abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31539403
11.15
Tanja schreeuwend op bed. Ze schreeuwt: GODVERDOMMEEE TIEFUSSSSKIND IK HEB PIJN AAN MIJN KUT, WACHT MAAR TOT JE ER UIT BENT, DE NETEN VOOR JE! AAUUUUU GODVERDOMMME, MIJN BINNENSTE LIPPEN!! De verloskundige zegt dat dit een vrij normale reactie is, en krijgt daarop van Tanja keihard een hiel in het gezicht. Ze wil niet dat er gesproken wordt tijdens de bevalling. Ze rolt met haar ogen.

11.23
Tanja's moeder nu ook bij de bevalling. Een hartelijk welkom. Tanja schreeuwt: ZO KOM JE OOK EEN KEER KIJKEN, HOER? WAT KOM JE DOEN? AFBLIJVEN MET JE POTEN, HET IS MIJN KIND, AAAHHHHH, GODVERDOMME. Ook dit is een normale reactie.

11.30
Tanja mag nu voorzichtig persen. Ze heeft 1 meter 34 ontsluiting. Gevreesd wordt dat alle verzamelde domheid uit het BB huis in het hoofd van het kindje is gaan zitten. Ook dit is een heel normaal verschijnsel.

11.31
Tanja rolt nu grommend door de kamer. Nu staat ze weer. Wacht. Nu ligt ze weer. Ze staat nu weer. In de hoek met een kruik. Ze slaat. Mis. Nu ligt ze weer. Ze trekt zich aan haar handen door de kamer en schreeuwt: BEVALLEN MIJN REET, NIKS BEVALLEN , IK ZIE ER VAN AF, LAAT ME ER UIT TIEFUSHONDEN.

UPDATE

11.32
Het kindje is geboren tijdens een frontale aanval op haar moeder. Tanja wilde haar in de nek schoppen en hopla, met middelpunt vliedende kracht slingerde het er zo uit.

11.33
Tanja leert het kindje op dit moment hoe je een shaggie moet draaien.

11.42
Tanja en de baby liggen nu rokend naast elkaar in bed.

11.44
Weer een hoop geschreeuw. NEEEE, GODVERDOMMEEE HET IS VAN MIJ, NIET VAN CHANTAL.

UPDATE
11.52
Camera is uitgechopt. Vlak daarvoor las Tanja de baby voor uit het hardkartonnen boekje: "Werken op een seksboerderij, wat komt daar nou eigenlijk allemaal bij kijken?"

11.53
De bewoners leven enorm mee. Hebben het nu over oploskoffie.

UPDATE
12.19
Nathalie en Dido mogen niet bij de baby. Volgens Tanja omdat ZE GODVERDOMME STINKEN EN IK WL GEEN WIJVENLUCHT IN MIJN BABYKAMER, IK WIL ALLEEN KUTLUCHT.

Richard Winters: How'd it go? The drop?
Cpt. Nixon: We took a direct hit over the drop zone. I got out, two others got out.
Richard Winters: And the rest of the boys?
Cpt. Nixon: Oh, they blew up in Germany somewhere... Boom
pi_31539470
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31539480
Waren er nog mooie beavershots
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31539529
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:19 schreef longinus het volgende:
Waren er nog mooie beavershots
Er hing te veel rook om dat te kunnen zien.
Keeping an eye on the world going by my window.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:22:35 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31539539
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31539691
Doe normaal zeg.

Slotje
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')