abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 23:59:38 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32660268
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 28 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:01:04 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32660313
Meanwhile vertelt Joost een sprookje. Dit doet hij goed, al heb ik een groot deel gemist aangezien ik heel hard moest luisteren naar de zacht pratende gebrouilleerde tortelduifjes.

NB: Ik ga nu even de reguliere uitzending van vandaag bekijken, dus als iemand het wil overnemen, gaarne uw medewerking. En dank voor uw aandacht!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:20:24 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32660865

Roel, Rob Joost zitten weer in de huiskamer te babbelen.

Joost zegt dat Dido bang is dat de levensovertuiging van haar en Roel te veel verschillen. Roel geeft aan dat het verschil niet zo groot is, en dat hij niet altijd de kraker zal blijven. "Ik ben afgestudeerd, als ik een goeie job heb ga ik ook gewoon een keuken uitzoeken."

Roel zegt dat de BB-situatie niet ideaal is voor een relatie, vanwege het gevaar op een overdosis. Als voorbeeld zegt hij dat ook veel stelletjes waarmee het goed gaat krijgen problemen op vakantie. Deze stelling vindt een brede steun.

Joost zegt dat hij in het huis wel anders is, hij heeft Brenda nodig en zij is een rem op bepaalde eigenschappen van hem. Rob zegt (irrelevant) dat zij nu die rem kunnen zijn.

Roel praat nog even verder over wrede rave parties met 2500 man in gekraakte warenhuizen en politie, en dat er geen enkele chick is die zal zeggen dat ze dat saai vindt.

Roel lijkt tijdens het gesprek weer redelijk in een relaxte stemming te komen.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:36:30 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32661264
Joost en Rob kondigen aan dat ze even een frisse neus gaan halen.

Roel: "Dan ga ik effe mee"
Joost: "Ik dacht het niet"
Rob grinnikt alleen.
En Roel komt inderdaad niet mee.

Standaard luchtkijk praat buiten.

Joost: "Kijk Rob, zie je dat die ster een beetje flikkert. Hoe kan dat toch?"
Rob: "Dat komt door de breking van licht in de atmosfeer."
Nee grapje.... natuurlijk niet... Hij geeft de betere verklaring: "Ja, dat zie je soms met sterren"

Joost en Rob (over Roel die binnen zit): "We houden het wel een beetje mysterieus, he?"
Ze zijn Roel een beetje gek aan het maken.

Dan besluiten ze dat het mooi geweest is en ze gaan tandenpoetsen. Rob heeft last van zijn onderrug en neemt een para.

Roel, die een beetje gedisst is door Joost en Rob, blijft nog even achter in de huiskamer en kijkt naar buiten of daar wat te zien is.

Roken is dodelijk, dus geheel toepasselijk rolt hij nog een jonko. Maar helaas wel (al 95 dagen) zonder wiet.

[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 29-11-2005 01:48:31 (Foto's) ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 01:03:53 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32661838
Er wordt nog een beetje geouwehoerd door de heren op de slaapkamer.

Roel: "Toch ben ik blij dat ik me voor dit onwijs vage spel opgegeven heb."

Joost: "Ik had dit echt nooit willen missen. Als ik hier niet in had gezeten, had heel iemand anders hier gezeten en had het spel heel anders gelopen. Je hebt allemaal je eigen stempel op het spel gedrukt. Je speelt het spel, maar je bepaalt het ook mede." Nu hij zijn foto's terug heeft, is hij weer een stuk positiever over Het Spel.

Ingrid komt langsrennen. Ze dacht dat ze wat hoorde. Ze grapt, "In het huisje hoorde ik ook steeds tik-tik-tik!" "Ga slapen Ingrid" is de algemene reactie. Rob vertelt dat hij Ingrid eerst beetpakte en liet schrikken. Roel: "Probeerde je haar te zoenen?" Rob wijst naar zijn wang en nek en giebelt, "een zoentje hier, een zoentje daar..."

Rob: "Big Brother mag het licht uit? Ik wil niet weer op een been m'n bed uit.... Big Brother? Big Brother??" Roel en Joost doen mee aan dit verzoek. Ze blijven zeuren in de microfoontjes. Na een minuutje wordt een BB bandje afgespeeld: "Dit is een waarschuwing." Hier wordt toch wel om gelachen.

Uiteindelijk hupst Rob toch maar het licht uit. Rob en Joost besluiten, "Dit was een aparte dag." en wensen elkaar welterusten. Joost zegt dat hij nu zo ondferhand wel uitgeluld is. Dit komt niet vaak voor!

Rob suggereert aan Roel dat ze een keer moeten gaan doen of ze ruzie hebben. "Dan ga ik zo opstaan en schreeuwen. Dat ze echt denken hoe kan dat nou!" Roel snapt niet dat de vrouwen soms denken dat hij aggressief is. Rob vertelt dat eerder in de slaapkamer met Roel de vrouwen ook niet binnen durfden te komen, en achteraf vroegen: "Heeft ie je geslagen, heeft ie je geslagen?" Ze discussieren over een paar mogelijke scenario's om hun toneelstukje op te voeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 29-11-2005 01:47:45 (Foto's toegevoegd) ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 01:16:55 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32662075
Er wordt nog een beetje gekeet in het donker. Roel roept Rob, hij denkt dat Rob weg is en iets in zijn schild voert. Rob reageert niet. Hij ligt misschien wel te slapen zeggen ze. Joost suggereert om een schoen op z'n bed te gooien, als er reactie komt merken ze 't wel. Dan laat Rob de anderen schrikken en roept: "NIET DOEN!"

Rob fluistert later nog even "Joost", geen reactie.

En dan wordt er echt geslapen.

[ Bericht 8% gewijzigd door eleusis op 29-11-2005 01:31:48 ]
pi_32662482
Het is nu echt stil in het huis. In de meidenkamer is geen enkel geluid te horen.

En in de mannenkamer is ook alles rustig. Alleen Roel ligt wat onrustig te draaien in zijn bed.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32664061
Iedereen lijkt nog te slapen. Het huis staat er verlaten bij.

[ Bericht 41% gewijzigd door Zwanee op 29-11-2005 09:13:38 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32666602
Ze zitten met z'n allen bij elkaar en bespreken nog maar eens de gebeurtenissen van gistereavond.
Dido denkt nog steeds in complotten en theorien. Ze denkt nog steeds dat er misschienwel iemand in het tuinhuisje zit. Ze concludeert, als jullie nu echt gelijk geeindigd zijn, en Chantal zit nog daar. Nee zegt Ingrid, dat is het niet, dat weet ik wel zeker. En hoe die Joost als een dolle door de tuin heen aan het rennen was, springt Nathalie ook bij in het gesprek. Veel gelach vanuit de groep en een eind aan dit gesprek.

Het gesprek gaat over naar koetjes en kalfjes. Dat het alweer bijna december is en Roel over 2 maanden alweer jarig is. Via de zelfmoord van Kurt Cobain (en anderen die er op hun 27e een eind aan maakten Jimi Hendrikx en Jim Morrisson. Dido meld nog dat ook Janis Joplin er op haar 27e een eind aan makte, maar dat was volgens Joost niet waar en was al hartstikke oud. )
gaan ze weer verder naar de popfeitjes en dat ze nu al bijna alles vergeten zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Snaptnix op 29-11-2005 12:01:46 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32667087
Dido meldt even tussendoor dat ze er helemaal zenuwachtig van kan worden dat het bijna is afgelopen. Rob heeft dat ook. Nou zegt Ingrid er stonden maar weinig mensen hoor, misschien een stuk of 20. Ach, zegt Dido, maar het regende ook he. We zijn heus wel leuk en grappig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snaptnix op 29-11-2005 11:47:10 ]
pi_32667417
Ingrid is zich aan aan het kleden in de badkamer en Joost vraagt of ie binnen mag komen.

Joost heeft een ontstoken oog en laat Ingrid ernaar kijken. Eng he, zegt ie. Ja je hele oog is anders, aldus Ingrid. Vreemd hoor, nu moeten we helemaal zalf hebben. Rob, roept Joost terwijl hij wegloopt. Ik heb ook de Ingrid ziekte.
Volgens Rob komt het voornamelijk door stress. En krijgt voorlopig een goedkope zonnebril van Dido te leen, die ie niet mag slopen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:59:07 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32667592

Lieske zit remi in de huiskamer en lijkt nog steeds niet helemaal erbij te zijn. Op de achtergrond zijn Joost, Nath en Dido een beetje aan het babbelen. Daarna doen Nath en Dido lief tegen elkaar. De sportieve dames beginnen vervolgens aan hun workout.

Dido geint met Joost en lijkt Roel een beetje links te laten liggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door eleusis op 29-11-2005 12:05:44 ]
pi_32667779
Dido heeft een theezakje op Joost z'n oog gedaan. Joost is erg zielig. Ach gossie roept Nath, m'n broer is ziek. Beterschap broer.
Na een verhaal van Dido over iemand anders bij wie ze het theezakje vast had gemaakt op z'n oog. Na dit verhaal vraagt Joost verwonderd, ja maar waarom werkt dit dan. Omdat thee zuivert, volgens Dido.

Zuster begint ie al na een paar minuten te zeuren, wanneer mag dit comres van mijn oog. Gut zegt Dido, ik dacht al wanneer begint ie met zeuren, maar 20 minuutjes. Je mag het er van mij afhalen waanneer je zelf wilt hoor, maar dan moet je niet zeiken.
Joost loopt erg zielig te doen, het doet echt zeer blijft hij maar herhalen. Nath bemoiet zich er ook mee. Het is nu echt een man he Died, roept ze vanuit de keuken.
pi_32671709
Zo juist was gedurende enkele seconden de geheime kamer in beeld, waar een paar mensen iets aan het opbouwen waren.
Zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe opdracht?

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32671860
Lieske zit in bad

Dido en Roel praten liggen in de slaapkamer.
Roel zoent Dido heel flink.

Dido:doe nou niet zo gek doe nou niet zo gek.
Roel: Wat gek is t eerste wat er in me op komt.
Dido:Heb gewoon zn gevoel en t zit tot hier.
We kunnen het toch gewoon de tijd geven kijken hoe t loopt.
Je wilt dat t weer als vanouds word dat kan je op je buikschrijven.

Roel Zit te rekenen (weet ff niet wat)
Dido:Dan vind je jezelf dom
Roel:Dom?
Dido:Dom ja

Dido:Ben benieuwd wat jij zou doen als je in mijn schoenen zou staan.
Roel:Zou heel verdrietig zijn teleurgesteld maarzou altijd bij je blijven
pi_32671924
Lieske geniet van een badje en maskertje.

Ondertussen liggen Roel en Dido op de slaapkamer wat te kletsen. Dido weet nog steeds niet wat ze met haar gevoelens aan moet.

Eerder deze middag hadden Roel en Rob de dames goed te pakken, ze hadden vannacht in bed afgesproken dat ze een nepruzie zouden gaan maken.

De aanleiding was er vanmiddag, en het ging over het stokbrood.
Ze gingen echt te keer tegen elkaar, en Dido riep maar steeds.........
"En nu kappen...... heeeee doe eens normaal, ophouden jullie".
Ze raakte er echt helemaal overstuur van, dus de heren vertelde maar dat het een geintje was.

Dido stapte superpissig onder de douche, maar na de uitleg van de dames dat het allemaal doorgestoken kaart was, moest ze er ook heerlijk om lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 29-11-2005 15:29:24 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:04:58 #17
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32672072
Terwijl Lieske geniet van haar bad, is ze gelijk bezig haar benen te ontharen. Ze vertelde net aan Dido of Nathalie dat ze zich ook al had open gehaald met het mesje.
pi_32672110
Dido: Ik weet niet of ik t terug wil het is gewoon t gevoel.
Het was gewoon een teringstreek die al wel een stuk achter me ligt.
Roel:Moet ik helpen
Dido:Nee ik weet t zelf toch ook niet.

Er valt een diepe stilte

Dido: Ja maar ik weet t gewoon niet, ik zou ook willen dat t weer goed was.
Roel:Gewoon aan leuke dingen denken stoeien en de laatste dag in t bubbelbad
Dat is geen kattenpis
Dido:Nee het is een soort weegschaal t staat allemaal op 1 lijn.
En dan hopen dat er 1 gaat winnen, zo zit t gewoon.
Roel:Nou het is iig spannender dan Nederland Duitsland.
Dido:Het is gewoon een dubbel gevoel en ik mis je en ik haat je
Roel:Nou nou nou nou.

Roel:Zullen we een tukkie doen zo?
Dido:Ja dat wil ik wel.
Dido had je spijt dat je t verteld heb of had je t liever na t programma gedaan.
Roel:Heb er geen spijt van.
Dido:Ik hoop dat je denk had ik haar maar nooit zoveel pijn gedaan.
Ja kan je nu natuurlijk zeggen.
Roel:Dat weet je ik heb t al een paar keer gezegt.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:11:00 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32672232
Nathalie vind weer dat ze is aangekomen, vooral na de week dat ze met haar voet heeft gezeten.
Lieske denkt dat het meevalt. Nathalie denkt dat zij het meest van allemaal is aangekomen. Ze heeft er aanleg voor om dik te worden. Toen ze in het huis kwam was ze dun, dat hebben anderen ook gezegd.

Lieske is bang dat de extra kilo's er niet meer afgaan of dat ze moet blijven lijnen. Nathalie zegt dat dat wel zal meevallen en als ze weer uit het huis is, de kilo's er weer af zullen vliegen. Lieske geeft aan dat ze nog nooit veel is aangekomen en daarom dus niet weet of de kilo's er nog wel af zullen gaan.

De camera wisselde even naar Rob en Joost.
Beide waren bezig met een spelletje triktrak, diepe stilte, dus de camera ging al snel weer terug naar Lieske en Nathalie. Eerstgenoemde spoelt zich nu even af onder de douche en Nathalie is bezig zich op te maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Zwanee op 29-11-2005 15:16:18 ]
pi_32672266
Dido:De Donderdag komt in zicht en dat maakt t heel erg ingewikkeld
Roel:Dat kun je wel zeggen
Dido:Je houd er ook heel wat liefjes op na
Roel:Dat is bullshit
Dido:Ik kom ook uit op 2
Roel dat is toch ook je wens.
Dido wat 2 mannen hahahahaha

Dido probeert haar vingers na achter te buigen en vind t er vies uitzien
Roel:Je heb schattige handjes en polsjes

Roel:T gaat wel veranderen geen worstelpartijtjes meer niet lekker knuffelen zoenen.
Dat snap je toch wel.
Dido:Ja dat snap ik wel.
pi_32672429
Roel en Dido gaan ich klaar maken voor een tukkie.

Dido:Je bent een verschikking
Roel:je bent een nacht merrie de ergste droomsenario. en koppig
Dido:Koppig je mag blij zijn dat ik nog bij je lig.
Dido:Weet je wat het is als ik weet dat iemand me zo loopt te fucken dan ben ik er gewoon zo klaar
mee.
Maar t rare hier van is ik ben er later achter gekomen wat je heb gedaan en in de tussen tijd
ben ik zoveel van je gaan houden, ik weet gewoon even niet wat ik hiermee moet doen.
Roel:Ja ik snap t
pi_32672763
Dido:Als ik er aan terug denkt wat je heb gedaan dan ben ik heel boos.
Maar als ik denk aan de leuke dingen maakt t me blij, zo gaat t dus de hele tijd.
Roel:En ik sta er aan de zijlijn bij te kijken al een oetlul

Dido:Hoe kom je er bij wat vond je zo leuk aan Linda
Roel:Wil ik t liever niet over hebben
Dido:Ik wel
Roel:Ze was gewoon een losbol lief.

Dido:hoe zat t met mij dan hoe t is gegaan
Roel:Ik had niet verwacht dat je ook zo kon zijn zoals je de laatste weken was.
Heel stabiel.
Dido:Zucht ik weet niet wat ik anders heb gedaan dat ik nu stabiel voor je ben.
We hadden daarvoor toch ook interesante gesprekken.
Roel:Dat is anders bedoel iets waar met liefde meekomt.

Dido:Ik ken mezelf toch ook mij hartje.
Ik weet toch dat ik een lief hartje heb.
Roel:Dat hoef je mij niet te vertellen.
Dido:Het duurt gewoon heel lang voor ik me helemaal laat zien.
En als ik dat doel en gebeurd wat voel ik me gekwetst.

Roel:Dat snap ik wel je weet dat je me nu kan vertrouwen.
Er zijn geen skeletten meer.
Dido:Dat snap ik wel maar je heb me gewoon een krasje gegeven.
Nou een kras.
Dido:Mensen kunnen me geen zeer doen als ik me niet helemaal van mezelf laat zien.
Daarom ben ik ook een ijskoniging

Roel:Ik zou je nooit zeer doen
Dido:Dat zei je vorige keer ook met t hoerenfeest.
Ik zou je nooit zeer doen nooit verdrietig maken en nu deed je t weer.
t zijn jou woordjes Roel jou woordjes.
Roel:Nou ben ik die andere jongen.
Dido:We kunnen t er wel iedere keer over hebben maar heeft niet echt nut
pi_32672969

Het is weer even rustig in huize "Roel en Dido". Ze besluiten om nog even te proberen wat te slapen

[ Bericht 42% gewijzigd door M-en-A op 29-11-2005 15:46:32 ]
pi_32673351
Na een hele lange stilte uit de slaapkamers

Dido:Weet je al zo t weer goed komen als ik thuis zit en zie die beelden flip ik ervan.
Roel:vergeet t nou
Dido:Nee walgelijk vind t nog steeds gemeen een rotstreek.
Roel probeert t goed te kussen

Dido:Je bent gewoon een ordinaire trekpop
En de enigste die de meeste aandacht van de meeste vrouwtje heeft gehad.
Das ook een feit
pi_32673489
Maaaaarrrrrrrr...ze hebben gezoend!
Fok! de Roel(s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')