Dat hotel is inderdaad al een ervaring op zichquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:Nee, helaas niet. Lijkt me wel een leuke ervaring.
Dan kun je beter naar Hollywood, Los Angelesquote:Ik zie mezelf nog altijd als de nieuwe Kubrick, alleen ben ik nog niet ontdekt
Jack is ook 1 van mijn favorieten, ik heb nog steeds Canal+ en geniet er bijna elke dag vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles, behalve SF.
Vroeger was er een tijd dat ik moest wachten op de nieuwste films, omdat ik de rest in de videotheek al zo ongeveer had gezien.
Tegenwoordig is dat iets minder, maar nog altijd zwaar verslaafd aan films kijken
Jack N is natuurlijk nog steeds de beste
Overdag is off topic ook wel lullig, maar zoals nu zal er toch geen haan naar kraaienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dan heb ik de naam dat ik altijd OFF topic bezig ben![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is wel een geruststellende gedachte, voor jullie beiden
Koppie doet wel veel ja, vooral ogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef eborn het volgende:
[..]
VrouwenAlleen het koppie telt
![]()
-1 generaliserend
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Noah dus... ja... Milagro vindt hem te jong.. dus he's all yours
Meestal wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
AbsoluutMaar kan er echt niet bij dat je je vrouw, vriendin of een vrouw zou slaan, met woorden kan je veel meer bereiken
Oh die is ook schitterend! Niet om te zien maar wel om om te lachenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond de leukste man die Romano.
Die one liners van die man![]()
Gelukkig maar. een geruststellende gedachte zo voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overdag is off topic ook wel lullig, maar zoals nu zal er toch geen haan naar kraaien
(ik blijf een beetje in het spoor van bb)
Staat niet in mijn top 10 van zijn beste films, maar was zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef milagro het volgende:
Hoe vond jij About Schmidt, Scan?
Ndugu
Die ken ik nog van "Fame" vroeger. Toen had hij nog wat meer haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond de leukste man die Romano.
Die one liners van die man![]()
Doe es jouw top tien dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat niet in mijn top 10 van zijn beste films, maar was zeker niet slecht.
jaaaaaaaa, iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van "Fame" vroeger. Toen had hij nog wat meer haar
1 - One flew over the cuckoo's nest (beste film ooit gemaakt)quote:
Ja, kan net zo goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 - One flew over the cuckoo's nest (beste film ooit gemaakt)
2 - The Shining
3 - The postman always rings twice
4 - The last detail
5 - Chinatown
6 - As good as it gets
7 - A few good men
8 - Terms of endearment
9 - Wolf
10 - Witches of eastwick
Mwoah valt wel mee, hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:47 schreef wickie het volgende:
goedemorgen mensjes, ik zie dat er lekker offtopic wordt gekletst
Die heeft flink bewogen de laatse 8 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een laatste screenshot dan... veelzeggend:
[afbeelding]
Woei!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:19 schreef Marrije het volgende:
Toen ik donderdag bij de live uitzending aanwezig was ben ik vooraf nog even het huis ingeweest, natuurlijk achter de glazen muren waar de camera's staan, maar ik stond dus op 1 meter afstand naar Dido en Joost te kijken die in de keuken aan elkaars gezcht zaten te frunniken. Ook de regiekamer was zeer interessant om te zien![]()
Whahahaha, neeheeeee, dat was ik niet!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Woei!
Had je geen zin om keihard wat te roepen naar ze?
btw: leuke shirts hadden jullie aan
Shirts? Ik heb wat gemist volgens mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Woei!
Had je geen zin om keihard wat te roepen naar ze?
btw: leuke shirts hadden jullie aan
Misschien over een half uurtje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:25 schreef Anitra het volgende:
Ik zit al ff op de haan te wachten, maar nog steeds niet
Op de voorkant: BOEJUHquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Shirts? Ik heb wat gemist volgens mij
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:24 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, neeheeeee, dat was ik niet!!Maar het waren leuke t-shirts.
Ik heb er even aan gedacht om: 'Marrije greetz Fok te roepen'![]()
Een vip tourquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Maar kreeg jij de VIP tour of mocht iedereen daar rondlopen?
Dat is beter dan die Dido shirt toen ik er wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op de voorkant: BOEJUH
Op de achterkant: Roel Rules
Wat is een Dido shirt? Is dat een shirt zonder voorkant?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:30 schreef Anitra het volgende:
Dat is beter dan die Dido shirt toen ik er was
Vip tour is wel leuk volgens mij!!
Dat Dido shirt zegt mij weer nietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is beter dan die Dido shirt toen ik er was
Vip tour is wel leuk volgens mij!!
Hallo BB SC Newbiequote:
Een shirt zonder inhoud, duhquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is een Dido shirt? Is dat een shirt zonder voorkant?![]()
Of een tease shirtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |