Jemig, Scan... klasse!quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alle foto's via een andere server opnieuw geupload. Ze zijn nu dus weer zicht baar in de streamverslagen.
quote:Op zondag 20 november 2005 11:45 schreef Sanne het volgende:
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op."
Giofree, hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Giofree, hier ben ik het mee eens.
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) benquote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
Luie hond!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef giofree het volgende:
[..]
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) ben. Maar ik zal er rekening mee houden, maar vind het eigenlijk wel leuk om dat -vooral ook bij anderen- ertussen te lezen.
BB is toch vooral daarom bedoeld 'lekker over anderen oordelen'. Normaal doe ik dat in het dagelijks leven juist helemaal niet (zeg het ze liever rechtstreeks dan of respecteer andermans gedrag/mening), maar in BB is de gelegenheid er toch mooi voor (en ik bedoel: moeten ze zich maar niet opgeven anders)': tis per slot van rekening amusement.
En om daar nou andere topics voor te gaan zoeken/volgen/gebruiken, dat gaat me soms wat teveel moeite/tijd kosten.![]()
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer. Overigens vind ik wel dat er hier een aantal mensen zich nogal 'heerser c.q. vaste bewoner' van het f*ck-forum beschouwd plus een behoorlijk aantal meelopers die zich gauw gaan verschuilen in een aantal schaduw-topics en afgeven op alles wat newB (en natuurlijk voor hen onbekend) is. Blijkbaar vinden ze dat ze zich hier al 'bewezen' hebben en dat een ander dat ook maar moet doen (alsof je je op dit vlak moet gaan bewijzenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Het heeft mij weer 45 minuten van mijn kostbare resterende levensuren gekost om bij te lezen.![]()
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:08 schreef giofree het volgende:
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |