Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
Ik sluit me hier bij aan...lelijk en te groot, voegt niets toe.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Layout verneukende dingen vind ik bij voorbaat al niet geslaagd. Daarbij heb ik mijn eigen links voor het bijlezen van BB artikelen en zie dus ook geen enkele reden gebruik te maken van die hele toestand.
Zo, mijn bijdrage.
En gewoon alle linkjes naar BB5 gerelateerde sites in 1 sticky topic?quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:18 schreef demins het volgende:
Dan kunnen er drie links op één regel. Alle problemen opgelost!
Ja, of ik hoef die closed source flash shit niet op mijn PC, dat kan ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Heb er al wat aan zitten sleutelen heb het idee dat het door WindowBlinds en mijn font setting in FireFox komt. Maar gaat dat er niet uitslopen omdat Fok! er raar mee doet. Heb mijn fonts idd wat opgefokt! zodat ik ook via mijn LoRes TV pagina's kan lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:08 schreef Splash het volgende:
[..]
Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07
ik zie dit effect wel vaak op andere pagina's
Ik was effe de weg kwijt vanwege die grote Blog reclame.quote:
Allemaal? Van de 10 BB forum gebruikers zijn er 8 die aangeven dat ze die banners nogal nadrukkelijk aanwezig vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, schiet nou niet allemaal uit je panty, hier.![]()
* Loedertje hoopt dat ookquote:Het staat achter de schermen voor overleg met de blog-admins, en we komen vast tot een bevredigende oplossing.
Punt 7quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Er wordt aan gewerkt, maar er zit helaas nog weinig voortgang in het overleg achter de schermen. Wat ik zelf van die header vind mag duidelijk zijn.
.
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?quote:
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen meldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?
Bij deze. Sorry.
Ik had de crew beter niet voor de schermen kunnen afvallen, maar het user gevoel in mij is net wat groter dan het modgevoel ooit kan worden.
Ik heb niets tegen een normale banner naar de weblog, en met de laatste nieuwtjes erin is harstikke leuk. Maar wat er nu staat is gewoon spam.
Sorry, maar dat vind ik nog steeds.
En dat ik geen columns voor de weblog heb geschreven komt door de muisarm.
Succes met de blog verder, en Knut, keep up the good work, ik weet dat je het goed bedoelt.
Dan verzoek ik je om dan ook in het vervolg geen linkjes naar topics in crewfora hier neer te zetten. Wat is daar het nut van? Het lijkt me dat Cynix, Sanne of wie dan ook prima via de mail te bereiken zijn als je de behoefte voelt om ze op 'Punt 7' te wijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen melden
Ik ga hier ook niet verder op in. Je kunt me hierover terug mailen.
Metname het spam stukje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |