typo... (bier..)quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef Day het volgende:
Riri en Pro-Menno?
Tnxquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef teamlead het volgende:
De laatste lijst gesorteerd op aantal punten
(voor de liefhebbers)
quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.
Eerlijk zeggen, ben je dronken?quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef teamlead het volgende:![]()
* poetst bril
Ik zie het nietIk heb gewoon jouw lijst genomen en die gesorteerd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef Pinball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel heel triest.. gaat me vast punten kosten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
zonde dat apk het weer eens verpestquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef style het volgende:
Nu ben ik toch zomaar uit de lijst verdwenen.![]()
thxquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.
![]()
Moet je wel snel zijn want ik moet zo weg.quote:Op zondag 6 november 2005 06:49 schreef luciano het volgende:
Waar staat dat ? zoja , dan zal ik mijn lijst aanpassen, en iemand anders stemmen . En moet JIJ het ook weer aanpassen natuurlijk .
Nou stem jij lekker op jezelf. Ik ga ze er wel weer bijzetten, knok je het maar met de anderen uit.quote:Op zondag 6 november 2005 07:01 schreef luciano het volgende:
ik zie het niet staan in de OFFICIELE regels![]()
- 15 voor jezelf mag dat wel dan Rica!quote:Op zondag 6 november 2005 06:41 schreef Rica het volgende:
Zoalshetis: -- Ken ik niet
Day: ++ vind ik leuk
PC eend: ++ voor de filmpjes
Rica - 15
Beïnvloeden van elkaars stemgedrag is ten strengste verboden.quote:Op zondag 6 november 2005 10:35 schreef luciano het volgende:
[quote][b]Op zondag 6 november 2005 10:20 schreef ChantalC het volgende:
Ik doe meeIk moet alleen nog ff nadenken over wie ik zal stemmen...
* wink * * wink *![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Jappie het volgende:
Ik stem niet meer....straks lekt het nog uit dat ik heb meegewerkt aan deze lijst en zoals ik het zie staan er hele foute mensen in de top 21![]()
* Loedertje wil een exit, NU !quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef luciano het volgende:
[quote]Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Sanne het volgende:
++ Cynix (jarenlange inzet voor BB)
@ Sanne ..... IK heb notabene Cynix toegevoegd , maar NIET om omhoog te laten gaan , maar DOWN die handel , dat zal hem leren mij te bannen , grrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 november 2005 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje] wil een exit, NU ![/me]
[me=Loedertje rent hysterisch naar de DBK en wil eruit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |