abonnement Unibet Coolblue
pi_31690788
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 25 oktober.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31691186
Joost en Menno praten in de blauwe stoelen.

Menno wil graag met Joost overblijven, Joost denkt er net zo over.
Roel loop langs om naar het toilet te gaan en zegt sarcastisch dat hij denkt dat ze het gaan halen.
Menno: "Ja, volgende week zaterdag."

Dido en Natalie praten in bed.

Dido is vereerd dat ze voor de baby mag zorgen, maar dat ze zich nu ook vaak eenzaam voelt doordat ze de fijne momenten niet met de groep kan delen. Ze vind het vaak moeilijk omdat ze hierdoor buiten de groep komt te staan. omdat er zo vaak negatief over Tanja wordt gesproken.
Nathalie heeft nu moeite met Tanja door haar nominatie.
Dido geeft aan dat er nu 2 aparte werelden zijn ontstaan. En dat het heel krom is, maar ze moet er neutraal tussen staan. Daardoor voelt ze zich wel eens eenzaam.
Nathalie zegt dat Dido het echt goed doet. Volgens Dido blijft het een moeilijke situatie, ze vergeet zichzelf af en toe.
Daarom was ze erg blij met het steuntje in de rug van BB. (De sigaretten)
'Zorgen voor' gaat bij Dido voor alles, ze noemt het Menno-incident van zaterdag als voorbeeld.
Ook Tanja wil ze ondersteunen met haar problemen in de groep, maar andersom ook. Nu nog de bonen erbij... het wordt haar wel eens teveel allemaal.
Ze zegt er nu niks meer over om het neutraal te houden. Tanja heeft het volgens haar ook moeilijk, dat neemt ze ook op haar nek.
Maar als ze de baby vast heeft... ze is verliefd op 'die kleine'.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:40:00 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_31691188
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
De regie zoomde heel sterk op deze boon in... Het lijkt dus dat als deze boon niet word ingepakt, de opdracht echt mislukt is :


[ Bericht 3% gewijzigd door CartWOman op 26-10-2005 00:41:58 (:')) ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31691353
Dido en Nathalie liggen in bed te kletsen. Dido heeft het over de moeilijke situatie waarin ze zit, omdat ze voor de kleine van Tanja zorgt. Ze doet het met liefde en vindt het een hele eer, maar hierdoor voelt ze zich soms een beetje buiten de groep staan.
Het is allemaal zo dubbel volgens Dido, sinds Nathalie is genomineerd en zoals de groep baalt van Tanja.. Dido zegt dat ze zichzelf af en toe vergeet en wegcijfert, ze denkt dat het nu eenmaal in haar aard zit.
Nathalie is bang dat als ze in het huis mag blijven, dat ze dan een gat in de lucht springt en dat is dan weer niet zo leuk voor degene die weggaat.
Dido vervolgt dat ze helemaal verliefd is op het kindje en dat voor haar zorgen veel goed maakt.
Ze verteld ook dat het kleine pakje sigaretten dat ze van BB kreeg voor haar goede zorgen voor de kleine haar zo goed deed. En dat ze er flink van baalde dat het door de groep dan weer zo verkeerd opgepikt wordt en dat ze er dan negatief op aangesproken word.
De dames begrijpen elkaar natuurlijk weer helemaal en hebben ondertussen al een paar keer gezegd dat ze nu echt gaan slapen...
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31691777
Als je er nog bent M-en-A: ik ben weg zo, dus please, stream gerust verder.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31692027
Roel, Ingrid, Lieske en Chantal zijn druk bezig in het "Bonenhok". Lieske heeft zich de kunst eigen gemaakt om ineens hele handen vol donkere bonen te scheppen met maar minimaal aan geel.
Roel waarschuwde haar dat ze nog een stukje tafel voor hem vrij moest laten om de bonen te kunnen sorteren.
Maar eerlijk is eerlijk, er ligt ineens een enorme vlek donkere bonen met maar weinig gele. Het gaat ineens snel met het vullen, afwegen en dichtmaken van de zakken. Het lijkt er op dat ze allemaal tevreden zijn dat Joost ze op dit moment niet aan het afleiden is met zijn drukke gedoetjes.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31692128
Ondertussen liggen Rob en Joost in hun bed en doet Rob pogingen om te slapen. De hyper-actieve Joost kan zijn mond niet dichthouden en blijft maar tegen Rob aankletsen. Onder andere weer over het eten. De slakken komen ook weer ter sprake en Rob zegt: 'al lust je ze niet, deze week moet je ze gewoon opeten'. Joost: 'Al had er een vlieg op mijn bord gezeten, dan had ik die ook nog opgegeten".
Nogmaals probeert Rob zijn ogen te sluiten, maar Joost kan echt niet ophouden met kletsen, dus Rob zal straks wel vermoeid de bonenkamer in stappen ben ik bang.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31692410
De ploeg (zonder Joost) heeft er een behoorlijk tempo in zitten. Nog 10 minuten te gaan en Ingrid begint over brood. Ingrid stelt voor om brood te gaan eten en dat ze gewoon tegen de rest zeggen dat die mislukt is en dat ze hem weggegooid hebben.
(moeten ze er wel bij zeggen over de schutting, anders gaat Joost in de prullebak kijken )
Lieske begint te zingen: "Doooo, dat is van...." enz... Ingrid staat op en loopt samen met Lieske de mini-polonaise. Roel slaat de handen voor de ogen en doet alsof hij er van moet huilen.
Nog 4 minuten tot de pauze. Ze komen er achter dat Joost er zo weer bij komt. Niemand lijkt daar echt gelukkig mee te zijn, ze vinden hem veel te langzaam, maar het is niet anders.
Op het moment dat ze op pauze gaan hebben ze 29 zakken gevuld en afgewogen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31692664
Joost komt gelijk als de anderen uit de werkkamer komen zijn bed uit. Chantal, Ingrid en Roel gaan buiten bij de vijver zitten om een peukje te roken. Joost heeft zich ondertussen aangekleed en zit met Lieske in de keuken. Hij maakt weer een cracker klaar, zodat hij gevoed straks het bonenhok binnen kan. Lieske zit ook met haar rantsoenpakketje. Chantal heeft het buiten weer eens over het rantsoen. Ingrid herinnert de bewoners er nogmaals aan dat Naat donderdag misschien vertrekken moet. "Misschien krijgt ze morgen nog wel een pakje boter, omdat ze genomineerd staat" zegt ze.
Het brood is ondertussen klaar en Lieske staat zich rot te peinzen hoe ze het nu verdelen moet. Joost gaat buiten vragen wie er brood wil. Chantal wil nog niet, die wil zo eerst gaan slapen. Joost verdeelt het brood op schoteltjes en pakt er eentje voor zichzelf (Met het grootste stukje erop) en gaat eten. De pauze duurt voor de zoveelste keer weer langer dan het geplande kwartier. Het is nu 2.16 uur. Roel, Joost, Lieske en Ingrid gaan het bonenhok weer binnen (en ik ga mijn bedje opzoeken )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:23:04 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_31692741
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:

Lieske begint te zingen: "Doooo, dat is van...." enz... Ingrid staat op en loopt samen met Lieske de mini-polonaise. Roel slaat de handen voor de ogen en doet alsof hij er van moet huilen.
Screenshot van ForeverBlue:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 04:42:04 #11
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31693622
De groep van Roel, Lieske, Ingrid en Joost is zo juist uit de bonenkamer gekomen en hebben er weer een dienst opzitten. Tijdens de dienst hing er een relaxte sfeer, veel sekspraat en Roel en Lieske zaten veel te plukken aan elkaar. Waarop Joost vroeg of ze een relatie zouden zitten met elkaar. Roel zei resoluut nee, Lieske had de vraag niet verstaan. Iedereen heeft bonen in zijn/haar broek gehad tijdens de dienst. Lieske moest zelfs haar broek een stuk uit doen, waarop Roel en Joost gewoon bleven kijken en grapjes maakte.
hilarisch moment, jullie hadden er bij moeten zijn Er is niet/nauwelijks geroddeld over de andere bewoners door deze groep!

Ze maken de volgende groep wakker, die nog even wakker moeten worden. Nathalie eet een stuk "brood" met marmelade en krijgt er kotsneigingen van, zo vies vind ze het. Het is mij niet duidelijk of ze ook daadwerkelijk heeft overgegeven. Ingrid gaat bijna gelijk naar bed. Dido en Roel zitten buiten te roken.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlaBlub op 26-10-2005 11:10:08 ]
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  woensdag 26 oktober 2005 @ 06:51:00 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31693857
De afgelopen uren zijn er alleen een paar sprookjes verteld door Dido & Rob. En nu wordt er wat gezongen en dat klinkt echt nergens naar (vooral Nathalie laat zich gelden met d'r hele Marco Borsato repertoire....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 07:33:20 #13
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_31693979
Dido, Rob, Nathalie, Menno in de bonenkamer.
Discussie over hoe vaak ze hier nu zijn geweest, Nathalie denkt 4x maar de conclusie is 5x.
Beetje flauwe praat en lacherige sfeer. Ze zijn duidelijk heel melig.
In de slaapkamers nog volledige rust.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:10:19 #14
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_31694146
Menno begraaft Nathalie onder de bonen. Ze roept: ik heb bonen in mijn broekje en nu gaan ze in mijn schoenen.
Inmiddels zit ze weer aan tafel, ik heb nog nooit zo ingesneeuwd gezeten.
Dido vertelt vervolgens dat er een man was in Seks voor de Buch dat die kickte op een bad vol bruine bonen, die zou dit geweldig vinden.
Nathalie heeft trek in een lekker kippetje, Dido wil wel kippen loslaten in dit bonenhok, die kunnen bonen eten en aan het eind gaan ze de dikke kippen op eten. Nog 7 minuten dan zijn ze klaar. Ze vinden dat deze periode het langst heeft geduurd. De camera zoomt in op de afgewogen zakjes.
In de slaapkamers nog steeds geen beweging.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:11:49 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31694152
Rob, Menno, Dido en Naat zijn in de werkplaats:

Dido: dat is toch geen gekke techniek?
Rob: dan moet je kijken hoe je maag eruit ziet!
Dido: eerst eet ik een paar bonen nu, dan drink ik straks warm water en heb ik geen honger meer!
Naat: ik eet maar geen bonen meer, ik denk dat ik daar een beetje naar van word

Naat: zal ik ze alvast wakker maken?
Rob: nee, laat ze nog maar even slapen
Naat: keee

Rob en Dido halen nog een hand bonen die weer op tafel gesorteerd worden.
Naat: das ook makkelijk, gewoon die bonen van de ene naar de andere kant brengen
Naat gaat op de bonen liggen: sorry hoor
Rob: geeft niks hoor schat, ga jij maar ff lekker liggen
Mennno begraaft Naat onder de bonen
Naat kirt wat en zegt: oooh in mijn reet ook nog (doelend op een verdwaalde boon)
Menno staat weer te werken en Naat ontdoet zich van bonen in haar kleding door met haar handen over haar billen te wrijven –onder haar broek
Naat: ik zit nu echt helemaal ondersteboven
Naat: het is altijd even apart,. Ik heb nog nooit zo ingesneeuwd gelegen!!

Dido: er was een man helemaal fan van he, bij seks voor de boeg, die was helemaal gek van bruine bonen. Rob beaamt dit.
Naat: neee!!
Naat: dit wordt mijn laatste uurtje hier… Hier in de BB geschiedenis. Best gek he…
Naat: daaaar zou ik een trek in hebben! Een kipje!
Rob: zonder kopje.
Dido: ja, hier een kip loslaten!

Naat: hoe laat is het?
Dido” Oooh wat goed zeg! 7 uur (op mijn klok is het 8 uur)
Naat: wat duurt deze keer lang he
Menno: ja de vorige keer ging snel

Naat: en dan zegt BB jullie moeten nog 2 uur blijven zitten
Rob: dat doe ik niet

Dido: dat vind ik echt niet leuk!! Heb je een spin in mijn bed….
Naat: nah, waar zie je me voor aan?
Dido” zoals Roel, die met die spin op zijn badjas voor me ging staan toen ik op de stip stond, ik kon niet eens wegrennen!! Stom vond ik dat!

Dido: doe nog een keer de kip!
Naat: tok tok tok
Dido: ik ben een kipje!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:15:36 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31694165
Dido: stop maar want je stopt allemaal verkeerde bonen in de zakjes
Naat: dat komt door de zwaartekracht
Dido: we stoppen ermee!

* ik ben zo weg
pi_31694760
Menno alleen aan t werk.....................
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:00:28 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31696170
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:25 schreef Joke41 het volgende:
Menno alleen aan t werk.....................


Screenshot scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31696318
De haan heeft nog niet gekraaid,BB laat de rest van de bewoners slapen.
Tanja heeft zich net gedoucht en Menno...zit nog steeds in de bonen.
waar is die kutkip??
pi_31696498
Van Mediawatcher:

Het is 08:45 uur.
In de keuken scharrelen Rob, Joost, Roel en Menno rond. Er hangt een bedrukte stemming. Men is tot de conclusie gekomen, dat de weekopdracht niet haalbaar is. Daarom gaan ze ruimere tijden slapen; hard doorgaan heeft immers toch geen zin. Nergens staat in de opdracht dat ze volcontinue diensten moeten draaien, dus een nachtje doorslapen kan nu ook wel. Menno is de enige, die nog wat energie toont; hij overweegt om dan maar alleen te gaan werken. De anderen praten hem dat echter uit het hoofd, want dat is volgens hen niet mogelijk. Dan doe je hoogstens drie tot vier zakjes. Joost en Rob vinden dat een zinloze actie; het gaat immers om drie- tot vierduizend zakjes in totaal?

Later voeren Menno en Roel nog een discussie. Menno geeft aan dat BB opnieuw met deze opdracht ze iets duidelijk wil maken, iets wil leren. Roel: "Wat dan? Ik heb helemaal niets geleerd van dat Winnie the Pooh inpakgedoe of dat breien; vond dat allemaal zinloze acties. Het is ook niet mijn stijl om als een marionettenpop boontjes te gaan zitten sorteren. BB moet gewoon zorgen dat opdrachten haalbaar zijn."

Het falen van de bewoners staat dus inmiddels vast. Toch heeft men hoop dat het door BB soepel zal worden opgepakt; misschien krijgen ze toch nog wel een beloning. En een nieuw rantsoen zal vast beter zijn dat het huidige; andere rantsoenen waren ook best wel luxe.

Menno heeft toch besloten om alleen verder gaan en zit nu in stilte te sorteren. Af en toe fluit hij een deuntje, om het voor zichzelf wat gezelliger te maken in de hol klinkende ruimte van het 'bonenhok'.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31696542
Nu weten we in ieder geval wat er gebeurd is en wie er het bijltje bij neergegooid hebben.
Wat ik mis in het geheel is of de andere bewoners ook in de beslissing meegenomen zijn. Volgens mij niet. Dus dat kan nog wat teweeg brengen misschien.
In ieder geval van mij een pluim voor Menno dat hij probeert te redden wat er te redden valt. Ben alleen bang als de andere bewoners zich niet bij hem aansluiten dat het voor hem ook van korte duur is. Of het voor hem persoonlijk veel nut heeft zullen we af moeten wachten. Morgenavond zit hij op de bank en moet hij nog maar kijken hoe het loopt. Misschien steunt Nederland hem door deze actie iets extra zodat hij nog minimaal 1 week plezier van zijn eenzame gevecht tegen de bonen heeft
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31696720
Chantal en Lieske zijn inmiddels opgestaan. Joost ligt wat te draaien in zijn bed. Ondertussen heb ik op de Talpa Site gelezen dat er ook met de andere bewoners overleg geweest is. Dus Menno staat alleen met zijn actie. Wat mij betreft mag BB hem wel zeggen dat hij niet verder hoeft te gaan in zijn uppie. Of ze moeten hem voor ieder zakje dat hij alleen aflevert maar ¤ 1000,- in zijn persoonlijke prijzenpot storten. Dan houdt hij er tenminste nog iets aan over.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31697126
Roel en Chantal zitten in de tuin. Ze hebben het over het stoppen van de weekopdracht. Ze schuiven zoals altijd de schuld weer richting BB.
- BB moet duideljiker zijn over de opdracht
- BB moet geen onhaalbare opdrachten geven
- BB kan (mag) niet zeggen dat ze hun best niet gedaan hebt.
- BB moet geen onzinnige opdrachten geven

Roel gaat weer de discussie aan wat "je laten kennen" is. Of stoppen slap is of dat het juist lef hebben is om te stoppen. En zo gaat het nog wat heen en weer geklets en proberen ze de schuld van het mislukken toch weer bij BB te leggen en niet bij zichzelf.
Chantal en Roel denken dat de anderen misschien door hadden willen gaan omdat hun (Rob, Nathalie, Menno) op de bank zitten. Dat ze daarmee hun nominatie ongedaan hopen te maken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31697514
Joost, Chantal, Lieske en Roel weer in de bonenkamer. Ze schijnen de draad toch weer op te pakken. Beetje tegenstrijdig na alle verhalen die ze rondgestrooid hebben in de afgelopen periode.
Ze zitten natuurlijk het doorwerken van Menno te af te kraken. Dat hij speelt met zijn gezondheid. En dan komt natuurlijk het eten (niet eten) van dit moment ter sprake.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:50:20 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31698364
Menno is nu dus al vanaf een uur of 5 bezig voor de duidelijkeheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')