Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Neh...een Poll is manipuleerbaar...de reacties in dit topic zouden afdoende moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Ophoeren met die Blog shit?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.![]()
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?
Niet via MYAT. Ik heb de gewone AT leeggekieperd, op essentiële dingen (OO) na, om het nog een beetje leuk te kunen bij houden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen ja![]()
de hele FOK!silver layout is bij jou wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hierbij dan ook maar een klacht!De topics op het blog houd ik bij via RSS http://rss.fok.nl/feeds/bigbrother! Vindt het zonde dat hierdoor oudere topics naar de achtergrond gaan.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
[afbeelding]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef rickmans het volgende:
[..]
de hele FOK!silver layout is bij jouw wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?
neuh, maar met dat soort fouten op zou het zo maar kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?![]()
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:49 schreef Pinball het volgende:
op 1280*1024 een halve monitor kwijt aan die onzin
[afbeelding]
Ik vind het idee trouwens wel ok, maar het kan best wat kleiner imo.
Breuls, niet om te willen rellen ofzo, maar ff voor mijn persoonlijke beelvorming...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Dat tweede kennelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Wequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef Breuls het volgende:
Dit is niet echt constructief zo, dus we kappen er maar mee.
Ik ben het met je eens voor wat betreft de poll, maar de nuance werd door de users zelf al aangebracht. Stemmingmakerij vond ik het niet... Je had in dit geval wellicht beter in het topic zelf aan kunnen geven dat je meer argumenten wilde horen i.p.v. adblockadressen e.d. De discussie was nog te jong om constructief te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Welk woord van "ophoeren met die typhuszooi" begreep je eigenlijk niet ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Ik vind het wel wezenlijk iets anders. Voor iemand die BB op het forum volgt is de Blog niet tot nauwelijks een aanvulling. Al het nieuws heb je al gelezen in de streamverslagen en/of de Slowchat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Vagere_Hein het volgende:
In GAM geeft men over het algemeen aan de header erg fijn te vinden omdat de users daardoor meer op het forum kunnen blijven en omdat ze met een pagerefresh op de index (en dus niet eens alle onderliggende pagina's) meteen kunnen zien of er nieuwe posts op FOK!games zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |