Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
Vast voor straks!
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
pong post
Er ligt een behoorlijke drukke weg op 100 meter afstand, welke kant wilde je duwenquote:
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeuren![]()
Ja, de spellen zijn saaier gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Haar paard staat ergens in Vijfhuizen en weet niet of ze al klaar zijn met het ontmantelen van die 500 ponderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?
* eborn houdt wijselijk zijn mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.![]()
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeuren![]()
10 print "Hello world!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Nog één off topic opmerking dan
Kennen jullie de ZX spectrum nog. Volgens mij was dat de eerste. Heb ik nog op leren programmeren in basic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Vast niet nee. En ik denk niet dat veel mensen blijven plakken voor die five minutes of famequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat roken![]()
![]()
Maar er zal niet weer een geheime rook opdracht zijn![]()
KRIBBET is voor het eerst ook erg stil (en wacht in spanning afquote:
Nope, it wasn't mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben je niet tegen gekomen denk ik of je moet met een tekkel hebben gelopen en een man van een jaar of 75 zijn![]()
Dat is uiteraard te gek om te zien maar anders de keer erna dat hij weer op de bank terecht is gekomen en dat na zijn "gesprekjes" met de medebewoners![]()
effe danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.![]()
Ik zeker nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Vast niet nee. En ik denk niet dat veel mensen blijven plakken voor die five minutes of fame
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag hequote:
Ik zie er zo uit, schatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag he![]()
Maar wel een erg mooie foto
![]()
Ik kende hem al.quote:
Je moet eens wat vaker in userfoto's topics kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag he![]()
Maar wel een erg mooie foto
![]()
Waarschijnlijk woon je niet in de buurt nee want anders hadden we donderdagavond bij het BBhuis kunnen afsprekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, it wasn't meEn voor zover ik weet wonen we niet naast elkaar toch
Het is inderdaad ook wel lachen om hem steeds die nominaties door te laten maken. Inderdaad die gesprekjes van hem
[nostalgie mode] Was eventjes weg en er barst meteen een discussie los over de amiga: geweldige computer was dat! Inderdaad kick start, en je kon er eigenlijk alleen spelletjes op spelenSpelletjes die daarna nooit meer geëvenaard zijn, geweldig was dat! [/nostalgie mode]
WAUW zeg, ik wist niet dat er zulke mooie vrouwen op dit forum aanwezig warenquote:
ondankbare ventquote:
Er worden er toch een aantal voorgesteld, en daar kan zij dan uit kiezen toch???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbare vent
maar goed, on topic maar weer
Hoe zal Chantal reageren op haar 'date'?
Zal ze pissig worden, denk je of juist vereerd zijn?
Het zou leuk zijn als ze haar niet vertellen dat hij er speciaal voor haar in zit en zij dan denkt dat hij haar verkiest boven al die jonge meiden
Ik denk dat ze er niets mee te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbare vent
maar goed, on topic maar weer
Ik heb het in de gatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker in userfoto's topics kijken
Woon je in Almere dan? That sucksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarschijnlijk woon je niet in de buurt nee want anders hadden we donderdagavond bij het BBhuis kunnen afspreken![]()
Nog een week op de bank en hij gaat kruipenIk ben nog steeds van mening dat hij deze week nog een keertje knapt
![]()
![]()
Ene, ik zal wel te jong zijn maar ken die spellen nietmaar vroeger speelde ik altijd buiten en was totaal niet bezig met computers en spelletjes daarop (en nu loop ik dus een paar jaar achter
)
Ok, ze is desperate... maar toch niet zo erg dat ze dat gelooft? Of ze moeten er een dove instoppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
Het zou leuk zijn als ze haar niet vertellen dat hij er speciaal voor haar in zit en zij dan denkt dat hij haar verkiest boven al die jonge meiden
Je hebt in ieder geval iets wat Dido niet heeftquote:
Nee, ze mogen een nummertje maken in een speciale kamer (misschien wel het buitenhuisje).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef MaJo het volgende:
Dus die 'date' voor Chantal wordt een nieuwe bewoner? En zij kan zelf kiezen wie er dan in komt? Kan me niet voorstellen dat er mannen zich gaan opgeven maar je weet het maar nooit
Het huis staat in Aalsmeer hequote:
Onder de 25 ga je nog niet richting de 30quote:Hoe oud ben je? Ik ben zelf 23 dus ook nog redelijk 'jong'.
We shall seequote:Ik ben benieuwd of Rob deze week gaat trekken, aan het gedrag van vannacht te zien niet echtWhat was that about? Heb het gisteren allemaal gemist maar zag dat stukje op tv net. Hij kwam niet echt tof over...
Grote handen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iets wat Dido niet heeft
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niets mee te maken wil hebben.
sorry, je bent te jong voor mijquote:
Ik denk dat Chantal helemaal over de rooie gaat en dat ze absoluut niet leuk vind dat BB dit voor haar bedacht heeft.quote:maar goed, on topic maar weer
Het BBhuis staat in Aalsmeer maar daar woon ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je in Almere dan? That sucks
Hoe oud ben je? Ik ben zelf 23 dus ook nog redelijk 'jong'. Ik speelde ook veel buiten hoor, maar mijn vader had voor zijn werk al vroeg computers en daar speelde we dan met het hele gezin op, ook mijn oudersMaar ik ga offtopic.
Ik ben benieuwd of Rob deze week gaat trekken, aan het gedrag van vannacht te zien niet echtWhat was that about? Heb het gisteren allemaal gemist maar zag dat stukje op tv net. Hij kwam niet echt tof over...
Vooral als ze merkt dat de leeftijdsgrens iets ruimer is genomen om nog mensen te krijgen. 80+ enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat Chantal helemaal over de rooie gaat en dat ze absoluut niet leuk vind dat BB dit voor haar bedacht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |