Nog even snel dan.
Rob denkt zeker te weten dat Dido niet op hem gestemd heeft.
Nathalie en Dido gingen hun haar wassen en het duurde erg lang.
Toen Rob op de wc zat hoorde hij Dido zeggen "ik denk dat Rob op mij gestemd heeft", maar volgens Rob met een toontje van dat zij niet op hem had gestemd.
Rob zegt tegen Joost dat hij altijd zijn afspraken nakomt. Zolang er dus nog vrouwen in het huis zitten, zal hij waarschijnlijk niet op Roel of Joost stemmen.
Rob zal tegen Ingrid zeggen dat hij niet meer op haar zal stemmen, hij zal dat niet meer over zijn hart kunnen krijgen. Als Joost (volgens Rob) goed nadenkt, zal hij kunnen weten op wie Rob zal gaan stemmen in de volgende rondes (dus op Dido, Nathalie en Lieske).
Rob zegt dat hij een hele filosofie heeft over het nomineren, hij denkt verder (toekomst zegt hij), want dat telt voor hem het zwaarst mee. Het gaat om de toekomst en daar is hij mee bezig.
Hij gunt het 4 mensen, de overwinning. In de eerste plaats zichzelf. Als 2e noemde hij Ingrid. En als 3e en 4e persoon gok ik dat hij doelt op Joost en Roel. Dit weet ik echter niet zeker.
Hij geeft Joost het advies om ook op die manier te gaan nomineren. Je kan volgens hem niet echt meer nomineren met een motivatie, omdat de band te hecht is geworden. Volgens Rob nomineert Joost nog teveel met zijn gevoel.
Dido zal nooit Nathalie en Roel nomineren.
Nathalie zal nooit Dido nomineren.
Ingrid en Lies zullen ook elkaar nooit nomineren.
Joost zal nooit Rob en Ingrid nomineren.
Rob zal nooit Ingrid en Joost nomineren.
Rob zegt vervolgens tegen Joost dat je zó moet gaan nomineren dat je een wig drijft tussen de "verschillende groepjes'.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....