt het uit!! van de andere kant word er hard geroepen en gezongen, ook voor nathalie!
Er toeteren auto's! ze komen uit den Haag zegt Chantal!
iets met tieten!
Nathalie roept ook DEN haag den haag!
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:26:56 #4
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362488
Ze krijgen een waarschuwing van BB dat ze niet mogen roepen!!!

ATENTIE BEWONERS..DIT IS EEN WAARSCHUWING.....ATENTIE BEWONERS
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:30:26 #5
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362541
er klinkt muziek....
Chantal kruipt uit het buubbelbad!
Joost zegt "niets roepen hoor want je bent de lul hoor door BB"

BB KLINKT WEER "BEWONERS ZOUDEN JULLIE NAAR BINNEN WILLEN GAAN!!! "

ze kruipen allemaal uit het bubbbelbad!!
ze vinden het wel heel leuk!
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:31:44 #6
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362565
ze riepen Joost doe de jostifilp!!! zegt chantal tegen Ingrid!

en ze bespreken wat er nog meer werd geroepen!
ze zijn door het dolle heen!
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:33:32 #7
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362594
roel en rob liggen in bed!
wel leuk dat ze iedereen noemen zegt Roel!
Born this way
pi_32362832
Roel vond het schuttinggeschreeuw wel lachuh.
Heeft niet zoveel gehoord, alleen van Ing en Naat. En over naar Den Haag komen.

Joost gaat heerlijk slapen vannacht. En Ingrid wil wel de hele nacht wakker blijven zodat ze op internet kunnen zien dat ze het leuk vonden.
Ze hebben Rob niet horen roepen, wel iets van "kom op"

En ze halen de kokers voor het "josti-flip" maar weer te voorschijn. Ja maar iedereen ligt al te slapen zegt Roel. God, zegt Chantal, waar ben je nou met je fok de roels.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:00:31 #9
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362906
nathalie en dido bespreken hoe ze het goed kunnen maken met Menno!

Ze willen het bed wel verschonen en er een bloemetje op leggen symbolisch

en niks tegen Ing zeggen dat lijkt ze het beste!
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:02:59 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362932
dido vind het echt kut voor nathalie!
ze zegt "ja ik heb het zelf gedaan!"
"het is mooi Naat, als je dat doet, (bed verschonen) daar na moet je het maar naast je neer leggen Naat", zegt dido!
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:05:54 #11
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362959
ingrid, roel, chantal en Joost bespreken het feit dat ze allemaal BB wel willen uit zitten tot het einde
Het is erg als je als één na laaste er uit moet veel erger dan als eerste....
Chantal is benieuwd hoe het er uit ziet nu haar vaste lasten wel door gegaan zijn, maar haar salaris niet....

(hopelijk neemt iemand het over nu ik ga slapen! )
Born this way
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:20:19 #12
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_32363095
Diepe rust. Alleen Roel nog wakker op de streams.

Ik ga ook duiken.
48 uur = 48 uur!!!
pi_32363393
Chantal en Ingrid zijn weer op en zitten in de huiskamer wat te "roddelen" over het nomineren.

Chantal heeft geen grip zegt ze. Het valt Ingrid op dat de vrouwen toch op de vrouwen gestemd hebben.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32363442
Chantal vraagt zich af wat er anders is dan vorige week. Ingrid is blij dat hun nu ook eindelijk is op de bank zitten. "Heb ik ooit gezegd wat ben ik blij dat jij op de bank zit?, vraagt Chantal. "Nee, dat heb je niet gedaan", zegt Ingrid
pi_32363456
Chantal vind dat er meer gerelativeerd moet worden over de nominaties. Ze vind dat als je genomineerd bent dat je het er even over mag hebben, maar als je een gesprek gehad hebt dan is het verder klaar.
pi_32363500
"Ik wist het ook van te voren dat er mensen zijn die mij niet kunnen pruimen, maar ik heb het wel tot deze week volgehouden", zegt Chantal.

"Ze is wel sociaal, dat klopt, maar ik vind dat ze me daar dan niet op mag aanvallen als ik haar nomineer. Ik vind het jammer. Dat vind ik. Ik vind het jammer dat het zo een heftige reactie teweeg gebracht heeft. Wat een schijnheilige kutwijfen zei ze. Wat is er nou schijnheilig aan, ik heb toch zelf gezegd wat ik van haar dacht. Ik vind het jammer en ik vind het dom".

Chantal is dus duidelijk nog niet klaar met het nomineren van Dido waar ze vorige keer mee begonnen is. Ze kan de reacties van Dido niet begrijpen. Althans zo laat ze het richting Ingrid over komen.

