Ik weet wel een leukequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef CartWOman het volgende:
Vorige deel: [FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!
Ik kan geen originele TT verzinnen.![]()
omdat een topic na 300 posts dicht isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren in slowchat 523? feesten voor de baby?
Na 300 posts krijgt een topic automatisch een slotje en komt onderin de topiclijst te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren in slowchat 523? feesten voor de baby?
Zo snel gebeurt dat niet hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ohh okeey bedankt maar normaal staan er in zo'n topic wel 13 pagina's en hij stond nu op 7 dus ik dacht he?? Maar ik snap hem bedankt ik dacht al dat ik er uit was gegooid ofzoiets?
Jij wilde alle bewoners eruit gooien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Giggio het volgende:
ik kreeg mijn slotje al gelijk... had toch niets met nieuwe opdrachten bedenken te maken... na jah... het zal wel... Rob is everywhere.......
Ik vond het grove idioterie en kick 'm niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef killswitch het volgende:
samenvatting van de bevalling
slotje?
kick hem dan naar ONZ, vond het wel een mooi stukje humor
Ach, het is een dijkshoorn column van retecoolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vond het grove idioterie en kick 'm niet.
Mee bezig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Jojogirl het volgende:
FF een hele domme vraag, maar gebanned is toch gebanned, of is het nieuw dat klonen van gebanden gewoon mogen blijven en heb ik ff iets gemist?
Ah, ook nog eens plagiaat. Boeiuh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach, het is een dijkshoorn column van retecool
Ik ook !quote:
Eén woord te veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook !
[FB] Voor al uw vragen aan CW, de enige echte BB mod !
Nogmaals: het had geen enkele discussiewaarde.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:07 schreef Giggio het volgende:
Aldus CarWoman: "Jij wilde alle bewoners eruit gooien.
Denk je nou echt dat je dan normale reacties krijgt?"
niet om het één of het ander: maar wat versta jij onder normale reacties? ... na jah... het zal nog wel steeds.... steeds meer Rob te zien...
Waarom wil je het woord *echte* weglaten?quote:
Ik heb Havoc en Cynix al een tijdje niet meer zien modden hiero.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
Waarom wil je het woord *echte* weglaten?
Begint het wel op te lijken.Maar het gaat goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |