abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 november 2005 @ 00:00:38 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32331239
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 16 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32331551
Chantal en Ingrid hebben weer hun dagelijkse bedgesprek
Chantal en Ingrid zijn er beiden van overtuigd dat ze morgen DBK filmpjes krijgen.
Chantal: weer aan de tafel wordt ook vervelend natuurlijk, denk wel dat ze het zo doen. Vind het wel leuk. Ik ga het ook steeds makkelijker vinden Er veranderd een hoop en mensen gaan zich anders opstellen, wat vechtlustiger. Wordt dus wat makkelijker. De spanning wordt wel heftiger
I: Ach ja, Is toch aflopende zaak hier
C: Daarom en ben benieuwd of karakters hier zich nog verder in ontwikkelen

C: Dat jij dat ook dacht dan
I: Ja dacht het eigenlijk meteen
C: Werd ook gevraagd of ik wilde lachen
I: Ze vroegen wel of ik het geheim wilde houden, maar ze zeiden dat ze morgen wel de naam gingen noemen van die genomineerd zijn, maarja dat kan ook op zo'n manier natuurlijk
C: Er worden gewoon hier en daar op knojes gedrukt om emoties los te weken. So be it. Ga me niet verdedigen

Naat komt ook de slaapkamer binnenlopen. Ook daar vertellen ze hin vermoeden tegen. Naat hoopt dat dat niet gaat gebeuren, omdat ze het niet goed heeft overgebracht naar haar idee.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32331704
Ingrid verwacht dat morgen de filmpjes van de DBK worden getoond op scherm. Ze heeft het er over dat de lichten feller stonden dan normaal. Nathalie hoopt dat niet, want ze heeft het niet echt goed gezegd, ze is bang dat het niet goed over komt. Chantal denkt ook dat er morgen wat gaat gebeuren met die nominaties. Ingrid zou het een beetje flauw vinden.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32331796
Chantal zegt dat het echt de survival of the fittest wordt . En ze denkt dat het smullen is om naar te kijken. Ze verwacht dat door BB de druk behoorlijk wordt opgevoerd. In Nathalie antwoord: "dat denk ik ook..... ja..."
Nathalie heeft het gevoel dat de andere BB's anders waren dat daar al veel eerder druk lag. Chantal heeft ook die mening. "Daar werd veel eerder tegen elkaar geschreeuwd, dat hebben wij nog niet gedaan"
"Die Kelly kon er ook wat van hoor, schreeuwen en schreeuwen....." zegt Chantal
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32331942
Het wordt straks echt servival of the fittest, volgens Chantal. Wie kan er mee omgaan, er zullen ruzies onstaan. Om naar te kijken is dat smullen. Het huis is natuurlijk niet gebouwd zodat wij met z'n allen 3 maanden in paradise leven. Er moet wat gebeuren en er gebeurd tot dusver verdomde weinig. Dus ik denk dat de druk enorm opgevoerd gaat worden.
Ja, antwoordt Naat, dat denk ik ook. Ht is allemaal veels te leuk. Als je het vergelijkt met andere BB's. Toen waren er echt veel meer spanningen toch.
Chantal: Tja schreeuwpartijen enzo hebben we hier nog niet gehad, volgens mij ben ik de enige 1x met Menno en 2x met Dido.

Maarja misschien gebeurd er morgen wel iets heel leuks, zegt Chan, maar denk het niet. tuurlijk moet je door het stof bijten het gaat wel om 3 1/2 ton.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32332040
Chantal heeft nergens spijt van in het BB huis. Misschien ben ik afentoe wat ongenuanceerd geweest en daar zit niet iedereen op te wachten. Maar dat heb je ook in real life.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32332042
Ondertussen is Lieske in de huiskamer druk bezig met het draaien van shaggies. Dido zit wat bij Joost. Rob maakt volgens mij aanstalten om naar bed te gaan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32332067
0:30 ROEL DBK

Chantal springt gelijk uit bed. Als het maar niet om ons geintje gaat. Met dat mes enzo. Nee zegt Lieske dan moeten we toch allemaal aangepakt worden.

0:35 Roel is alweer terug hij heeft z'n tondeuse gehad
Acteert nog even voor de dames. Bloedserieus gezicht stapt ie buiten "kan gewoon m'n spullen pakken"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32332073
Wil Roel naar de DBK komen.... Roel naar de DBK. Chantal wil natuurlijk gelijk weten wat er aan de hand is. Ze heeft het idee, dat het misschien iets te maken heeft met het feit dat Roel met de boef-act een mes gebruikt heeft. "Zo breng je natuurlijk anderen op een idee, dat zal het zijn".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:35:40 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32332168
nathalie zegt tegen chantal dat ze de slaapkamer deur maar open moet laten...
en mept tegen haar badjas, nathalie krijgt een paar klappen van chantal!

wat is ze nieuwsgierig he zegt Nathalie tegen Dido
Born this way
pi_32332220
Roel maakt een geintje. Hij komt de DBK uit en zegt: "Ik moet gelijk mijn spullen pakken". De anderen kunnen er de humor wel van inzien. Achteraf blijkt dat hij gewoon zijn tondeuze krijgt
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32332307
Dido gaat vannacht weer bij Roel slapen.



Dido begint te zingen""Hellooo..... is it me you're looking for..., I can see it in your eyes.... "
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32332369
Naat verteld over haar vriendin der kind: het is echt geen beauty hoor! Wat? vraag Ingrid? Is toch een schatje? (elke baby?) Ja joh maar die oooooogen zegt Naat ( )
pi_32332445
Dido: "Vandaag...... heb ik echt de hele tijd aan je lopen denken".
Roel: "Lekker man"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32332607
Chantal zit in de huiskamer Joost weer eens te bewerken. Natuurlijk weer over de nominaties. En terwijl ze tegen hem praat zit ze steeds schigtig met haar hoofd richting gang te draaien om te zien of er soms iemand er aan komt die hun gesprek af kan luisteren.



Ze is dus waarschijnlijk aan het uitvissen hoe het nu zit met de nominaties en een eventuele bewerking voor de volgende nominatie-ronde. Helaas springen de streams weer op de slaapkamers

[ Bericht 10% gewijzigd door M-en-A op 17-11-2005 00:58:14 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32332877
Volgens Joost had Roel iets over de nominatie van Ing gehoord. Maarrr..... jij verwacht dus een kleine bank, zegt Joost.
Chantal verwacht niet dat zij de wijsheid in pacht heeft om te bepalen wie de winnaar zal zijn.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32333096

Het LIJKT rustig in de mannenkamer maar ze wachten op hun kans
pi_32333286
Er was een klein beetje beweging onder de dekens te zien. In mijn ogen vooral omdat Dido ook Roel zijn rug masseerde. Maar de stream-regie vond het schijnbaar wel nodig om het geluid op die stream wat omhoog te gooien.



Roel komt in ieder geval overeind en Dido vraagt of hij moet plassen. Ik ga zo ff roken zegt Roel
Roel loopt de kamer uit en Dido begint ineens te lachen. Rob zag je dat.... hij liep naar buiten met een stijve hark....hahahaha... En ik heb niet meer gedaan dan hem over zijn rug gewreven".

Joost is ondertussen ook op de slaapkamer, dus zijn gesprek met Chantal is afgelopen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32333537
Het is ondertussen stil op beide slaapkamers. Iedereen heeft het bedje opgezocht en de nacht ligt weer voor ons.
(ik stop dan ook met het streamverslag voor vannacht)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32334300

alles leek in diepe rust
pi_32334352

Je tijd met Dido uitzitten,er zijn veel ergere scenarios mogelijk!!
  donderdag 17 november 2005 @ 09:03:50 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335327
En het huis is nog steeds in diepe rust....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 17 november 2005 @ 10:24:20 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32336712
En de bewoners slapen nog steeds.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32336799
nogsteeds ligt iedereen rustig te slapen
pi_32337246
Inmiddels zijn de bewoners wakker.
Rob is koffie aan het maken.

Ingrid heeft er zo te zien nogal moeite mee. Komt aantal keer omhoog om weer net zo hard terug te ploffen op bed.



Uiteindelijk staat ook zij maar op en zet eerst haar zonnebril op.
Ook Roel is inmiddels in de keuken gearriveerd en voorzit zichzelf eerst maar van een bak koffie.



Chantal ligt (als enige volgens mij) nog steeds in bed.



[ Bericht 45% gewijzigd door Snaptnix op 17-11-2005 11:01:09 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')