Ah, het is je opgevallen. Briljante oplossing.quote:
Ik zag het meteen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef CartWOman het volgende:
Ah, het is je opgevallen. Briljante oplossing.![]()
quote:Omdat Joost zo’n medelijden met Dido heeft, geeft hij de helft van zijn chocoladeletter aan haar. De spijzen die vanavond zijn gewonnen mogen namelijk niet gedeeld worden.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kijk alleen als Roel met een aantal in beeld is. Lieske met Ingrid klik ik meteen weg. Ik irriteer me mateloos aan Liesquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het niet aan met deze dozen. Moet het verlies van Dido nog verwerken geloof ik.
Ik haat ze allemaal...
quote:Op maandag 12 december 2005 02:13 schreef M-en-A het volgende:
"Je verliest eigenlijk een stuk van je privacy", weet Joost te melden.
Je bent een braaf APK slaafje....quote:Op maandag 12 december 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !
Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.
Vorige topic: Streamverslagen van zondag 11 december.
exact 0:00 zoals APK vroeg!
Lief van je Sanquote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Ik wil wel topics met pijltjes maken, maar voel er weinig voor om dat iedere avond klokslag 12 uur te doen... Als ik ze nou van te voren post en één van de modjes gooit hem op slot tot 00.00 uur? Is dat wat?
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Ik wil wel topics met pijltjes maken, maar voel er weinig voor om dat iedere avond klokslag 12 uur te doen... Als ik ze nou van te voren post en één van de modjes gooit hem op slot tot 00.00 uur? Is dat wat?
En vandaag was ik toevallig nog wakkerquote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je Sanmaar dat betekent dat ik ook niet vóor 12 uur naar bed kan... flugel ligt er sowieso altijd vroeger in.
Moeilijk...
quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.
Kan dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel automatisch laten doen om 0.00.
Op zich een goed planquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vandaag was ik toevallig nog wakker
Misschien is het een oplossing om het nieuwe topic sticky te zetten? Natuurlijk met de afspraak dat er pas ná 12 in gepost mag worden. Zodra één van ons 's ochtends de pjoeter opstart het sticky gedeelte eraf en we hebben verslagen mét pijltjes... Is op dit moment de enige optie die ik zie. Anders vrees ik dat het topic te ver naar onderen zakt.
Hij lult.quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan dat dan?
en belangrijker, mág dat volgens de policy?
aha...quote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij lult.En opent om 0.00 uur gewoon een nieuw topic.
Vandaag nog niet, want ik moet eea wel even testen, maar ja, dat kan makkelijk.quote:
Dat mogen jullie uitzoeken.quote:en belangrijker, mág dat volgens de policy?
Trusten, mop.quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
aha...![]()
Maar goed, ik duik er ook in...
Ja stel je voor dat het niet mág!quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef flugeltje het volgende:
en belangrijker, mág dat volgens de policy?
edit: Als het mag volgens de policy ben ik trouwens vóór....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |