Zonde. Wel typisch, ben zelf ook weer na precies 3 maanden voor de bijl gegaan. Ook een periode van 3 maanden de hele dag bezig zijn met *niet roken*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. ik ken een aantal mensen die na jaren weer begonnen zijn.....
en nadat ik 3 maanden aan niets anders kon denken dan aan roken, ben ik zelf ook weer voor de bijl gegaan![]()
--knip--
Het schijnt dat 3 maanden ook weer zo'n kritisch punt is.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef teun911 het volgende:
[..]
Zonde. Wel typisch, ben zelf ook weer na precies 3 maanden voor de bijl gegaan. Ook een periode van 3 maanden de hele dag bezig zijn met *niet roken*
Sure, 10 maanden geleden ben ik gestopt, maarsoms is de trek zo heftig, gaat volgens mij nooit meer over, het is dat ik me fysiek beter ben gaan voelen, een boel geld overhou, mn kids/omgeving niet uitrook, maar anders zou ik er zo weer eentje opsteken...eens een junk, altijd een junk wat mij betreft..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, voor alle niet-rokers...geloof me: Stoppen met roken is een hel! Dat weet je alleen als je zelf verslaafd bent geweest...
Ik zou ook onrustig worden als ik ineens een been van de tegenstanders eraf zou schoppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
Rob moet voor onrust zorgen op het veld... en dat doet hij dan ook.....
goh.. waarom verbaast me dat nou niet?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:01 schreef Djoj het volgende:
[..]
Sure, 10 maanden geleden ben ik gestopt, maarsoms is de trek zo heftig, gaat volgens mij nooit meer over, het is dat ik me fysiek beter ben gaan voelen, een boel geld overhou, mn kids/omgeving niet uitrook, maar anders zou ik er zo weer eentje opsteken...eens een junk, altijd een junk wat mij betreft..![]()
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, voor alle niet-rokers...geloof me: Stoppen met roken is een hel! Dat weet je alleen als je zelf verslaafd bent geweest...
Klopt. Alleen makkelijker gezegd dan gedaan; soort schakelaar omzetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijd
Gek hè, dat het niet lukt, als je jezelf van te voren al wijsmaakt dat je het moeilijkste ter wereld gaat doen.
Is dit een reactie van een niet-roker of van een ex roker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijd
Gek hè, dat het niet lukt, als je jezelf van te voren al wijsmaakt dat je het moeilijkste ter wereld gaat doen.
van iemand die net naar Alan Carr is geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is dit een reactie van een niet-roker of van een ex roker?
Ex. 20 jaar lang 1 slof per week of meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb gelezen dat die ook weer rookt....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef teun911 het volgende:
[..]
van iemand die net naar Alan Carr is geweest![]()
Waarschijnlijk van iemand die nooit gestopt is of nog in het enthousiasme van de eerste weken zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval buig ik mijn hoofd....respect!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ex. 20 jaar lang 1 slof per week of meer.
Daar kan je mee lachen, maar ik ben die man de rest van mijn leven dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef teun911 het volgende:
van iemand die net naar Alan Carr is geweest![]()
Heb ik ook wel eens ergens gehoordquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat die ook weer rookt....
high 5quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar kan je mee lachen, maar ik ben die man de rest van mijn leven dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.![]()
Dat is het belangrijkste denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Stoppen met roken door iemand gedwongen zou ik ook niet kunnen hoor!
hehequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef stil het volgende:
Ik ben ook eens gestopt en had er totaal geen moeite mee, mensen om me heen wel, ik scheen wat hyper te zijn.
Ben trouwens na 4 maand ook net zo makkelijk weer begonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |