abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:00:40 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32074756
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 7 november.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 08-11-2005 02:39:00 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32077722
Na een erg boeiend gesprek tussen Roel en Rob. Waarin beiden duidelijk de komende exits met erg veel vertrouwen tegemoet zien.
(met dank aan scanman)
Rob: "Ook hoe hij zei dat hij mij nomineerde omdat hij al eens van mij had gewonnen"
Roel: "Dat moet toch geen sympathie opwekken. Kom op mensen"
Rob: "In ieder geval.. voor mijn gevoel hoor ik hier nog... voor m'n gevoel"
Roel: "Ik heb ook niet het idee dat ik me zorgen moet maken, maar het kan naturlijk wel"
En Rob die 100% weet dat hij boven staat.
Ook hun medebewoners waren nog even het onderwerp van gesprek.
Roel (over Joost): hij heeft gewoon geen ballen en dat irriteert me gewoon.
Roel (over menno): een camerageile eikel die over de schutting gepleurd had moeten worden
Roel (over Lieske): wat een partij bullshit komt er uit heel de dag.

rond half 2 is Rob z'n bed ingedoken en zit Roel nog in de jacuzzi
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 8 november 2005 @ 02:38:39 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_32078249
Na een langdurige badsessie heeft Roel zijn geld verplaatst.
Helaas zijn er (nog) geen screenshots van.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 november 2005 @ 03:51:12 #4
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_32078679
Dido had eng gedroomd en ging een sigaretje roken in de woonkamer. Ingrid kwam er ook bij zitten en Dido vertelde haar droom aan haar. Het was allemaal erg vaag en het was een levensechte droom, Dido vond het behoorlijk eng. Even later gingen ze weer naar de meidenkamer, al snel klom Dido uit bed en ging de jongenskamer in. Ze kroop tegen Roel aan en fluisterde "Roel, roel", Roel gaf geen kick. Na korte tijd kroop Dido weer uit bed om vervolgens Ingrid uit haar bed te halen en samen stonden ze te lachen op de gang. Dankzij het geluid was er niet te verstaan waarom ze zo stonden te lachen.
Ingrid en Dido gingen beide weer naar hun eigen bed en toen sliep iedereen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 8 november 2005 @ 04:01:50 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32078730
Een screenshot van Dido die haar 'schokkende' droom vertelt aan Ingrid

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:58:46 #6
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_32082334
Na de haan iedereen wakker, met uitzondering van Menno en Roel.
Die slapen zelfs door na de tweede haan.
Dido, Nathalie en Chantal nog in nachtkleding, de rest aangekleed.
Als ontbijt komen er nu croissantjes uit de oven waar iedereen zich lovend over uit laat.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:57:08 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32087173
Niet veel gebeurd tot nu toe. De bewoners hangen wat in de tuin en kletsen over Sinterklaas en dat soort zaken. Roel en Joost waren zelfs in een discussie over de Sint verwikkeld. Roel vond het niet zo'n geweldige traditie eigenlijk en ook niet goed voor kinderen. Joost vindt het samen met de monarchie de mooiste traditie van ons land.

Een tijdje later gaan Dido en Roel maar weer eens samen in de tuin liggen.

Roel: "Toch wel raar om veel te voelen voor een meisje in zo'n krampachtige situatie.
Dido: "Daarom houden we het expres maar een beetje oppervlakkig, toch?"
Roel: "Dat kun jij natuurlijk weer controleren hè"

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32093158
Roel is naar de DBK geroepen. BB heeft gezien dat hij vannacht in de tuin heeft staan te plassen en spreekt hem hier op aan. Als hji terug komt uit de DBK moet hij van BB dit aan de andere bewoners vertellen. Ook moet hij met een emmertje sop zijn plasplaats schoonmaken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32094265
Er gebeurd op dit moment niet veel in het huis. Roel en Dido liggen lepeltje lepeltje op bed. Menno en Naat zijn bezig met het dekken van de tafel voor het eten, Lieske en Ingrid wassen af en Rob en Joost spelen triktrak....

en toen was het eten klaar... heerlijk smekken met Naat waarschijnlijk weer in de hoofdrol...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32094408
18.28

De schreeuwpartij van Naat dat het eten klaar was bleek loos alarm, het eten is nog lauw. Chantal die ook op bed lag die is weer even gaan liggen. Het potje triktrak is beslist in het voordeel van Joost met 7-1. Ze hebben blijkbaar een toernooitje triktrak in elkaar gedraaid want Joost en Menno hebben het over de kruisfinales na het eten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:36:24 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_32094563






Screenshots: scanman & trevanian.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:06:05 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_32095364
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Roel is naar de DBK geroepen. BB heeft gezien dat hij vannacht in de tuin heeft staan te plassen en spreekt hem hier op aan.
Van de Talpa site:

Roel komt Nathalie en Lieske tegen, die vragen wat hij van plan is. Hij vertelt dat hij in de Dagboekkamer werd geroepen waar hem werd verteld dat hij onmiddellijk het hekje waartegen hij aan heeft gepist, moet schoonmaken. "Wel een beetje smerig, Roel", vindt Lieske. Roel vloekt nog even stevig en loopt naar buiten waar hij, onder luid gelach van de andere Bewoners, het hekje schoon begint te boenen.

[ Bericht 6% gewijzigd door CartWOman op 08-11-2005 23:48:18 (Niet werkende url weggehaald) ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32099133
21.00 uur
Chantal en Ingrid zijn naar de Dagboekkamer geroepen.

Roel had op dat moment zijn geld uit het wasgoedkastje gepakt, en heeft het snel verstopt in de kledingzak die onder zijn bed ligt.



21.20 uur
De dames zijn nog steeds in de DBK.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32099555
Ingrid heeft zojuist het geld van Roel gejat. Iedereen moest bijeenkomen in de woonkamer. Ingrid bleef wat langer in de slaapkamer, keek in de koffer van Roel en zag het geld liggen. Vervolgens heeft ze het in haar eigen sloffen gestoken. Ze loopt er nu mee rond.
pi_32099663
De dames terug uit de dagboekkamer.


Iedere bewoner moet een kaartje ophalen met een cryptische omschrijving, met de 9 kaartjes kunnen ze er achter komen wat de weekopdracht is. “We hebben allemaal envelopjes met daarin een briefje met een cryptische tekst. Met al die kaartjes moeten we de volgende Weekopdracht kunnen achterhalen. De kaartjes zijn persoonlijk en samen vormen ze Weekopdracht. Als we het morgen voor 11 uur ’s ochtends raden, dan krijgen we van het weekend een verrassing"

Terwijl Chantal de opdracht met de kaartjes uitlegt, sluipt Ingrid naar de Slaapkamer. Ze haalt Roels 10.000 euro uit zijn broek die onder zijn bed ligt en verstopt het geld in haar sloffen. Even later haalt ze geld uit haar sloffen en verstopt ze het onder haar bed. Heeft Ingrid een Geheime Missie?
Het lijkt er wel op. Maar het wordt nog ingewikkelder.

[ Bericht 52% gewijzigd door M-en-A op 08-11-2005 21:58:53 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:59:59 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_32100472
Rob lijkt ook van het geld te weten (ik pik dit uit het SC topic) hij staat lange tijd met een van zijn benen in zijn hand en wordt uiteindelijk door Nathalie betrapt terwijl hij het geld probeert te verstoppen.





Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32100513
Chantal en Ingrid staan in de meidenslaapkamer en hebben de grootste schik. Chantal vraagt of het gelukt is en Ingrid zegt: "jaaaa. Ik heb een opdracht". Even later is Rob naar de DBK geweest en staat verdwaasd in de Slaapkamer. Je leest aan zijn gezicht af dat hij iets te horen gehad heeft waar hij niet van weet hoe hij daar precies op moet reageren.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:01:20 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_32100517
Ze hebben overigens wederom een kaartje gehad met de tekst: KUNNEN JULLIE LEZEN?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32100622
Rob staat eerst bij de kastjes in de gang en kijkt daar even in. Daarna gaat hij naar de meidenslaapkamer. Ingrid komt ineens in paniek richting Rob rennen. Net op het moment dat hij dus in de meidenslaapkamer staat. Hij probeert haar om de tuin te leiden door te zeggen dat ze is moet gaan kijken wat ze met zijn bed uitgevoerd hebben. Die staat op dopjes zegt hij. Ingrid gaat kijken en komt weer terug en neemt dan schjinbaar genoegen met zijn uitleg dat hij iets terug wil doen bij Dido. Nathalie vertrekt. Rob echter niet, die duikt op de grond en haalt de sok van Ingrid met geld onder het bed vandaan, en haalt er een stapeltje geld uit.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32100690
Net als hij dat geld weg wil stoppen komt Nathalie de slaapkamer in en ziet hem daar met het geld staan. "ohhhhhh" zegt ze terwijl ze de handen voor haar mond slaat. "Verdomme, mislukt" zegt Rob terwijl hij haar gebaart om verder haar mond te houden. Nathalie vertrekt onthutst en Rob stopt gauw het geld in zijn broek en loopt naar zijn eigen slaapkamer.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32100826
Ondertussen loopt Dido naar de meidenslaapkamer en die vraagt aan Rob wat hij gedaan heeft. Ze controleerd haar eigen bed of ze iets geks tegen komt. Ondertussen staat ook Ingrid weer verschrikt naast haar mee te kijken of ze iets bijzonders ziet (of ziet gebeuren). Rob heeft schijnbaar ondertussen het geld dat hij mee heeft kunnen nemen in een van zijn kunstbenen verstopt en deze onder zijn bed gelegd. Daarna gaat hij terug naar de huiskamer en probeert net alsof de hele actie niet gebeurd is. Praat nogmaals over zijn bed dat daar wat mee gedaan is en dat hij Dido terug wilde pakken of zoiets. Opmerkelijk detail is dat er verder niemand achterdochting richting Rob doet. En dat Nathalie nog niks gezegd lijkt te hebben tegen de anderen over wat ze gezien heeft.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32100982
Rob moet weer naar de DBK komen. Roel zegt."Rob krijgt zeker de opdracht om onze opdracht te laten mislukken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32101254
BB heeft het voor elkaar. Het hele huis is dus in rep en roer omdat ze Rob niet vertrouwen. Het is een geduw en getrek over en weer en niemand wil Rob alleen laten.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32101325
Chantal en Ingrid werkern Rob de damesslaapkamer uit en denken dat ze nu veilig zijn. Chantal laat Ingrid zien dat HAAR slof met geld nog veilig is en op dat moment stormt Rob de meidenkamer weer binnen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:25:49 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_32101367
Rob probeert een moment voor zichzelf te krijgen, hij zegt regelmatig: 'Jongens, laat mij nou effe. Jullie weten de afspraak als je een geheime opdracht hebt.'

Roel ziet de bui hangen:



scanman

Totale chaos overigens, aanvullingen welkom.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')