abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 00:00:20 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32633386
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 27 november
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32633517
De heren hebben trek en gaan een pizza opwarmen.
Rob kijkt in de vriezer wat voor vlees hij er voor morgen uit wil halen.
Roel stond weer even bij de damesslaapkamer af te luisteren.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32633584
Joost vind het allemaal erg lullig voor Roel en vind dat hij er over moet praten met Dido.
Roel zegt dat dat nu even geen zin heeft, het doet zeer bij haar en het heeft allemaal tijd nodig.
Volgens Roel heeft Dido gezegd dat ze ook niet boos is op hem en hij vind het verschrikkelijk dat hij haar een k*tgevoel gegeven heeft.

Ze gaan inmiddels verder met kaarten.

Foto wordt niet goed weergegeven, dus dan maar even in een link.

Joost kaarten

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 10:15:01 ]
pi_32633744
Nog heel even een laatste berichtje, want de dames gaan slapen.

Dido zegt dat Roel niets geen verhalen over haar ex wil horen.
Lieske: "Nou Died, dan weet je waar je morgen mee moet gaan beginnen, alle verhalen over je ex".
Nathalie: "Ja ik ga maar is even lekker over mijn ex dromen nu".
Ingrid: "Nou Died, ga maar lekker dromen over je paard".
Dido: "Ja doe ik, die heeft toch een grotere lul dan Roel".

(nu stop ik echt even hier )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32633746
Ingrid tegen Dido: Bij mannen is het soms lust en willen ze wat lozen! Heeft niets met verliefdheid te maken. Roel stond even aan de slaapkamer deur te luisteren en liep na een 1/2 minuut weer weg. Dido zag weer het hele tafereel voor haar met haar ex, toen ze op hem binnenliep en hij met een andere vrouw bezig was. Nu zegt ze zelf: ik ben ook wel een aansteller!

(eerder in de meidenslaapkamer zei Dido gepikeerd over Roel: hij kan maar lekker aan zijn eigen pik gaan trekken, ik doe het niet meer!)
pi_32633871
Hahaha Rob is vergeten het plastic van de pizza te verwijderen haha
Hij is vastbesloten die pizza op te eten, terwijl Joost en Roel roepen dat niet op te eten. Inmiddels besluit hij toch maar die pizza te laten voor wat het is. Gelukkig kunnen ze er wel om lachen.

Helaas geen heel duidelijke screenshot, maar hij heeft de pizza in zijn rechterhand

Wederom een link naar de foto:
Rob met pizza....

Edit: ze weten niet wat ze willen, maar besluiten nu toch die pizza opnieuw op te warmen en hem toch op te gaan eten haha

[ Bericht 44% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 10:16:13 ]
pi_32633977
Rob en Joost zijn verbaast dat het vriest. Ze vinden het zoo mooi
pi_32634022
In de meidenslaapkamer is het stil, ze (proberen te gaan) slapen allemaal.

De heren Roel, Joost en Rob doen nog maar eens een spelletje kaarten, hartenjagen geloof ik.
Ze hebben zin in een stukje pizza en die is nu klaar uit de oven. Joost ruikt verbrande plastic en het blijkt dat Rob het plastic (of een stuk) er niet afgehaald heeft. Hij is heus niet verneukt hoor zegt Rob (oke het is wel stom van hem zegt hij)

Rob is niet gewend aan kant-en-klaar maaltijden zoals pizza's hij gebruikt altijd alles vers.

Rob gaat even naar de tuin om te ruiken: ooow jongens het vriest, ruik maar, oow wat heerlijk!
En maar zeggen dat we geen winters meer hebben in Nederland, nou echt wel.
pi_32634382
De mannen gaan ondertussen verder met kaarten. Rob heeft een "mars".

Ze kaarten nog maar eens verder en de punten vliegen om mijn oren. (geen idee wie er wint trouwens)
Joost gooit nog maar eens de "plastic" pizza in de oven. En ze gaan verder met kaarten.........
pi_32634869
00.50 uur:

Joost, Roel en Rob kaarten nog steeds en hebben er een stukje pizza bij gepakt. Deze keer zonder plastic.
  maandag 28 november 2005 @ 01:11:15 #11
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_32635361
1.07 Het spelletje wat de drie mannen spelen is klaverjassen.
1.09 Rob krijgt een waardeloze kaart. Roel speelt. Volgens Rob moet hij nu slim zijn. Roel:"Slim zijn... hmmmmm... " Rob geeft tijdens het spelen klaverjasles voor half-gevorderen. "Bla, bla, bla, ...snap je?" Roel:"Nee."
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_32635483
Ingrid is wakker. Joost zegt dat Rob lekkere pizza's maakt, kijk maar eens op het bord. Ingrid wil wel een stukje maar ziet dan het plastic. Nou zeg, ik kan zelfs een pizza bakken. Heb jij wel eens een pizza gemaakt vraagt Rob? Ja hoor zegt Ingrid. Ik ben trots op je (Rob)
Ingrid zet een kopje thee, jullie willen niet he? Ja ik wil wel roept Rob (Kut! zeg Ingrid)

Rob legt het spel nog eens uit aan Joost en Roel.
Joost gaat wel lekker nu met kaarten vind hij, sinds lange tijd met jullie.
Roel vraagt of Ing een biertje mee wil nemen? Nee zegt ze, als jij een shaggie draait voor me, nee zegt Roel. (die mannen met hun gezeik altijd zegt Ing)
  maandag 28 november 2005 @ 01:21:19 #13
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_32635584
1.13 Rob: "Ik naai je niet voor 3 1/2 ton, dus ook niet voor een steentje!"
(ze spelen met steentjes als inzet)
Ingrid komt de kamer inlopen. Zij maakt een cracker met kaas en zet thee voor haar en Rob.
Rob blijft klaverjasles aan Roel geven. Joost hoort het aan, stemt meestal in en heeft af en toe wat commentaar als Rob wat ver gaat of teveel voorzegt.

1.18 Roel:"Kan je nog een biertje meenemen, Ing?"
Ing:"Nee."
(maar geeft hem uiteindelijk toch)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_32635650
Roel vraagt aan INgrid of ze het erover gehad hebben? (over Dido en Linda's 3e handje) Ja tuurlijk volgens Rob, daarom is ze haar bed uit, kon het gezeik niet meer aanhoren! Verder over het spel kaarten maar Roel vraagt weer: en wat was de conclusie? Geen idee zeg Ingrid! (ze is niet meer boos zegt ze tegen Roel)

Schoppenboer, klavervrouw en dat je moet bekennen etc etc

Ja maar als ik nou niet beken zegt Ingrid? Dan wordt je in elkaar gebouwd volgens Rob.
Nou ik vind het leuk om vals te spelen zegt Ingrid. Nou dan beuk ik je dood zegt Joost. Nou daar ben ik bang voor zegt Ingrid

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperMOM op 28-11-2005 03:29:53 ]
pi_32635721
Roel blijft doorvragen wat er in de meidenslaapkamer is besproken? Volgens Ingrid weinig, volgens Roel wist iedereen er toch vanaf? Van het derde handje vraagt Ingrid? Ik wist het niet, dacht het wel, iedereen had een vermoeden. Roel dacht dat iedereen het wist dus ook Dido? We hebben het er toch niet over gehad zegt Ingrid? Trouwens je was zo op zoek in het begin, iedereen was een prooi, je had zelfs Tanja gepakt als je de kans had! Doe effe normaal zegt Roel!
pi_32635844
Roel vraagt toch weer wat er besproken is of er iets gebeurt is? Nee joh zegt Ingrid, niets aan de hand, maak je niet druk. Ze is niet boos.

Ondertussen gaat het kaarten door en vliegen de schoppen, vrouw, ruiten en punten door de lucht. Ingrid snapt er geen pepernoot van en volgens Rob moet je dit spelletje vaker doen dan wordt je steeds slimmer.
pi_32636158
02.00 uur:

Nog steeds aan het kaarten en er wordt niets boeiends verteld. Alleen over de punten die mensen verdienen met kaarten. Ingrid doet inmiddels mee met Joost, Rob en Roel. Volgens Rob pakken ze het spel wel snel op, denk dat hij dit spel het beste kent en de rest het voor het eerst speelt?
pi_32636256
Ron wil wel dat Inge bij hem komt slapen, gewoon knus zegt Joost. Ingrid klets er gewoon overheen door over de punten enzo te kletsen.
pi_32636305
Joost vraagt wat je mee zou nemen uit het BB huis als je moest gaan? Rob zegt de grill uit de tuin. Ingrid zegt heel droog tegen Joost dat Rob waarschijnlijk zijn benen mee zou nemen Ja dat is waar zegt Rob......
pi_32636342
Ze gaan buiten voelen hoe koud het is. Brrr het vriest echt, lekker zeg! Ze vinden het allemaal lekker ruiken en voelen. Het is glad voelen ze!!!! Joost roept dat het al laat is, al 2 uur! Zoooo zegt Rob dat kan niet joh we moeten naar bed!

En ze kaarten weer verder.....
pi_32636538
Qua kaarten: nou ik ga nu alleen met mezelf bezig zijn zegt Joost.
Ach joh je bent alleen maar met jezelf bezig joh, al 3 maanden lang zegt Rob
Ja alleen maar met je pik spelen zegt Ingrid.
pi_32636571
Er laat iemand (onder het kaarten) een lange scheet............

Rob zegt: ja dat gaat al de hele avond door, bier en pizza he....
pi_32636705
Laatste potje en is goed gespeeld door Rob (volgens Joost) Kom op het is laat zegt Rob we gaan slapen!

Ga jij lekker met je pik spelen roept Ingrid tegen Roel omdat hij blijft zitten.

Geen poepie laten hoor zegt Ingrid tegen Joost, wat vermoed dat hij steeds liep te schijten.
Rob gaat even schaatsen in de tuin. Het schijnt erg glad te zijn op de tegels in de tuin.

Rob schrijft in het bevroren ijs op de tafel in de tuin: welterusten lieve Jerry en Michelle en doet zelf de toeter van BB na, euhhh euhh euhhhh maar horen niets. Welterusten roept Rob nog eens.
Welterusten tegen Roel en kom op he, schouder eronder, alles komt goed.
pi_32636787
Rob en Roel poetsen hun tanden. Kom op he zegt Rob tegen Roel. Ja joh....het is alleen erg als je iemand kwetst? versta het niet goed... Het is alleen erg als je iemand kwets of zo??? (lawaai/ scramble op mijn streams) Joost zit te kakken volgens R&R Hoor maar hij perst er nog 1 uit volgens Rob.........
pi_32636803
Roel praat met Nathalie, dat hij niet kan voorstellen dat het niet algemeen bekend was dat Linda hem de helpende hand heeft toegestoken. Nathalie zegt hem dat ze Dido even met rust moet laten, ze is gekwetst ook al weet ze dat ze op dat moment niets met Roel had. Roel dacht dat echt iedereen ervan af wist. Laat haar nu maar even zegt Nathalie, ze heeft even haar tijd nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')