Een wit shirt met op de voorkant het verpleeghuis waar zij werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is een Dido shirt? Is dat een shirt zonder voorkant?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef ibo het volgende:
Z ag ik nou Dido roken?
Ja, ik zag het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido heeft een NEP-sigaret die ze soms pakt omdat ze aangaf dat ze zo gewend is aan een sigaret in haar hand en op die manier vindt ze het blijkbaar makkelijker om er van af te komen
![]()
En nu zegt 'ie dinsdag of woensdag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Rob hoopt dat de baby te vroeg wordt geboren: vandaag of morgen.![]()
Ik hoop van ganser harte dat hij er volgende week uitgeflikkert wordt met alle 6 zijn benen.... en dat iemand hem wijst op het bestaan van dit forum.... Misschien dat ie dan eindelijk gaat inzien dat dit een heel logische bank is.... Het enige onlogische is dat Linda er zit in plaats van chantal...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
Rob: "Dit is een onlogische bank."
Kneus
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
Rob: "Dit is een onlogische bank."
Kneus
Tanja gaat er echt niet uit. ze manipuleren die cijfers gewoon, easy as that.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nu zegt 'ie dinsdag of woensdag.
Wat verwacht 'ie nou? Dat Tanja bevalt en ze met navelstreng en al naar huis wordt gestuurd?
Jahquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat verwacht 'ie nou? Dat Tanja bevalt en ze met navelstreng en al naar huis wordt gestuurd?
Laat de baby dan maar vanavond komen, heb vanavond geen tijd om BB te volgen en ik zou het heel graag willen missenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Rob hoopt dat de baby te vroeg wordt geboren: vandaag of morgen.![]()
Rook even een sigaretje.... daar zakt je stress-level vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:41 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat het even uitleggen.
Ik heb zin om haar te slaan
Hij is zó onzeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:40 schreef cuall het volgende:
ik snap niks van die gedachten kronkels
Dat hij het een zware bank vindt meent 'ie niks van, zegt 'ie alleen omdat dat 'zo hoort'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:40 schreef cuall het volgende:
Wat denkt die Rob krom eigenlijk, hij wil in het huis blijven:
- eerst zegt hij dat hij hoopt dat Tanja deze week gaat bevallen
-dan zegt hij: alle mannen gaan op mij stemmen, want ze willen niet weer een man eruit (hij gaat er dus al van uit dat hij blijft)
ik snap niks van die gedachten kronkels
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
Rook even een sigaretje.... daar zakt je stress-level van
Nee, dat BB niet gaat vals spelen als Tanja de minste stemmen krijgt denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nope, 3 weken. Daar heeft ze dan wèl weer gelijk in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:42 schreef teun911 het volgende:
Hmm, die nicotine meuk is echt al na 3 dagen uit je systeem Dido, niet na 3 weken.
Hele korte opleving, zal straks wel in slaapvallenquote:
Zie het ook niet gebeuren maar het is enigszins aanneembaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
Ze maakt het zichzelf wel erg moeilijk met die nep-sigaret... De lichamelijke verslaving is wel te doen, maar de geestelijke verslaving kom je niet zomaar vanaf en nu blijft ze zichzelf er maar mee confronteren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope, 3 weken. Daar heeft ze dan wèl weer gelijk in.
Ben bang jullie beide mis zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope, 3 weken. Daar heeft ze dan wèl weer gelijk in.
Dan bedoelt 'ie toch ook dat Tanja er dan wel uit kan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat BB niet gaat vals spelen als Tanja de minste stemmen krijgt denk ik![]()
Dat hoeft niet meer als de baby er al is.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Voor twee mensen die een gesprek voeren zitten ze wel erg ver uit elkaar
Dat niet alleen maar gister was het nog: de laatste keer dat hij op de bank zou zitten en gewoon de finale gaat halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat hij het een zware bank vindt meent 'ie niks van, zegt 'ie alleen omdat dat 'zo hoort'.
Hij weet echt zeker dat hij blijft.
Yup, maar dat tussen de oren gedeelte (of dat nu na 3 dagen of 3 weken is) is het lastigste deel..... 1x te veel alcohol (want daar "hoort" een sigaret bij) of 1x flinke stress en ze gaan weer voor de bijlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ben bang jullie beide mis zitten.
echt na 3 dagen zit alles tussen de oren, dat is nu dus al bijna.
Jep. Dat is vragen om problemen wat zij doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:
Ze maakt het zichzelf wel erg moeilijk met die nep-sigaret... De lichamelijke verslaving is wel te doen, maar de geestelijke verslaving kom je niet zomaar vanaf en nu blijft ze zichzelf er maar mee confronteren...
Tussen de oren gedeelte duurt de rest van haar leven. Eens een roker, altijd een roker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Yup, maar dat tussen de oren gedeelte (of dat nu na 3 dagen of 3 weken is) is het lastigste deel..... 1x te veel alcohol (want daar "hoort" een sigaret bij) of 1x flinke stress en ze gaan weer voor de bijlEn het duurt vrij lang voor dat dat uit je systeem is.....
Dus vanavond na een paar drankjes en het gestook van Chantal gaat ze een gesprek aan met de groep en steekt een peuk opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jep. Dat is vragen om problemen wat zij doet
"Na 3 weken is 99% van de nicotine uit je lichaam verdwenen"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ben bang jullie beide mis zitten.
echt na 3 dagen zit alles tussen de oren, dat is nu dus al bijna.
wat maak je toch weinig mee in het echte leven dat je daar op zit te hopen.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
Tussen de oren gedeelte duurt de rest van haar leven. Eens een roker, altijd een roker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |