Er wordt nog een beetje geouwehoerd door de heren op de slaapkamer.
Roel: "Toch ben ik blij dat ik me voor dit
onwijs vage spel opgegeven heb."
Joost: "Ik had dit echt nooit willen missen. Als ik hier niet in had gezeten, had heel iemand anders hier gezeten en had het spel heel anders gelopen. Je hebt allemaal je eigen stempel op het spel gedrukt. Je speelt het spel, maar je bepaalt het ook mede." Nu hij zijn foto's terug heeft, is hij weer een stuk positiever over Het Spel.
![]()
Ingrid komt langsrennen. Ze dacht dat ze wat hoorde. Ze grapt, "In het huisje hoorde ik ook steeds tik-tik-tik!" "Ga slapen Ingrid" is de algemene reactie. Rob vertelt dat hij Ingrid eerst beetpakte en liet schrikken. Roel: "Probeerde je haar te zoenen?" Rob wijst naar zijn wang en nek en giebelt, "een zoentje hier, een zoentje daar..."
![]()
Rob: "Big Brother mag het licht uit? Ik wil niet weer op een been m'n bed uit.... Big Brother? Big Brother??" Roel en Joost doen mee aan dit verzoek. Ze blijven zeuren in de microfoontjes. Na een minuutje wordt een BB bandje afgespeeld:
"Dit is een waarschuwing." ![]()
Hier wordt toch wel om gelachen.
Uiteindelijk hupst Rob toch maar het licht uit. Rob en Joost besluiten, "Dit was een aparte dag." en wensen elkaar welterusten. Joost zegt dat hij nu zo ondferhand wel uitgeluld is. Dit komt niet vaak voor!
Rob suggereert aan Roel dat ze een keer moeten gaan doen of ze ruzie hebben. "Dan ga ik zo opstaan en schreeuwen. Dat ze echt denken hoe
kan dat nou!" Roel snapt niet dat de vrouwen soms denken dat hij aggressief is. Rob vertelt dat eerder in de slaapkamer met Roel de vrouwen ook niet binnen durfden te komen, en achteraf vroegen: "Heeft ie je geslagen, heeft ie je geslagen?" Ze discussieren over een paar mogelijke scenario's om hun toneelstukje op te voeren.
[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 29-11-2005 01:47:45 (Foto's toegevoegd) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel