En nu zegt 'ie dinsdag of woensdag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Rob hoopt dat de baby te vroeg wordt geboren: vandaag of morgen.![]()
Ik hoop van ganser harte dat hij er volgende week uitgeflikkert wordt met alle 6 zijn benen.... en dat iemand hem wijst op het bestaan van dit forum.... Misschien dat ie dan eindelijk gaat inzien dat dit een heel logische bank is.... Het enige onlogische is dat Linda er zit in plaats van chantal...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
Rob: "Dit is een onlogische bank."
Kneus
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
Rob: "Dit is een onlogische bank."
Kneus
Tanja gaat er echt niet uit. ze manipuleren die cijfers gewoon, easy as that.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nu zegt 'ie dinsdag of woensdag.
Wat verwacht 'ie nou? Dat Tanja bevalt en ze met navelstreng en al naar huis wordt gestuurd?
Jahquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat verwacht 'ie nou? Dat Tanja bevalt en ze met navelstreng en al naar huis wordt gestuurd?
Laat de baby dan maar vanavond komen, heb vanavond geen tijd om BB te volgen en ik zou het heel graag willen missenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Rob hoopt dat de baby te vroeg wordt geboren: vandaag of morgen.![]()
Rook even een sigaretje.... daar zakt je stress-level vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:41 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat het even uitleggen.
Ik heb zin om haar te slaan
Hij is zó onzeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:40 schreef cuall het volgende:
ik snap niks van die gedachten kronkels
Dat hij het een zware bank vindt meent 'ie niks van, zegt 'ie alleen omdat dat 'zo hoort'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:40 schreef cuall het volgende:
Wat denkt die Rob krom eigenlijk, hij wil in het huis blijven:
- eerst zegt hij dat hij hoopt dat Tanja deze week gaat bevallen
-dan zegt hij: alle mannen gaan op mij stemmen, want ze willen niet weer een man eruit (hij gaat er dus al van uit dat hij blijft)
ik snap niks van die gedachten kronkels
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
Rook even een sigaretje.... daar zakt je stress-level van
Nee, dat BB niet gaat vals spelen als Tanja de minste stemmen krijgt denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |