abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:59:13 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608071
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 26 november.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 27 november 2005 @ 00:01:56 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608132
Ingrid, Roel en Dido nog steeds in de slaapkamer.
De overige vier bewoners hebben een gesprek in de woonkamer. Nathalie ligt er in een onderbroek en hemdje bij.

(Trevanian)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 27 november 2005 @ 00:05:48 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608222
Er wordt gespeculeerd over wie er op wie heeft gestemd. Rob denkt dat Nathalie op hem gestemd heeft. Lieske of Dido zegt dat ze er beter niet over kunnen praten, toch gaat het gewoon door. Lieske denkt dat ze meerdere stemmen heeft gekregen.
  zondag 27 november 2005 @ 00:14:41 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608393
Roel is uit bed gekomen en rookt een sigaretje in de woonkamer bij de anderen.
Het gesprek over de nominaties gaat verhit door. Nathalie weet te vertellen dat Dido tactisch heeft gestemd. Rob en Joost willen hun nominaties niet vertellen. Het is iedereen of niemand vinden Lieske en Nathalie.

ik vind het mooi geweest voor vandaag, iemand die over kan nemen?
  zondag 27 november 2005 @ 00:36:53 #5
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32608870
Op dit moment hebben ze het over de vorige nominaties, dus van de vorige ronde.
Nathalie is bereid te vertellen op wie ze toen gestemd heeft, maar wil dan wel dat iedereen open kaart speelt (met iedereen bedoelt ze de aanwezigen op dat moment, namelijk Lieske, Rob en Joost). Nathalie en Lieske praten nu erover waarom Nathalie de vorige ronde op Lieske gestemd heeft.

Edit: Lieske reageert heel begripvol en vind het onzin dat Nathalie een schuldgevoel zou hebben. Laatstgenoemde vind het weer heel volwassen van Lieske dat ze er zo goed mee omgaat. Lieske vind dat ze moeten genieten van die laatste paar weken en dat een schuldgevoel het er echt niet leuker op zal maken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwanee op 27-11-2005 00:43:19 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  zondag 27 november 2005 @ 00:49:31 #6
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609105
Door hun gegis naar de stemmen van deze ronde, krijg ik het ik het idee dat ze zelf niet eens weten hoeveel stemmen ieder heeft. Joost heeft het er namelijk over dat als Rob 1 stem heeft hij veilig zit, maar dat als hij 2 stemmen heeft dat hij dan op de bank zit. Ze weten in ieder geval niet wie op wie gestemd heeft, mogen daar (nog) niet over praten. Lieske weet overigens wel dat de andere bewoners op haar gestemd hebben.

Edit: Nathalie en Joost weten niet dat ze niet genomineerd zijn. Joost denkt dat er 4 genomineerden zijn. Nathalie denkt dat ze donderdag allemaal hun koffer moeten pakken, behalve Ingrid, en dat ze 's avonds pas te horen zullen krijgen wie er genomineerd zijn en wie eruit moet.

Lieske is naar bed. Joost, Rob en Nathalie praten nog verder over het nomineren enzo.

Misschien dat iemand anders nog kijkt en hier verder zou willen updaten?

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwanee op 27-11-2005 01:08:49 ]
  zondag 27 november 2005 @ 01:24:11 #7
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609771
Nog even snel dan.
Rob denkt zeker te weten dat Dido niet op hem gestemd heeft.
Nathalie en Dido gingen hun haar wassen en het duurde erg lang.
Toen Rob op de wc zat hoorde hij Dido zeggen "ik denk dat Rob op mij gestemd heeft", maar volgens Rob met een toontje van dat zij niet op hem had gestemd.

Rob zegt tegen Joost dat hij altijd zijn afspraken nakomt. Zolang er dus nog vrouwen in het huis zitten, zal hij waarschijnlijk niet op Roel of Joost stemmen.
Rob zal tegen Ingrid zeggen dat hij niet meer op haar zal stemmen, hij zal dat niet meer over zijn hart kunnen krijgen. Als Joost (volgens Rob) goed nadenkt, zal hij kunnen weten op wie Rob zal gaan stemmen in de volgende rondes (dus op Dido, Nathalie en Lieske).
Rob zegt dat hij een hele filosofie heeft over het nomineren, hij denkt verder (toekomst zegt hij), want dat telt voor hem het zwaarst mee. Het gaat om de toekomst en daar is hij mee bezig.
Hij gunt het 4 mensen, de overwinning. In de eerste plaats zichzelf. Als 2e noemde hij Ingrid. En als 3e en 4e persoon gok ik dat hij doelt op Joost en Roel. Dit weet ik echter niet zeker.
Hij geeft Joost het advies om ook op die manier te gaan nomineren. Je kan volgens hem niet echt meer nomineren met een motivatie, omdat de band te hecht is geworden. Volgens Rob nomineert Joost nog teveel met zijn gevoel.

Dido zal nooit Nathalie en Roel nomineren.
Nathalie zal nooit Dido nomineren.
Ingrid en Lies zullen ook elkaar nooit nomineren.
Joost zal nooit Rob en Ingrid nomineren.
Rob zal nooit Ingrid en Joost nomineren.

Rob zegt vervolgens tegen Joost dat je zó moet gaan nomineren dat je een wig drijft tussen de "verschillende groepjes'.
pi_32609837
Ik schakel net in en ik zie alleen nog rob en joost in de huiskamer zitten, rob verklaart dat ie het niet meer over zn hart kan verkrijgen om op ingrid te stemmen en 'verder denkt in het spel'.
Als beiden zouden moeten kiezen tussen het stemmen op joost/rob, nathalie of dido, dan weten ze het allebei wel, waaruit op te maken is dat ze beiden op dido stemmen (aangezien ik me niet kan voorstellen dat joost op nathalie stemt).

rob kan verder niemand met een motivatie meer eruit stemmen.

de redenering van rob is:
roel stemt nooit op dido, en andersom
nathalie stemt nooit op dido en andersom
joost stemt nooit op ingrid en rob
lieske stemt nooit op ingrid en andersom

'dus er moet een soort wig gevonden worden om de ban te breken' (?)

rob gaat morgen uitgebreid uitleggen aan ingrid waarom hij op haar heeft gestemd..
(zij stemde eerst op hem, en daarom nu hij op haar)
  zondag 27 november 2005 @ 01:29:09 #9
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609879
Joost gaat Rob zo iets vertellen over Ingrid....

Edit: Ze liepen net de tuin in, maar ik heb het volgens mij gemist
Gaan nu tanden poetsen, dus zo naar bed toe. Zal denk ik voor vannacht niks bijzonders meer gebeuren.
pi_32610009
Zwanee: Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen Deze post verwijder ik morgen weer wegens offtopic.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 27 november 2005 @ 01:51:02 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32610206
over beenschroeven enzo....1:50 uur

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 27 november 2005 @ 02:11:54 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32610554
2:11 de hele meuk ligt te slapen, ik kruip er ook eens tegenaan!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32612995
het hele huis snurkt nog
  zondag 27 november 2005 @ 10:22:40 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32612997
10.22 uur

Iedereen ligt nog te slapen, nog geen haan gesignaleerd.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 27 november 2005 @ 10:28:08 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32613042
Rob is wakker en strekt zich eens lekker uit!

Al gauw wordt Dido ook wakker. Een nieuwe dag is begonnen!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 27 november 2005 @ 11:42:47 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32613892

(Muerte)
  zondag 27 november 2005 @ 12:05:36 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32614274
Nathalie en Dido gaan samen in bad.

(Pinball)

(Peter6000)

Ik kijk zelf niet, post alleen af en toe een foto uit het SC topic. Dus streamers feel free
  zondag 27 november 2005 @ 12:29:55 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32614690
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Joost, Lieske, Dido en Nathalie in de jacuzzie
Rob is aan het sporten
Ingrid en Roel heb ik nog niet gesignaleerd

zondag 27 november 2005 @ 13:15:34 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32615644
Ingrid is inmiddels ook op.

(Trevanian)
pi_32616997
Joost en Dido liggen in het bubbelbad nog weer eens een rondje nominatievoorspelling te doen.
Ondertussen komt Rob er ook bij en die zegt dat ze maar is op moeten houden met het speculeren over het nomineren. Joost geeft nog maar weer is aan dat hij het raar vindt dat niemand iets zegt. Maar blijft zelf ondertussen angstvallig zijn nominaties ook verzwijgen.
Ondertussen is Ingrid weer begonnen met haar dagelijkse pasjes op de plaats in de tuin.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32617122
Roel is eindelijk ook zijn bed uitgekomen. Hij is in de keuken bezig om wat te eten klaar te maken als Dido weer binnenkomt. Roel vraagt waarom zij hem niet wakker heeft gemaakt. Dido snapt hem niet waarom hij daar zo moeilijk over doet. Roel vraagt of ze uit het bubbelbad blijft. Ja antwoordt Dido en dat is dus weer een reden voor Roel om boos te reageren. Dido loopt naar het washok en komt onderweg Natalie tegen. "Hij verwijt mij dat ik hem niet wakker heb gemaakt, hij lijkt wel van de pot gerukt", zegt Dido tegen Nathalie.
pi_32617210
Even later gaat Dido weer naar de huiskamer en is nog steeds verontwaardigd over Roel zijn reactie. Ze vraagt of hij met het verkeerde been uit bed gestapt is. Roel vindt dat ze heel vaag doet. "Nou jaaa, stik..... imbeciel!!!" zegt Dido.
Toch komt ze weer terug in de huiskamer. Roel zegt nog maar eens dat ze vaag loopt te doen. Dido zwijgt, duidelijk even van haar stuk gebracht door de reactie van Roel.
"Heb je lekker geslapen", vraagt Roel om het ijs te breken. "Ja", zegt Dido en staart weer voor zich uit en rookt haar sigaretje verder op.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 14:53:07 ]
pi_32618238
Rob en Roel zitten samen in het bubbelbad. Lieske is nu samen met Ingrid met haar dagelijkse trainingsrondjes bezig.

Binnen zoekt Dido naar welke kleding ze aan zal trekken. En Joost staat geduldig te wachten tot Nathalie uit de badkamer zal komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 14:57:08 ]
pi_32619000
Nathalie en Joost zijn in samen in de badkamer. Nathalie doet haar wimpers weer eens even goed insmeren met Mascara. Joost vraagt haar of ze niet bang is dat het borsteltje in haar ogen terecht komt.

Terwijl Joost nauwlettend in de gaten houdt wat Nathalie allemaal doet, zegt Nathalie: "Als ik jou gehad zou hebben met de kadootjes, dan zou ik een manicure-setje voor je gekocht hebben".

Ondertussen zijn Ingrid en Lieske bezig om hun caloriën weer op peil te brengen na de inspannende oefeningen in de tuin.
pi_32619146

Na "deskundig" advies van Nathalie aan Joost over gezichtsbehandeling voor hem, bekijkt Joost als Nathalie de badkamer uit is zijn gezicht nog eens aandachtig. Hij had het er met Nathalie al over dat hij soms vol "jeugdpuistjes" zat in zijn gezicht.
Nathalie adviseerde hem dus ook om een aftershave-balsem te gaan gebruiken tegen zijn puistjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')