Je hoort af en toe een "Ja" van Ingrid tussendoor, maar het is vooral Chantal die het woord voert.
pi_32363552
Even een opmerking vermelden die Chantal net dus maakte en toch zeker het vermelden waard is.

"Ik denk dat dit de eerste keer is dat we aan het roddelen zijn".

Chantal en Ingrid kruipen nu weer hun bed in, en M-en-A doet hetzelfde

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 18-11-2005 03:50:43 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:02:27 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32367057
Een kwartiertje geleden kraaide de haan en nu staan de bewoners langzaam op. Rob was al wat langer op en heeft van BB wat dingen uit de tuin moeten halen (tennisbal en flessen).
Ze zitten allemaal duf in hun badjassen op de bank en Lieske moet haar zender checken.
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:32:45 #19
4177 Jojogirl
pi_32367751
11.30

Nath, Dido en Chan kletsen over de schuttingschreeuwers van afgelopen nacht. Ze denken dat het echt BB fans zijn en Nath denkt dat ze Haags waren. Dido zegt dat ze Chan en Ing en Joost vanuit d'r bed hoorde schreeuwen.
Rob staat een bakvorm in te vetten en Nath inventariseert wie er een ei wil en hoe. Dido vindt het jammer dat ze de keer dat er vrienden van haar stonden te roepen gemist heeft.
Joost droomt nog wat na over Brenda en gisterenavond "het is toch ook absurd dat ze je liefje zo achter glas zeggen", zegt Dido. "Achter het raam ja"zegt Joost. Hij is blij met de foto, precies zoals ze gisteren ook was. Lieske zegt dat je bij dat soort momenten vaak snel vergeet hoe iemand eruit zag omdat je zo emotioneel was. Ze hebben het over het uiterlijk van Gerard Joling en dat ze nu al niet meer weten wat ie aanhad. Ze vonden hem allemaal breder en gespierder dan ze hadden gedacht. Lieske had aan de haarimplantaten gedacht toen ze hem zag.
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:47 #20
4177 Jojogirl
pi_32368060
11.40 Volgens Chantal heeft Lieske in haar slaap stelletje kutten geroepen. Lieske gaat het checken bij Ingrid en denkt hard na. Ze heeft wel raar gedroomd. Ze deed mee aan een soort Sterrenslag met bekende Nederlanders maar dan op leven en dood. En ze was ook nog ongesteld en had een tampon nodig, maar niemand wilde zo;n ding aan d'r geven. Dat zal het dan wel geweest zijn.
Ze zeggen dat de mensen achter de muren minder voorzichtig zijjn geworden en zijzelf ook. Ze horen meer geklets achter de spiegels, terwijl het daar de eerste weken heel stil was. Zelf zijn ze ook minder zorgvuldig met hun zenders enzo.

Het gesprek verplaatst zch weer naar de actie van Menno gisteren en de schreeuwers, die het over de Jostiflip hadden.
Ze hebben kennelijk allemaal een bandje opgenomen voor mensen die telefonisch op ze stemmen na de nominaties. Dido zegt dat zij dit niet heeft hoeven doen. Iemand dacht dat er alleen via SMS gestemd kon worden.
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:04:41 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32368521
Nathalie: "Ik ben er weer opgezet op een aparte manier. Beetje lullige manier, maar hij zij zo. Ik ga alleen nog even iets simbolisch doen en dan ben ik er klaar mee."

Even later:

Nathalie: "Aan de andere kant dacht ik echt "Wat heb ik nou gedáááááán?" Ik wist het echt niet. En toen was het dit. Ja God, ik wist het niet eens meer. Maar ja, ik ben genoeg door de mangel gehaald nu"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32369332
Nathalie heeft het bed van Menno verschoont. Ze heeft zelfs een bloem op het kussen gelegd.

Gisteravond heeft Dido het er met haar over gehad. Ze heeft het wel gedaan maar haar gezicht stond er niet bepaald vrolijk bij.

Daarna gaat ze naar haar eigen bed en gaat daar op springen. "Trek het je even niet aan, sorryyyyy" zegt ze dan.

[ Bericht 49% gewijzigd door M-en-A op 18-11-2005 12:47:20 ]
pi_32369389
Ze gaat nu naar de keuken waar Dido staat. "Sooo, ik heb zijn bedje opgemaakt. Ik heb mijn voeten OOK aan mijn knuffel afgeveegd, meer kan ik niet doen", zegt Nathalie.

"Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat het je spijt", zegt Dido

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 18-11-2005 12:43:09 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:37:50 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32369391
Nathalie: "Het is klaar. Ik heb zijn bed opgemaakt en mijn voeten aan mijn beer afgeveegd"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32369784
Wil Lieske naar de DBK komen, Lieske naar de DBK komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')