Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
Vast voor straks!
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
pong post
Er ligt een behoorlijke drukke weg op 100 meter afstand, welke kant wilde je duwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik geef haar graag een zetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, de spellen zijn saaier gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Haar paard staat ergens in Vijfhuizen en weet niet of ze al klaar zijn met het ontmantelen van die 500 ponderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* eborn houdt wijselijk zijn mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10 print "Hello world!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Nog één off topic opmerking danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kennen jullie de ZX spectrum nog. Volgens mij was dat de eerste. Heb ik nog op leren programmeren in basicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Vast niet nee. En ik denk niet dat veel mensen blijven plakken voor die five minutes of famequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat rokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar er zal niet weer een geheime rook opdracht zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KRIBBET is voor het eerst ook erg stil (en wacht in spanning afquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:14 schreef eborn het volgende:
[..]
* eborn houdt wijselijk zijn mondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, it wasn't mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben je niet tegen gekomen denk ik of je moet met een tekkel hebben gelopen en een man van een jaar of 75 zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is uiteraard te gek om te zien maar anders de keer erna dat hij weer op de bank terecht is gekomen en dat na zijn "gesprekjes" met de medebewonersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
effe danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeker nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Vast niet nee. En ik denk niet dat veel mensen blijven plakken voor die five minutes of fameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nou vooruit
effe danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie er zo uit, schatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wel een erg mooie fotoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kende hem al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
Ik zie er zo uit, schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nou vooruit
effe danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet eens wat vaker in userfoto's topics kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat je er zo uitzag heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wel een erg mooie fotoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk woon je niet in de buurt nee want anders hadden we donderdagavond bij het BBhuis kunnen afsprekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, it wasn't meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En voor zover ik weet wonen we niet naast elkaar tochJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is inderdaad ook wel lachen om hem steeds die nominaties door te laten maken. Inderdaad die gesprekjes van hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[nostalgie mode] Was eventjes weg en er barst meteen een discussie los over de amiga: geweldige computer was dat! Inderdaad kick start, en je kon er eigenlijk alleen spelletjes op spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Spelletjes die daarna nooit meer geëvenaard zijn, geweldig was dat! [/nostalgie mode]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAUW zeg, ik wist niet dat er zulke mooie vrouwen op dit forum aanwezig warenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie er zo uit, schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wowwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ondankbare ventquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kende hem al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er worden er toch een aantal voorgesteld, en daar kan zij dan uit kiezen toch???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbare ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar goed, on topic maar weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe zal Chantal reageren op haar 'date'?
Zal ze pissig worden, denk je of juist vereerd zijn?
Het zou leuk zijn als ze haar niet vertellen dat hij er speciaal voor haar in zit en zij dan denkt dat hij haar verkiest boven al die jonge meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ze er niets mee te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbare ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar goed, on topic maar weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het in de gatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker in userfoto's topics kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woon je in Almere dan? That sucksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarschijnlijk woon je niet in de buurt nee want anders hadden we donderdagavond bij het BBhuis kunnen afsprekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een week op de bank en hij gaat kruipenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben nog steeds van mening dat hij deze week nog een keertje knaptJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ene, ik zal wel te jong zijn maar ken die spellen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar vroeger speelde ik altijd buiten en was totaal niet bezig met computers en spelletjes daarop (en nu loop ik dus een paar jaar achterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, ze is desperate... maar toch niet zo erg dat ze dat gelooft? Of ze moeten er een dove instoppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
Het zou leuk zijn als ze haar niet vertellen dat hij er speciaal voor haar in zit en zij dan denkt dat hij haar verkiest boven al die jonge meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt in ieder geval iets wat Dido niet heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nou vooruit
ik accepteer de cookies.
Het BB huis staat in AALSMEERquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je in Almere dan? That sucksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ze mogen een nummertje maken in een speciale kamer (misschien wel het buitenhuisje).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef MaJo het volgende:
Dus die 'date' voor Chantal wordt een nieuwe bewoner? En zij kan zelf kiezen wie er dan in komt? Kan me niet voorstellen dat er mannen zich gaan opgeven maar je weet het maar nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het huis staat in Aalsmeer hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
Woon je in Almere dan? That sucksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onder de 25 ga je nog niet richting de 30quote:Hoe oud ben je? Ik ben zelf 23 dus ook nog redelijk 'jong'.
We shall seequote:Ik ben benieuwd of Rob deze week gaat trekken, aan het gedrag van vannacht te zien niet echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.What was that about? Heb het gisteren allemaal gemist maar zag dat stukje op tv net. Hij kwam niet echt tof over...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinds wanneer mag chantal op FOK! posten? Geheime opdracht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nou vooruit
ik accepteer de cookies.
Grote handen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iets wat Dido niet heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niets mee te maken wil hebben.
sorry, je bent te jong voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat Chantal helemaal over de rooie gaat en dat ze absoluut niet leuk vind dat BB dit voor haar bedacht heeft.quote:maar goed, on topic maar weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Een buikjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Grote handen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het BBhuis staat in Aalsmeer maar daar woon ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Hoe oud ben je? Ik ben zelf 23 dus ook nog redelijk 'jong'. Ik speelde ook veel buiten hoor, maar mijn vader had voor zijn werk al vroeg computers en daar speelde we dan met het hele gezin op, ook mijn oudersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik ga offtopic.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben benieuwd of Rob deze week gaat trekken, aan het gedrag van vannacht te zien niet echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.What was that about? Heb het gisteren allemaal gemist maar zag dat stukje op tv net. Hij kwam niet echt tof over...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral als ze merkt dat de leeftijdsgrens iets ruimer is genomen om nog mensen te krijgen. 80+ enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat Chantal helemaal over de rooie gaat en dat ze absoluut niet leuk vind dat BB dit voor haar bedacht heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef eborn het volgende:
Het huis staat in Aalsmeer heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jongquote:Onder de 25 ga je nog niet richting de 30om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hou ik mezelf ook altijd voorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneuquote:We shall seeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zoals Scanman ook al zei: als hij door de ronde komt dan geeft het hem vast wel een sterk gevoel. TijdelijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een buikje is altijd een plusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een buikjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De mannen kijken wel beter uit, ze hebben kunnen zien wat voor kreng het is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zei al dat er de pest aan heeft als een ander 'voor haar denkt en doet, en beslist' ... volgens mij vond ze die inseminatie doos ook niet echt leuk.
Ze valt op Italiaanse types, zegt ze... nou, ik ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De vader van Marco Borsato?
Oh nee, die is te oud natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Een buikje is altijd een plusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef MaJo het volgende:
Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?
Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemenquote:Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, hoort er bijquote:Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg je zo'n documentaire zoals laatst bij Talpa: "Geboren zonder gezicht", maar dan "Geboren zonder buik". Lijkt me lastigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.
En bedanktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ligt vaak vrij bloot trouwens. Dit keer heeft ze haar oma-slip aangetrokken.
[afbeelding]
Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het BBhuis staat in Aalsmeer maar daar woon ik niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OFF. Dan ben je nog erg jong, bijna 15 jaar verschilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik speelde vroeger met hel andere dingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ON. Het was raar om hem opeens met Menno te zien praten, hij knijpt hem echt, gisteravond wilde hij nog hele andere dingen met hem doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb Rob nooit echt een toffe gozert gevonden, meer een gluipertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefeningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
WTF! .. ze slapen allemaal??
naah.. wat is dit nu..
Was opdracht van je vrouw. Ze was een beetje moe vanavond en heeft me gemaild of ik dat voor haar wilde plaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Na de foto van Milagro wilde ik mijn vrouw nog zachtjes wakker maken maar die lust is nu helemaal verdwenenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Vooral als ze merkt dat de leeftijdsgrens iets ruimer is genomen om nog mensen te krijgen. 80+ enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is je vergevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Tja, hoort er bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik gok dat Rob het nog wel een tijdje uithoudt. Laatste 3 zal moeilijk worden, maar ik weet ook nog niet hoe ze de komende periode het nomineren gaan regelen. Het huidige tempo kunnen ze niet blijven handhaven, gaat te langzaam.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar beginnen ze idd mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?
34-38 toch?
Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ikquote:
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef eborn het volgende:
[..]
De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefeningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, is dat een soort levelen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef MaJo het volgende:
En we zitten op één lijn...
A-artiesten lenen zich daar niet voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar beginnen ze idd mee.
[..]
Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Desperate housemen genoeg te vinden denk ik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Binnen 15 minuten kan ik voor de deur van het huis staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?
Grappig, toen je zei dat je te jong was voor de amiga dacht ik dat je van mijn leeftijd was, ietsje ouder. Ik ben vaak wel de enige van mijn leeftijd die die computer kent. Maar dan heb je wel echt iets gemist in je jeugd hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind Rob ook een gluipert, dat heb ik altijd al gevonden. Die stomme gesprekjes van hem altijd, heel irritant. Wat ik ook irritant vind is dat de mensen altijd naar hem toe moeten komen, dan roept hij ze en moeten ze komen. Je kunt toch zelf ook wel op iemand afstappen om vervolgens een praatje te maken? Hij denkt echt dat hij de koning van het huis is...
Ze boden mij net even te weinig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shurendy dan toch maar? Als ze nog even wachten kan er ook geen kind meer uitkomen, is hij ook weer blijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
ik accepteer de cookies.
Oei... jij bent echt gemeenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef eborn het volgende:
[..]
En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Termen als levelen bezig ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Hmm, is dat een soort levelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we zijn het idd eenschom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is volgens mij ook wel de meest gangbare gedachte hier. Maar we zullen het in de eerste tussenstand zien. Die draaien we dan om en dan hebben we alvast de uitslagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iig na het in slaap pleuren van Roel, wat moet zij toen gefrusteeerd geweest zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had al zo'n vermoeden, ze heeft een zware week gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was opdracht van je vrouw. Ze was een beetje moe vanavond en heeft me gemaild of ik dat voor haar wilde plaatsen.
Jawel ik ken de Amiga ook nog, en de Commodore met opslag op cassetebandjes ipv Harddisk, en de Sinclaire ZX en de MSX, was ook een geweldige spelcomputer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, toen je zei dat je te jong was voor de amiga dacht ik dat je van mijn leeftijd was, ietsje ouder. Ik ben vaak wel de enige van mijn leeftijd die die computer kent. Maar dan heb je wel echt iets gemist in je jeugd hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij ook. De rest van mijn leven kunnen rentenieren was voor mij ook niet genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze boden mij net even te weinig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oei... jij bent echt gemeenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... Wat wel op een leuke manierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk je echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Desperate housemen genoeg te vinden denk ik...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lijkt mij nou juist de beste capture van deze BB-aflevering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
Chantal masturbeert nooit, zei ze.... is maar beter ook, verlaagt het risico op nooit meer weggaand mental image daarvanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zeiden vroeger altijd dat je van masturberen blind werd, maar ik denk niet dat ze daarbij dit in gedachten haddenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
Chantal masturbeert nooit, zei ze.... is maar beter ook, verlaagt het risico op nooit meer weggaand mental image daarvanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Damn, dat mental image heb ik nu alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Iig na het in slaap pleuren van Roel, wat moet zij toen gefrusteeerd geweest zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Je hebt het nu genoemd, waardoor ik toch een soort van beeld op mijn netvlies heb... en dat is geen prettig beeld. Moet er straks wel weer een pornootje aan te pas komen om dat beeld kwijt te raken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Iig na het in slaap pleuren van Roel, wat moet zij toen gefrusteeerd geweest zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Helaas, dan kunnen we niets meer voor je doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn, dat mental image heb ik nu alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb precies hetzelfde. Alleen wil ik graag een lekkere vent zien in plaats van een lekkere vrouwquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt het nu genoemd, waardoor ik toch een soort van beel dop mijn netvlies heb... en dat is geen prettig beeld. Moet er straks wel weer een pornootje aan te pas komen om dat beeld kwijt te raken.
Of wat foto's van jou natuurlijk
Milagro heeft een mailtje van jouw vrouw gekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt het nu genoemd, waardoor ik toch een soort van beel dop mijn netvlies heb... en dat is geen prettig beeld. Moet er straks wel weer een pornootje aan te pas komen om dat beeld kwijt te raken.
It's not prettyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Helaas, dan kunnen we niets meer voor je doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry Scan.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Milagro heeft een mailtje van jouw vrouw gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantal kennende wordt dat een revalidatieproces van jaren en jaren gok ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef milagro het volgende:
je hebt ook nog een vrouw, om dat nare plaatje te erasenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik die nu wakker maak, krijg ik een fikse rechtse hoek op mijn ongeschoren wang. Dus weinig zin aan eigenlijk. Laat maar lekker slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry Scan.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt ook nog een vrouw, om dat nare plaatje te erasenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vertelde het thuis en kreeg wel in de gaten dat ik zoiets niet moest flikkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
http://www.paranoiaclub.htmlplanet.com/images/goran_visnjic.jpgquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen wil ik graag een lekkere vent zien in plaats van een lekkere vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej, James Bondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
http://www.paranoiaclub.htmlplanet.com/images/goran_visnjic.jpg
Dit is pas voorspel he, dat begrijp je welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow thanks! Stukken beter. Moet ik hem nog ergens van kennen? Chantal is in ieder geval weer van mijn netvlies verdwenen, waarvoor hulde!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.paranoiaclub.htmlplanet.com/images/goran_visnjic.jpgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje fan van ER?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.paranoiaclub.htmlplanet.com/images/goran_visnjic.jpgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop