Heb t ook ni goed geschreven zie ikquote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
moet nr3 zijn overigensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier gewoon verder jij bent Bommiequote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef versabommie het volgende:
tis nummer 3!
zie mijn topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb t ook ni goed geschreven zie ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JAAAAAAAA!!!!!!quote:
Ja liever erna ben jijquote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
en na Bommie ga ik dus heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Supermom jij bent na Snaptnixquote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
Dan wacht ik even tot Versabommie klaar is (ja ik geloof dat ik het systeem nu snapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zal er niet meer zo'n chaos van maken als gisterenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaan alsjebliefdquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
Lovebear, wil je in de start-post even aangeven dat we met 17 punten starten ipv 15, dat had ik nl fout gedaan ik dacht nl dat we waren gestart met 17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.anders is het niet eerlijk als er nog mensen later mee gaan doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb geen zin om alles weer aan te passenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef lovebear het volgende:
Wat lief Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent een kanjerquote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gedaan alsjebliefdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stillemomquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
Ojee, SuperMOM is al weer enige tijd stil. Als dat maar goed gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Thnxxxxxxxxxxxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snaptix ++ omdat we (denk ik) wel op dezelfde lijn zitten
Lovebear ++ gewoon liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman ++ voor zijn geweldige screamcaps elke keer!
Ik geloof dat ik het nu goed hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kijken jullie ook even mee?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop