Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Neh...een Poll is manipuleerbaar...de reacties in dit topic zouden afdoende moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Ophoeren met die Blog shit?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.![]()
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?
Niet via MYAT. Ik heb de gewone AT leeggekieperd, op essentiële dingen (OO) na, om het nog een beetje leuk te kunen bij houden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen ja![]()
de hele FOK!silver layout is bij jou wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hierbij dan ook maar een klacht!De topics op het blog houd ik bij via RSS http://rss.fok.nl/feeds/bigbrother! Vindt het zonde dat hierdoor oudere topics naar de achtergrond gaan.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
[afbeelding]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef rickmans het volgende:
[..]
de hele FOK!silver layout is bij jouw wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?
neuh, maar met dat soort fouten op zou het zo maar kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?![]()
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:49 schreef Pinball het volgende:
op 1280*1024 een halve monitor kwijt aan die onzin
[afbeelding]
Ik vind het idee trouwens wel ok, maar het kan best wat kleiner imo.
Breuls, niet om te willen rellen ofzo, maar ff voor mijn persoonlijke beelvorming...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Dat tweede kennelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Wequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef Breuls het volgende:
Dit is niet echt constructief zo, dus we kappen er maar mee.
Ik ben het met je eens voor wat betreft de poll, maar de nuance werd door de users zelf al aangebracht. Stemmingmakerij vond ik het niet... Je had in dit geval wellicht beter in het topic zelf aan kunnen geven dat je meer argumenten wilde horen i.p.v. adblockadressen e.d. De discussie was nog te jong om constructief te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Welk woord van "ophoeren met die typhuszooi" begreep je eigenlijk niet ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Ik vind het wel wezenlijk iets anders. Voor iemand die BB op het forum volgt is de Blog niet tot nauwelijks een aanvulling. Al het nieuws heb je al gelezen in de streamverslagen en/of de Slowchat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Vagere_Hein het volgende:
In GAM geeft men over het algemeen aan de header erg fijn te vinden omdat de users daardoor meer op het forum kunnen blijven en omdat ze met een pagerefresh op de index (en dus niet eens alle onderliggende pagina's) meteen kunnen zien of er nieuwe posts op FOK!games zijn.
Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
Ik sluit me hier bij aan...lelijk en te groot, voegt niets toe.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Layout verneukende dingen vind ik bij voorbaat al niet geslaagd. Daarbij heb ik mijn eigen links voor het bijlezen van BB artikelen en zie dus ook geen enkele reden gebruik te maken van die hele toestand.
Zo, mijn bijdrage.
En gewoon alle linkjes naar BB5 gerelateerde sites in 1 sticky topic?quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:18 schreef demins het volgende:
Dan kunnen er drie links op één regel. Alle problemen opgelost!
Ja, of ik hoef die closed source flash shit niet op mijn PC, dat kan ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Heb er al wat aan zitten sleutelen heb het idee dat het door WindowBlinds en mijn font setting in FireFox komt. Maar gaat dat er niet uitslopen omdat Fok! er raar mee doet. Heb mijn fonts idd wat opgefokt! zodat ik ook via mijn LoRes TV pagina's kan lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:08 schreef Splash het volgende:
[..]
Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07
ik zie dit effect wel vaak op andere pagina's
Ik was effe de weg kwijt vanwege die grote Blog reclame.quote:
Allemaal? Van de 10 BB forum gebruikers zijn er 8 die aangeven dat ze die banners nogal nadrukkelijk aanwezig vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, schiet nou niet allemaal uit je panty, hier.![]()
* Loedertje hoopt dat ookquote:Het staat achter de schermen voor overleg met de blog-admins, en we komen vast tot een bevredigende oplossing.
Punt 7quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Er wordt aan gewerkt, maar er zit helaas nog weinig voortgang in het overleg achter de schermen. Wat ik zelf van die header vind mag duidelijk zijn.
.
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?quote:
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen meldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?
Bij deze. Sorry.
Ik had de crew beter niet voor de schermen kunnen afvallen, maar het user gevoel in mij is net wat groter dan het modgevoel ooit kan worden.
Ik heb niets tegen een normale banner naar de weblog, en met de laatste nieuwtjes erin is harstikke leuk. Maar wat er nu staat is gewoon spam.
Sorry, maar dat vind ik nog steeds.
En dat ik geen columns voor de weblog heb geschreven komt door de muisarm.
Succes met de blog verder, en Knut, keep up the good work, ik weet dat je het goed bedoelt.
Dan verzoek ik je om dan ook in het vervolg geen linkjes naar topics in crewfora hier neer te zetten. Wat is daar het nut van? Het lijkt me dat Cynix, Sanne of wie dan ook prima via de mail te bereiken zijn als je de behoefte voelt om ze op 'Punt 7' te wijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen melden
Ik ga hier ook niet verder op in. Je kunt me hierover terug mailen.
Metname het spam stukje![]()
Wacht nou gewoon even af, jankerd.quote:
APK for modquote:
Ik was al bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef Pinball het volgende:
Doe eens gek, modereer eens wat. Ik zou voorbeelden geven, maar een blik in de TL is wel voldoende denk ik
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Falco het volgende:
Waarom dit topic op slot???
[POLL] Had Rob moeten blijven?
Nee actueel is het niet, maar het geeft wel weer hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt...
Oke je hebt ook wel gelijk. Ik plak de poll wel daarin en zoveel zal de boel toch wel niet veranderen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.
Hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt... tja, da's toch altijd het geval? Zeiken over Talpa kan genoeg in andere topics.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Succes zo zonder Sanne. Hopelijk krijg je snel versterking, anders moet ik al mijn mod-affectie op jou richten
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb er een mailtje over verzonden.![]()
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?
San, really....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
Je zit ons toch niet te dollen he APK,dat je dat ding zelf gesoept hebt?
Nog een keer op F5 ramt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het zo'n mooie oplossing.
Heb je echt een mailtje gestuurd?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef CartWOman het volgende:
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?
Klootzak! Ik 3 keer kijken...
Op de valreep, bedankt lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Sanne het volgende:
De streamverslagen van donderdag zijn nog open CW.
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel pastquote:
Nope, maar nu welquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel past.
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad een stuk beter nu
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/11/BB_13.jpg]afbeelding][/url]
Ben jij de uitvoerder ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
wtf? Ik heb helemaal geen groot lettertype. Kan jij op mijn pc kijken of zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de uitvoerder ?
If so...Nieuwe opdracht...het enige werk wat er nog aan verricht hoeft te worden is het slopen.
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).quote:
Da's helder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |