even helemaal offtopic, heb jij die CD nog van de eerste ONZ meet? ik vond hem recent terug, wel weer leukquote:
*mental image*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:47 schreef Marrije het volgende:
En Rob is in de badkamer met zijn been bezig.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:46 schreef yvonne het volgende:
even helemaal offtopic, heb jij die CD nog van de eerste ONZ meet? ik vond hem recent terug, wel weer leuk![]()
ik ben die van mij kwijtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik wil em wel graag! Kan je em mailen?
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:48 schreef Pinball het volgende:
In de categorie "offtopic-want-er-gebeurt-niks-in-het-huis" :
Kon ik van de week nog pimpen met mijn übergerse uitzicht:
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/68036/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Nu zie ik al een paar dagen alleen dit: (vanaf dezelfde plek genomen):
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/68037/thumb.jpg]afbeelding][/url]
ik heb hem denk ik nooit gehad, niks voor mij om dat kwijt te rakenquote:
Tip: Rolgordijn omhoog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:48 schreef Pinball het volgende:
In de categorie "offtopic-want-er-gebeurt-niks-in-het-huis" :
Kon ik van de week nog pimpen met mijn übergerse uitzicht:
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/68036/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Nu zie ik al een paar dagen alleen dit: (vanaf dezelfde plek genomen):
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/68037/thumb.jpg]afbeelding][/url]
ik had hem wel maar het is ook niks voor mij om zo'n "kostbaar" ding kwijt te raken, yvonne wil er vast wel voor ons branden!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik heb hem denk ik nooit gehad, niks voor mij om dat kwijt te raken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:55 schreef yvonne het volgende:
dan maak ik van de week even 2 kopietjes en neem met JM en P contact op
ze gaat een nep sigaret nemen:)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
Jaaa, Dido heeft het over sigaretten.
Dat is nog eens wakker wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:02 schreef Maurisico het volgende:
Ken nu Milagros's onderkant,
Goed plan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:04 schreef teun911 het volgende:
[..]
ze gaat een nep sigaret nemen:)
mooi, neem ik een echte met een lekker dubbel bakkie senseo![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 05:37 schreef BBscanner het volgende:
@Milagro, Scanman & Eborn
Geef jullie allemaal de Off-Topic wissel-bokaal door. Gefeliciteerd!![]()
Helaas Kribbet je hebt hem dus nu echt verspeelt deze week!![]()
![]()
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hoe off-toppic durf jij te gaan in de BB-SC!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Doe zelf ook nog ff een off-topic lijstje;
Wat zijn de films die BB wachers leuk vinden:1 - Once upon a time in America (1984 Sergio Leone) Echt mijn alltime Topper!! 2 - Fight Club (David Fincher) (1999) 3 - The Gothfather I (1972) 4 - One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) 5 - Lawrence of Arabia (1962) 6 - Apocalypse Now (1979) 7 - Reservoir Dogs (1992) 8 -Ben-Hur (1959) 9 - Natural Born Killers (1994) 10 - Pulp Fiction (1994)
Ga nu maar slapen BB slaapt Fok slaapt, Truste![]()
Lijkt me leuk om een keer mee te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:19 schreef Marrije het volgende:
Toen ik donderdag bij de live uitzending aanwezig was ben ik vooraf nog even het huis ingeweest, natuurlijk achter de glazen muren waar de camera's staan, maar ik stond dus op 1 meter afstand naar Dido en Joost te kijken die in de keuken aan elkaars gezcht zaten te frunniken. Ook de regiekamer was zeer interessant om te zien![]()
Hier ongeveer hetzelfde maar is mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Goedenmorgen, mensen.![]()
Wat heb ik ruk geslapen, zeg. Straks maar even inhalen, vanavond voetbalavond!![]()
Dat ligt er maar net aan welke kant de propagandamachine van Talpa deze week op wijst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig nog maar 6 dagen en dan is de kwelling voorbij.
Groningen al volop zon.quote:
Linda zal t huis wel moeten verlaten gok ik. Zeker omdat ze de boel zo heeft lopen begaaien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke kant de propagandamachine van Talpa deze week op wijst.
Ze hebben van alledrie genoeg beelden om een exit te verzekeren zonder dat ze nog belcomputers aan het werk hoeven te zetten.
Rob werd gisteren al beschuldigd van krokodillentranen. Dan is het overduidelijk wie BB aan de schandpaal gaat nagelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke kant de propagandamachine van Talpa deze week op wijst.
Ze hebben van alledrie genoeg beelden om een exit te verzekeren zonder dat ze nog belcomputers aan het werk hoeven te zetten.
Ik ben uitgenodigd, via Fia zeg maar... Dus geen familie van bewoners oidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer mee te maken![]()
Ben je er gewoon naar toe gegaan of ben je toevallig familie van 1 van de bewoners![]()
Lijkt me toch niet dat je zomaar naar binnen mag want anders ga ik er donderdag naar toe ok Rob uit te![]()
![]()
![]()
Erg leuk dat je het hebt kunnen meemaken van dichtbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd, via Fia zeg maar... Dus geen familie van bewoners oid![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Groningen al volop zon.
De film viel je tegen, las ik? Jammer.
Er is nog niets zeker, ze gaan natuurlijk eerst controverse zaaien om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. Ik weet pas wie er uit gaat als ik het Bridget hoor zeggen, niet eerderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:20 schreef scanman01 het volgende:
Rob werd gisteren al beschuldigd van krokodillentranen. Dan is het overduidelijk wie BB aan de schandpaal gaat nagelen
Blij dat ik nog even niet aan het luisteren benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Zeer boeiend gesprek nu tussen Rob en Dido
(zelden twee personen zo enorm slap horen lullen)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(en ik zou ook zeggen dat ik er geen familie in had zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |