abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 23:41:22 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32659640
Er wordt heel veel gezwegen (heb ik natuurlijk weer, net nu ik zelf de stream ook aanzet)

Dido (uit het niets): "Dit vind ik nou echt gemeen" (? wat BB doet? of dat ze wel genegenheid wil/krijgt van Roel maar ze hem niet kan vertrouwen?)

Dido: "Ik vind 't jammer dat iets zo in een keer stuk gaat"
Roel: "Het leek onbreekbaar, in mijn idee.. Wat kan hier nou in godsnaam tussen komen"
Dido: "Mmm..
Aaach ja, we zien het wel weer" (en gaat weer liggen)

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 november 2005 @ 23:48:11 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32659885
Roel probeert de handtastelijke toer... Dit lijkt Dido te negeren..

Maar ze hapt toch toe..

Dido: "Zucht.. sukkel..."

En hoppaaa

Lovers met ruzie opgelet. Hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 november 2005 @ 23:55:52 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32660149
Te vroeg gejuicht, coitus interruptus.

Wederom een diepe zucht van Dido.

Dido zegt dat ze het gemeen vindt dat Roel haar hart pijn heeft gedaan waardoor heel haar gevoel veranderd is. Denkend aan een eerdere vriend die haar heeft gekwetst, vraagt ze zich af waarom dit altijd bij haar moet gebeuren. Dido staat op om te gaan slapen. Zakelijk zegt ze, "de rest van de tijd doe ik wel gewoon normaal tegen je hoor." Roel: "Ik hoop dat het nog goed komt."

Er wordt toch nog wel een knuffeltje gegund.. Roel is hierin wat hartstochtelijker dan Dido

Vervolgens rookt Dido nog een laatste shaggie.
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:00:55 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_32660309
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32660361

Bedankt lief streamteam!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')